Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
From Software
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Sony (SIE)
ΔΙΑΝΟΜΗ
Sony
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 18/09/14
-
PS4
Η Sony αποκάλυψε ότι το Bloodborne θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης και της Αμερικής στις 6 Φεβρουαρίου του 2015.




δεν μπορω ......,,,,,,,,,δεν μπορω .......,,,,να περιμενω
Έχετε καταλάβει ότι Φεβρουάριο-Απρίλιο βγαίνουν "παπάδες" :D
οσο κ να λεμε οτι η ιαπωνικη βιομηχανια βρισκεται σε παρακμη,κατι τετοια παιχνιδια μονο ιαπωνες ειναι σε θεση να φτιαξουν.
Τι θα πρωτοπαιξουμε αυτούς τους Μηνες... Δεν με χαλάει καθόλου βέβαια :)
Θα λιώσουμε κυριολεκτικά! Κεφάλι δεν θα σηκώσουμε είναι σίγουρο ;)
βασικά, ο Φλεβάρης είναι καλύτερος και από τον Οκτώβρη! φαίνεται πως βρήκαν καινούρια περίοδο -επιτέλους- οι εταιρείες και δε μαζεύουν τα πάντα όλα Οκτ-Νοέ. Μια χαρά. Παίζεις μέχρι τα μέσα Γενάρη τα games των Οκτ-Νοέ, και εκεί που αρχίζεις να βαριέσαι έρχονται Dying Light, Witcher 3, Bloodborne και δε ξέρω και γω τι άλλο... ασάλιωτα.
Μεσα σε αυτα παει και the order και ποσα αλλα για αρχες του 15 θα πεσει τρελο λιωσιμο.
Κοιτα ρε τι βγαινει τοτε!!! Κ εγω θα'μαι στρατο τοτε!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...........:(((((
@Scarsick
Παρε αναβολη φιλε :P
Θα σου δωσω εγω δικαιολογητικα :P:P
ποια αλλα βγενουν εκεινη την περιοδο?
@Amiga500 χαχαχαχαχα. Τα θελω τα θελω!!!
Ούτε καν Μάρτη! Αυτά είναι!! Ξεκινάει πάρα πού δυναμικά το 2015.
τρελα απλα το θελωωω
@Dimcar.
Δημήτρη έτσι ακριβώς.
Φαίνεται ότι η βιομηχανία αρχίζει και ανοίγει τις κυκλοφορίες και μάλιστα τους κάνει και καλό σε θέμα πωλήσεων, γιατί δεν πέφτουν πάνω σε Call Of Dyty και Αssasins Creed.
Το επος.. Μονο αυτο αγοραζεις και τα αλλα στο 20€ αν και οταν
φοβερο!!