
Ευχόμαστε το πρόβλημα να διορθωθεί το συντομότερο δυνατό και θα σας κρατάμε ενήμερους για τις όποιες εξελίξεις.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Χρήστες του PlayStation 4 έχουν παραπονεθεί στο τμήμα υποστήριξης της Sony σχετικά με ένα σφάλμα, το οποίο έχει κωδικό ce-34878-0 και όπως φαίνεται επηρεάζει τα game saves.
Πολλά λάθη...
Που τα είδες γιατί εγώ εδώ και 2,5 μήνες που έχω την κονσόλα δεν έχω δεί ούτε ένα
Ολική διαχείριση; Δν νομίζω Τάκη! Τα παπάκια το κατάλαβαν οι υπόλοιποι googlαρετε.
Η ∆ΟΠ αποτελεί ένα ολοκληρωμένο διοικητικό σύστημα με στρατηγικές προοπτικές και έχει ως μοναδικό του στόχο την ικανοποίηση του πελάτη και τη συνεχή βελτίωση των επιχειρησιακών και παραγωγικών διαδικασιών του οργανισμού. Για την ικανοποίηση του πελάτη η ∆ΟΠ διαθέτει τεχνικές με την εφαρμογή των οποίων αποσπούν τις ανάγκες που έχει ο πελάτης
Που είναι το κακό;
Τρέξανε τα φανμπόγια της microsoft να σχολιάσουν, μη χάσουν!!!!!!!!
Σιγα το πραγμα με ενα firmware update διωρθωνεται . και
τουλαχιστον δεν ειναι ms να σου καιγεται τροφοδοτικο και να σου κανει αντι για ολικη ΜΕΡΙΚΗ αντικατασταση και να σε εχει 2 μηνες στο περιμενε χωρις να μπορεις να παιξεις απολυτως τιποτα.Ξερω περιπτωσεις που ακομη περιμενουν τροφοδοτικο αλλαγη και" ναι" ωστοσο παιζουν ps4 χωρις προβλημα.
Ποια φανμπόγια; Μόνος μου είμαι. Κάνω ότι κάνετε. Απλά είστε πολλοί είμαι ένας. Δν σε χάλασε!!!!
Εγω εκλεισα μηνα και βαλε και μια χαρα..,λογικο στις χιλιαδες κονσολες να εμφανιζονται προβληματα...
Devil, Hernandez και λοιποί, να το λήξουμε το θέμα εδώ, ή θα πρέπει να προχωρήσουμε σε άλλες λύσεις?
φτιαχνε φτιαχνε sony, του χρονου που θα παρω εγω (και πολλοι αλλοι) να ειναι κομπλε και απροβληματιστο
Καθαρο software το προβλημα, θα μπορουσε να ειναι χειροτερο
Θέλω να πιστεύω πως γρήγορα θα βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα.
Μέχρι τώρα στη ζωή μου είχα μόνο κονσόλες της sony... Και έχω παραγγείλει και ps4... Τόσο fanboy της microsoft είμαι...
Συμβαινουν αυτα στην αρχη. Δεν ειναι σοβαρα προβληματα αυτα. Θα γινουν καμια δεκαρια updates μεχρι να στρωσουν οι κονσολιτσες.... μονο τα rings of death και ο θανατος της κονσολας ειναι σοβαρα προβληματα. και μεχρι τωρα η μοναδικη κονσολα που μου εχει συμβει αυτο ολα τα χρονια που παιζω ειναι το 360 το οποιο το πηρα dayone. Δε τη ξαναπαταω δεν ξαναγοραζω κονσολα απο τη πρωτη σειρα της γραμμης παραγωγης.
Μου έτυχε στο AC4 εμένα αλλά δεν επηρεάστηκε το save file μου. Όταν το δεις τρομάζεις!!
σχετικα με τα Bundles πακετα ps4 Ξερει κανεις κατι? αναφερομαι στο πακετο των 500 ευρω οπου ειχε εξτρα χειριστηριο καμερα και κιλζον....μπαινω στα site πλαισιο και κωτσοβολο και δεν το εχουν !!!! λετε να αποσυρθηκε?
αν ναι....κακο αυτο!
Δυστυχως, η ανυπομονησια του καταναλωτη να αγορασει day one (λες και θα παρει κανα βραβειο) την εκαστοτε κονσολα, δινει την ωθηση στις εταιρειες να τον κανουν bug tester στην καλυτερη περιπτωση, κερδιζοντας γρηγορα λεφτα απο αυτον.
Αν ολοι δειχναμε συγκρατηση και σκεπτικισμο οταν εβγαινε ενα καινουριο προϊον, οι εταιρειες θα πιεζονταν να το τελειοποιησουν , ελαττωνοντας τα φαινομενα αρπαχτης.
σιγα τα ωα
πάντα όταν βγαίνει κάτι καινούργιο περιμένουμε και τα προβλήματα του που σίγουρα δεν θέλουμε να είναι σοβαρά