Το πολυαναμενόμενο God of War έρχεται για το PlayStation 4 στις 20 Απριλίου και θα διαθέτει 4 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Το ευκολότερο απευθύνεται στους παίκτες που προτιμούν την ελευθερία της εξερεύνησης του κόσμου και την ιστορία του παιχνιδιού από τις μάχες, ενώ το δεύτερο και το τρίτο είναι ουσιαστικά τα κλασσικά normal και hard difficulty options αντίστοιχα. Το τέταρτο θα ονομάζεται Give Me God of War, το οποίο θα αποθηκεύει σε αποκλειστικά δικό του save slot και δεν θα αφήνει τον παίκτη να αλλάξει επίπεδο δυσκολίας. Οι εχθροί έχουν μεγαλύτερο hp, έρχονται σε μεγαλύτερα νούμερα και οι επιθέσεις τους είναι εντελώς διαφορετικές από τις υπόλοιπες επιλογές δυσκολίας του παιχνιδιού. Σχετικά με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, ο creative director του τίτλου Cory Barlog σχολίασε πως «κάναμε πολλά πράγματα για να δημιουργήσουμε μια πραγματική πρόκληση και όχι απλά να ανεβάσουμε την δυσκολία με τον κλασσικό τρόπο». Τέλος, γνωρίζουμε πως οι παίκτες θα μπορούν να επιστρέψουν σε περιοχές που δεν εξερεύνησαν όσο θα το ήθελαν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού μετά το τέλος της ιστορίας του.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Ενδιαφέρον, είναι να φανεί και στην πράξη πως το τέταρτο επίπεδο δυσκολίας θα λειτουργήσει.