Τις τελευταίες ώρες οι φήμες για την κυκλοφορία του Grand Theft Auto 5 και στους προσωπικούς υπολογιστές ολοένα και πληθαίνουν, με το «κερασάκι στη τούρτα» να είναι η εμφάνιση του τίτλου για PC στις λίστες των Amazon Γαλλίας και Γερμανίας. Επιπλέον, την εμφάνισή του έκανε και σχετικό αρχείο καταγραφής σφαλμάτων, το οποίο αναφέρεται -πάνω από 170 φορές- στην PC έκδοση του GTA 5, η οποία φημολογείται ότι αναπτύσσεται από το 2012(!). Μάλιστα, σημειώνεται ότι ο δημοφιλής τίτλος της Rockstar θα υποστηρίζει DirectX 11.

Επίσης, στη δημοσιότητα δόθηκε gameplay video από το παιχνίδι, και φημολογείται ότι είναι από την κλειστή beta του GTA 5 για PC και το οποίο μπορείτε να δείτε στη συνέχεια του άρθρου. Τέλος, οι τελευταίες πληροφορίες τονίζουν ότι η εν λόγω έκδοση αναμένεται να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Μάρτιο. Για την ώρα πάντως η Rockstar κρατάει σιγή ασυρμάτου.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Ελα και αρρωσταινουμε :D
Καρέτσο μόλις βγει θέλω συγκριτικό βίντεο με της άλλες εκδόσεις!!!
Ε αυτό έλειπε ρε παιδιά...σάρωσε στις κονσόλες,θα το απολαύσουν και pcάδες και όλοι είναι ευχαριστημένοι(και μερικοί τρομαχτικά πλουσιότεροι!).
Τώρα συγκινήθηκα και το ξέρω πως τζάμπα χαίρομαι...
Θα το βάλετε σε διαγωνισμό μόλις κυκλοφορήσει????? :)
makari.......
Το βιντεο ειναι fake: http://www.youtube.com/watch?v=50onJwLLeU8
BOOOM!!
Kαι επισης αν το βρω, ειναι απο gameplay του xbox/ps3. Και ειναι μεγαλυτερο το βιντεο και κανει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια πραγματα. Εκτος απο το μενου.
Το βίντεο είναι ψεύτικο και έχει αποδειχθεί.
Δώστε τη παιχνιδάρα στον κομπιουτερόκοσμο να γίνει πανικός !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλά, για την ιστορία απλά να πω, ότι το άρθρο αναφέρεται κυρίως στο Amazon και ύστερα για τις φημολογίες που υπάρχουν γύρω από την έκδοση του τίτλου για PC... για να δούμε πάντως, κοντός ψαλμός αλληλούια λέει ο λαός... το video κατέβηκε και ξανα ανέβηκε και θα ξανα κατέβει και πάει λέγοντας... μικρή σημασία έχει
Το πιο αναμενωμενο παιχνιδι για μενα μαζι με το Watch Dogs για το 2014!
very good
Άντε να παίξουμε και εμείς οι PC gamers Δεν έχω παίξει καθόλου GTA V Ούτε καν έχω δει από κοντά φίλους να παίζουν. Άντε και μας έσκασε :P