Η δεύτερη από αυτές τις καταμετρήσεις λέει πως 72% των Αμερικανών gamers που παρακολουθούν esports είναι άντρες. Μια αντίστοιχη καταμέτρηση της Nielsen το 2016 ανέφερε πως το 81% των θεατών των esports είναι άντρες. Όσο για την καταμέτρηση από χώρα σε χώρα, οι IDC και Esports Charts αναφέρουν πως οι Κινέζοι gamers είναι αυτοί που παρακολουθούν περισσότερο υλικό esports ή δημιουργούν και δημοσιεύουν gameplay videos.
Όσο για το πόσες ώρες παρακολούθησε το κοινό οτιδήποτε στο Twitch το Μάιο, η έρευνα μας λέει πως μετρήθηκαν 1,72 δισεκατομμύριο ώρες, 98% πάνω από το Δεκέμβριο του 2019.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity