Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το launch trailer του MGS5: Ground Zeroes

Το Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes είναι πλέον διαθέσιμο στην αμερικανική αγορά. Με την ευκαιρία αυτή, η Konami δημοσίευσε το launch trailer του τίτλου για PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One. Στην ευρωπαϊκή αγορά περιμένουμε την κυκλοφορία του νέου παιχνιδιού του Hideo Kojima στις 20 Μαρτίου.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • 18 λεπτα campaign... γελανε οι τσιμεντολιθοι!

      Εχει και side missions οποιος θελει και θα σας παρει συνολικα και 3 ωρες. Βεβαια απο αυτα που λενε, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.

      Στα 5€ τελικα οπως ειχα πει θα ειναι μια καλη αγορα.

    • majorfox
    • Γιατι μου σβηνετε τα σχολια μου προσβαλα κανενα η εχω υπερβει τους ορους του site ? Οταν οι moderators προσβαλουν και κανουν προσωπικες επιθεσεις γιατι δεν γινεται κατι ειναι πιο μαγκες ? Ξανα σβησε σχολιο μου σε θεμα metal gear και τα λεμε.

    • Big AK Boss
    • Ακόμα και το trailer μυρίζει κάπως προχειρότητα.
      Καμια σχέση με τα επικά trailers του παρελθόντος.

      Μακάρι να διαψευστώ αλλά φοβάμαι ότι το νέο mgs δεν θα αγγίξει τα επιπεδα του, κορυφαίου game ever, mgs 4.
      Και δεν μιλάω μόνο για το ground zeroes αλλά και για το phantom pain.
      Και δεν μιλάω για γραφικά ή χειρισμό, αλλά για την όλη ανατριχίλα που προκαλεί η σειρά mgs, με αποκορύφωμα το 4 (παρέα με το εξίσου κορυφαίο mgs του 98).
      Για να δούμε.

    • Naked Snake
    • Είναι ξεκάθαρα σε blockbuster γραμμές το trailer.Είναι διαφορετική η προσέγγιση πλέον σε όλα τα επίπεδα σε ότι αφορά την σειρά.Άντε υπομονή ένα 24ωρακι και κάτι ψιλά...

    • nfs_maniac
    • @majorfox -

      1) Λογικά ο mod-admin που προέβει στην συγκεκριμένη ενέργεια, σύντομα θα σου απαντήσει για τους λόγους που το έκανε

      2) Θα σε παρακαλούσα σχόλια-απειλές τύπου "Ξανα σβησε σχολιο μου σε θεμα metal gear και τα λεμε", να λείπουν...

    • Shepard
    • @majorfox το σχολιο σβηστηκε απο την ομαδα για προφανεστατους λογους που παιδακι 3 χρονων καταλαβαινει. Δεν επεκτεινομαστε. Δεν θα αναλυουμε και τα αυτονοητα, εχουμε και ζωες.

      Οταν βλεπεις προσωπικες επιθεσεις κανε Αναφορα και θα το δουμε.

      Για το τελευταιο, ειναι απειλη ή προειδοποιηση; Δλδ τι θα γινει;

    • dexter1810
    • Εχει κουρασει πολυ το ολο θεμα με το ποση διαρκεια εχει!
      Οση διαρκεια και να εχει, ειναι στην κριση του καθενος αν θα το παρει day 1 ή αν θα το παρει πακετο με το Phantom Pain.
      Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το ground zeroes ειναι καθαρα ενας προλογος για να μας βαλει στο πνευμα του Phantom Pain.Δλδ στο πνευμα του open world, της νεας μηχανης.
      Πιστευω οτι ο Kojima μεσα απο αυτα τα 2 παιχνιδια θελει να χτισει τον χαρακτηρα του Big Boss, οπως εχτισε τον χαρακτηρα του Solid Snake μεσα απο τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας και να τον φτασει τον Ζενιθ ή στο Ναδιρ του(αναλογα το πως βλεπει ο καθενας το ποτηρι).
      Δεν με εχει απογοητευσει ποτε και πιστευω δεν θα το κανει τωρα που οι δυνανοτητες ειναι 100000 φορες περισσοτερες απο το 1999.
      @Big AK Boss, θεωρω και εγω το MGS4 το επικοτερο ever.Αλλα το snake eater σε επιπεδα gameplay ηταν κορυφη.
      Αλλα ξανατονιζω...αποψεις ειναι αυτες

    • Hernandez30
    • @dexter1810

      Γιατί έχει κουράσει φίλε μου. Αν δουν οτι οι καταναλωτές δεν είναι ευχαριστημένοι και δεν πρόκειται να αγοράσουν games που έχουν διάρκεια 1 ωρά και τα κοστολογούν στα 30 και στα 40 ευρώ τότε δεν πρόκειται να κάνουν την κωλοτούμπα τους (βλέπε microsoft) και τότε την πατήσαμε κανονικότατα και θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες και publishers στο ίδιο μοτίβο. Προς θεού αν δούμε στο μέλλον DLC και games που διαρκούν 1 και 2 ώρες και να μας τα πλασάρουν σαν κανονικότατα και ολοκληρωμένα games. Ούτε τα demo δεν έχουν τόση διάρκεια που λέει ο λόγος Έτσι τους έχουμε μάθει και βγάζουν παιχνίδια που έχουν διάρκεια 4-5 ώρες και τους λέμε και ευχαριστώ.

      Δεν έχετε καταλάβει κάτι........Την δύναμη την έχει ο καταναλωτής και αν δεν φωνάξουμε δεν διαμαρτυρηθούμε ζήτω που καήκαμε μάγκες!!!!

    • paparazzi1984
    • Πεδία εσείς τι λέτε δεν ξσερω αλλά χτες αγόρασα και η κινισι και γραφικά και πεχνιδι είναι πολύ καλό αξίζει για 29$

    • dexter1810
    • @Hernandez30

      Σαφως και η εταιριες κοιτανε να βγαλουν χρημα απο τον κοσμακη.Αλλα σου ξαναλεω ειναι στο χερι του καθενος αν θα το αγορασει και αυτο θα φανει στα εσοδα των εταιριων.Αν δουν οτι δεν πιανει η πατεντα δεν θα την ξανακανουν.
      Παραδειγμα εγω: ειχα προπαραγγειλει το ps4 να μου ερθει για να παιξω αυτο το παιχνιδι και μονο, γιατι οσοι τιτλοι εχουν βγει μεχρι τωρα που ειναι αδιαφοροι. Αλλα οταν ακουσα το 2ωρο του GZ την ακυρωσα την παραγγελια.
      Οσο για την διαρκεια του παιχνιδιου, αυτο ειναι υποκεμεινικο παντα.Γιατι οταν εχω παιζω το BATMAN και εχω ολοκληρωσει το main story kαι στα statistics μου λεει progress 45% τι να κανω? να κοπαναω στο ξυλο εγκληματιες για να φτασω τις 20ωρες gameplay ενω το mai story ειναι μονο κανα 10ωρο?
      Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι λεμε το ιδιο ο καθενας με τον τροπο του. Αυτο που κουραζει είναι η μουρμουρα του κλασσικου ελληναρα(μεσα και εγω) που αν δειτε σε ολα τα θεματα του σαιτ στο GZ απο κατω βλεπεις μονο σχολια περι διαρκειας.
      Παντως ολα τα παιχνιδια MGS νομιζω οτι μας εχουν καλυψει απο θεμα διαρκειας και δεν νομιζω να το χαλασει τωρα.
      Εγω βλεπω το GZ, σαν το Tanker incident στο MGS2. Απλα επειδη η τεχνολογια και η ζητηση εχει αυξηθει πολυ στις μερες μας, μπαινει μεσα και το μαρκετινγκ και ολα αυτα το μονο που κανουν ειναι να ξενερωνουν και να κρατανε τον πελατη σε αναμενα καρβουνα.
      Ειναι σαν να πηγαινεις σε τζαδικο! Η΄πας και μετα πας καπου πιο hot ή πας κατευθειαν στο hot! ;)

    • paparazzi1984
    • Εγώ μένω Αμερική φίλε μου και εδώ αγόρασα στο κατάστημα gamestop μπορεί το πεχνιδι να είναι μικρει διάρκεια αλλά είναι πολύ καλώ ένα μπραβω στο kojima που πήραμε μια γεβσει αποτο επόμενο MG ;) δεν έχω τερματισει ακόμη έκανα μια αποστείλει πιρα απτά κλουβιά το Chico το μικρό πεδακη που έχουν φιλακιζμενω ;)

*