Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Polygon, το Assassin's Creed: Syndicate θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα. Το Μέσο αναφέρει επίσης ότι η παραπάνω πληροφορία προέρχεται από προωθητικό υλικό, στο οποίο σημειώνεται μεταξύ άλλων πως ο τίτλος «θα μεταφέρει εκατομμύρια gamers σε μια εκπληκτική αναδημιουργία του Λονδίνου κατά τη διάρκεια της Βιομηχανικής Επανάστασης». Πρωταγωνιστής θα είναι ένας δολοφόνος ονόματι Jacob Frye, ενώ όσοι προ-αγοράσουν τον τίτλο από το GameStop θα αποκτήσουν ένα αντίγραφο από το περιδέραιο που φοράει ο Frye στο παιχνίδι. Η Ubisoft ανακοίνωσε ότι θα αποκαλύψει επίσημα -μέσω livestream- το νέο game στις 12 Μαΐου (19:00 ώρα Ελλάδας). Στις αρχές της εβδομάδας, η γαλλική εταιρεία δημοσίευσε ένα animated teaser στο βρετανικό site του νέου Assassin's Creed game, στο οποίο γίνεται αναφορά στον Jacob, ενώ εμφανίζεται και η φράση "oppression has to end”.

Πριν από λίγες ώρες, στην αμερικανική έκδοση της ιστοσελίδας δημοσιεύθηκε η παρακάτω εικόνα στην οποία αναφέρονται οι φράσεις "God Save The Queen" και "Strength Through Loyalty”. Το μόνο που μένει λοιπόν είναι και η επίσημη επιβεβαίωση από τη Ubisoft. Υπομονή μέχρι την Τρίτη το απόγευμα!

Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Για να δούμε δούμε τη Τρίτη τι θα δούμε.Έχω καλό προαίσθημα πάντως.
Αναμένω με ανυπομονησία.....
Και καλη εποχή θα κυκλοφορήσει ,να εχουμε κανα ευρω περίσσιο μπας κ το τσιμπίσω
το εχει κουρασει πολυ η ubi καθε χρονο..
Πολύ χαίρομαι που θα συνεχιστεί το franchise. Δεν είχαμε ακούσει τίποτα για νέο τίτλο και είχα αρχίσει να ανησυχώ.
Επίσης, για να μην ξεχνιόμαστε, η Ubisoft παραδέχτηκε πως ήξεραν ότι το Unity δεν ήταν έτοιμο ακόμα και πως το always online έκοβε πάρα πολλούς πόρους αλλά το κυκλοφόρησαν έτσι κι αλλιώς για να μη χαλάσει το χρονοδιάγραμμα τίτλων τους.
Άντε να δούμε.. Αν δεν βγει μαζί με last gen AC και είναι έτοιμο, τότε θα μιλάμε για το πραγματικό next gen AC.
Άντε να δούμε και ένα στην Ιαπωνία μετά..^^
we wish you merry Christmas and a buggy/unplayable new year :)
@scott pilgrim με μοναδικη διαφορα απο τα last gen μερικες εξτρα λεπτομερειες στα γραφικα. γουαου
Τουριστικός οδηγός έχει καταντήσει το παιχνίδι!
Να δούμε τι θα μας ανακοινώσει η αγαπητή μας Ubisoft.
Καλά, βιομηχανική επανάσταση στο Λονδίνο...και γ*μω.
Αύριο στις 20.00 μην χάσετε το preview που ετοίμασε ο Κωνσταντίνος Καλκάνης! :D
@Sephirothδε θα ξεχασουμε xexex :)