"Δεν θέλω να σας κάνω να ζηλέψετε, αλλά παίζουμε κάθε μέρα, τόσο στην Washington, όσο και στο Vancouver. Η ανάπτυξη του RTS παρουσιάζει ενδιαφέρον: χρειάζεται χρόνος για τη δημιουργία των διαφόρων συστημάτων (AI, economy, sim, rendering, κλπ) και έπειτα άλλος τόσος για να δεθούν μεταξύ τους. Όταν όμως γίνει αυτό έχεις ξαφνικά ένα παιχνίδι που χρειάζεται debugging, balance και polish, όμως το πιο βασικό είναι πως γνωρίζεις ότι πρόκειται να το βγάλεις στην αγορά. Το καλύτερο κομμάτι είναι πως πρόκειται για Age of Empires", συνέχισε η Loftis, που δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα σε όλους όσους μετέχουν στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity