Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
20 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 01/09/14
Το πρώτο trailer για το remake του Resident Evil είναι πλέον γεγονός. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2015.



Το παράκαναν με τα remake!
ακόμα και μετά από τόσα χρόνια αυτή η έπαυλη πάντα δείχνει τρομερή.άντε βγάλτε το να καούμε
Το Remake το είχα παίξει στο GameCube και πραγματικά είχε γίνει πολύ καλή δουλεία στον τομέα των γραφικών, όποιος δεν έχει ασχοληθεί με το Resident Evil και ακόμα αυτοί που έχουν παίξει την αρχική έκδοση αξίζει να ασχοληθούν μαζί του.
Ηταν παιχνιδαρα .
Καταπληκτικά remakes τότε για το Gamecube. Resident evil και MGS Twin Snakes. Θεϊκά παιχνίδια και τα δύο. Αναμένουμε...
Ειναι η ιδεα μου ή εχει τα ιδια γραφικα με το gamecube?
δεν αντεξα και τωρα στις διακοπες τα ξανατελειωσα resi 0 και 1 στο wiiU...μια χαρα φαινονταν με την επιλογη widescreen
ιδια ειναι τα γραφικα με hd
μηπως να βγαζατε το 2 η το dino crisis λεω γω.
https://www.youtube.com/watch?v=k3dZjroZPp8 η κατι τετοιο.
@asimodrakos οιλεξεις dino crisis που εγραψες μου χτυπησαν τις αναμνησεις στο πισω μερος του εγκεφαλου μου!Ειχα ξεχασει την παιχνιδαρα και το ποσο τρομακτικη ηταν.Δεν εχω παιξει το dino crisis 3 ομως.
Παντως αν ξεκινησουν τα remake υπαρχουν απειρα παιχνιδια να βγαλουν...
Νεα IPs θελουμε... φτανει με τα remakes. Τα εχετε ξεζουμισει. Τεσπα, αυτό πρεπει να το παιξουν οι νεοι και να θυμηθουν οι παλιοι.
αγαπημενο παιχνιδι
To καλυτερο redisent evil ειναι το remake. ΚΙ επισης η καλυτερη Jill σχεδιαστικα. Να δω αν καποιος που δεν εχει παιξει τα παλια της σειρας και δοκιμασει αυτο τωρα, αν θα θελει να ξαναδει προσπαθειες οπως το 5 και το 6.
με το καλό να ρθει !!!
το περιμενω πως και πως
Αυτά είναι νέα!!
Μπράβο Capcom!!! Επιτέλους να ξαναδώσεις πόνο!!! Έστω και με Remake.
Σαν το πρωτο Resident Evil στο pc, δεν εχει!!!
το καλυτερο ρεσιντεντ εβερ...την παιχνιδαρα...τι απιστευτη ατμοσφαιρα που ειχε?
Μακαρι να βγαλουν ολα τα μεγαλα παιχνιδια ξανα σε 1080 αλλα να γινει δουλεια οχι να τα κανουν σκουπιδια..
Ωραία φάση!Πάμε να θυμηθούμε την παλιά ανατριχίλα και αγωνία!