Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Skyrim πιθανώς σε PS4 και Xbox One

Είναι πολύ πιθανό η Bethesda να σχεδιάζει την κυκλοφορία του The Elder Scrolls V: Skyrim στα Xbox One και PlayStation 4, αφού δόθηκε στη δημοσιότητα μία φωτογραφία (screenshot) από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας που δείχνει τις next-gen εκδόσεις του παιχνιδιού να παρατίθενται παράλληλα με τις εκδόσεις για Xbox 360, PS3 και PC. Ωστόσο, δεν έχει καταστεί σαφές αν πρόκειται για λάθος ή για ακούσια πρόωρη αποκάλυψη.



Πάντως, ορισμένοι χρήστες του ευρωπαϊκού Reddit αναφέρουν πως έχουν λάβει ένα teasing email, το οποίο κάνει λόγο για μία σημαντική ανακοίνωση αυτή την Κυριακή 12 Ιανουαρίου. 

UPDATE: Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο ο αντιπρόεδρος της Bethesda Pete Hines, η εταιρεία δεν έχει κάποιο πλάνο για κυκλοφορία του The Elder Scrolls V: Skyrim στα Xbox One και PS4 και ό,τι εμφανίστηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Bethesda, ήταν απλά ένα λάθος. Τέλος, το στέλεχος της Bethesda ζήτησε «συγγνώμη για την οποιαδήποτε σύγχυση».


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.elderscrolls.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • Δεν έχει να χάσει τίποτα μιας και το παιχνίδι έκανε το κύκλο και όλο και κάποιες πωλήσεις θα κάνει . Το ποιο πιθανό είναι άμα βγάλουν να είναι η Legendary edition με το Higher texture pack και τίποτα περισσότερο . Επίσης δεν νομίζω ότι θα δούμε ποτέ user modes σε κονσόλα.

    • mysterious
    • Ρε παιδιά μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει:τα θέματα του παιχνιδιού λύθηκαν στην έκδοση του ps3;παίζεται χωρίς να κολλάει και να σου σπάει τα νεύρα με τα bugs του;γιατί είναι κρίμα να μην παιχτεί αυτή η παιχνιδάρα.

*