Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το The Last of Us: Part II είναι ο τίτλος της Sony με τις ταχύτερες πωλήσεις στη Μ. Βρετανία

*
Προφανώς δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το The Last of Us: Part II βρέθηκε στην κορυφή των UK charts. Πρόκειται για το παιχνίδι της Sony με τις ταχύτερες πωλήσεις αυτή τη γενιά, ξεπερνώντας εκείνες του Uncharted 4 κατά την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, με ποσοστό 1%. Επιπλέον είχε κατά 76% υψηλότερες πωλήσεις σε σχέση με το The Last of Us που κυκλοφόρησε για PlayStation 3 και στη συνέχεια μεταφέρθηκε ως remastered στο PlayStation 4. Ένα ακόμα επίτευγμα για το The Last of Us: Part II είναι αυτό του καλύτερου λανσαρίσματος στη Μ. Βρετανία για το έτος 2020, ξεπερνώντας κατά 40% τις πωλήσεις του Animal Crossing: New Horizons το αντίστοιχο διάστημα κυκλοφορίας του.



Από εκεί και πέρα, το Ring Fit Adventure φαίνεται πως έχει σταθεροποιηθεί στη δεύτερη θέση, ενώ ένα σκαλοπάτι παρακάτω βρίσκεται το FIFA 20. Επίσης, με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του πρώτο expansion, το Pokémon Sword σκαρφάλωσε στην 9η θέση, τη στιγμή που του Pokémon Shield είναι στην 22η. Τέλος, για πρώτη φορά έπειτα από αρκετό καιρό, το Animal Crossing: New Horizon βρέθηκε εκτός δεκάδας.

Αναλυτικά:
1. The Last of Us: Part II
2. Ring Fit Adventure
3. FIFA 20
4. Mario Kart 8: Deluxe
5. Call of Duty: Modern Warfare
6. Grand Theft Auto 5
7. Minecraft (Switch)
8. 51 Worldwide Games
9. Pokémon Shield
10. Star Wars Jedi: Fallen Order 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bill123456
    • Αν και πηρε μετριες κριτικες απο τους gamers απο 1-6 βαρια βαρια.Τα sites το βομβαρδισαν με 10 αρια(παραδοξο).Τοσο μεγαλη διαφορα δημοσιογραφων σε βαθμολογια και παικτων δεν ξαναθυμαμαι.Βεβαια ο στοχος επιτευχθει. Το να ακους ασχημα σχολια απο τους gamers (οι δημοσιογραφοι πολλες φορες λειτουργουν αλλιως)και μετα να το αγοραζεις μαλλον πρεπει να αναζητησει κανεις τον λογο σε λειτουργιες του ψυχισμου. Προσωπικα δεν αγορασα το παιχνιδι γιατι ηξερα οτι δεν θα εφτανε το πρωτο καθως το β σημαινει β και σε αριθμο και σε ποιοτητα.Αν δεν κανω λαθος το λεει και ο τιτλος part 2

      • jack124
      • Τα περισσότερα reviews είναι ψεύτικα και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα αν μπεις στα προφιλ του
        Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το παιχνίδι και αν δεν αξίζει 10 τουλάχιστον 8 αξίζει...
        Επίσης έχει αρχίσει και ανεβαίνει το user score από προχθές

      • Nintendotaliban
      • Δηλαδή υπάρχει αξίωμα στον χώρο των games που αποδεικνύει πως ό,τι ειναι sequel είναι β διαλογής ή επειδή έχει τον αριθμό 2,ισοδυναμεί με δευτεράντζα;Eνδιαφέρουσα άποψη δε λέω,ειδικά όταν σκέφτομαι τα half life 2,ac 2,resident evil 2,mass efect 2 και πάει λέγοντας...

    • alex4444
    • To review bombing είναι μάστιγα και οδηγεί σε ένα μόνο πράγμα: Να χάσει και ο τελευταίος άνθρωπος πίστη στα ούτως ή άλλως αμφισβητούμενης αξίας user scores.

      Από εκέι και πέρα αναδεικνύεται και η έκταση του προβλήματος ρατσιμού και του μίσους που αντιμετωπίζει η LGBTQ+ κοινότητα, καθώς οποιαδήποτε αναφορά τους σε mainstream media καταλήγει σε πόλεμο. Αυτό φυσικά κάνει ακόμη πιο σπουδαίο το έργο της Naughty Dog που προτιμάει να στηρίξει τα πιστεύω, την κουλτούρα και το όραμα των δημιουργών της, από το να μαζεύει αγάπη και εκδηλώσεις φανμποϊσμού, που τόσο εύκολα θα μπορύσε να κάνει.

      Για όσους νομίζουν ότι αυτό είναι εύκολο, ή κάποιου είδους trend, δείτε πόσο διστακτικές είναι όλες οι μεγάλες εταιρείες στο να πάρουν θέση σε οποιοδήποτε εν δυνάμει διχαστικό θέμα. H Naughty Dog ανοίγει τον δρόμο για όλη τη βιομηχανία, τη στιγμή που άλλοι κρύβονται πίσω από ακαταλαβίστικα PR ακροβατικά.

*