
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο τίτλος εμφανίστηκε και στις λίστες του βρετανικού διανομέα Gem Distribution με ημερομηνία την 14η Νοεμβρίου, ενώ στην συνέχεια το συγκεκριμένο δημοσίευμα αφαιρέθηκε. Πάντως, οι παραπάνω ημερομηνίες αναφέρονται συχνά από πολλά καταστήματα του εξωτερικού και ίσως ήρθε η ώρα και για επίσημη ανακοίνωση από πλευράς Rockstar.
.jpg)
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Υπέροχα αλλά και παλι μακρυά μου φαίνεται :Ρ Άντε ερθει το ΕΠΟΣ.
Φήμες, φήμες μην ακούς τις φήμες, μονάχα με τα μάτια σου αν είδες!
Υπομονη, ερχεται ;)
Shepard θα κανουν θαύματα παλι οι modds στο Pc...
αντε με το καλο
Οχι τον Νοεμβριο!!!! Θελω και το Dragon Age: Inquisition. Θα με μαδησουν οικονομικα!!!
Καλα αυτο δεν το καταλαβαινω ας βγει η rockstar να πει θα βγει τον Νοεμβριο γιατι τα site της εξωτερικου σε λιγο θα ανακοινωσουν οτι βγαινει αυριο.
Υπομονή, λίγο έμεινε ακόμα!
νομίζω η RockStar πρέπει να σταματήσει να μας βασανίζει άλλο και να ανακοινώσει ημερομηνία σύντομα
Στα seven παντως εχουν ημερομηνια 28/11/2014. Δεν ξερω κατα ποσο εγκυρο ειναι αυτο ομως.
h Rockstar δεν εχει δωσει ημερομηνια κυκλοφοριας παντως επισημα.Αναμενεται sto τελευταιο τριμηνο του 14, και η βλακια ειναι οτι εδωσα την κοπια του ps3 για used και περιμενω την κυκλοφορια του στο 4 και αρχιζει να μου λειπει λιγο η καφριλα του online