Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Υλικό από το Halo: The Master Chief Collection

Οι Microsoft και 343 Industries έδωσαν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα υλικό από το επερχόμενο Halo: The Master Chief Collection στο πλαίσιο της φετινής Rooster Teeth Expo που πραγματοποιήθηκε στο Ώστιν (Τέξας) από τις 4 έως τις 6 Ιουλίου. Μπορείτε να απολαύσετε τα σχετικά βίντεο στη συνέχεια του άρθρου, ενώ υπενθυμίζεται ότι η πολυαναμενόμενη συλλογή θα διατεθεί τόσο σε φυσική όσο και σε ψηφιακή μορφή στις 11 Νοεμβρίου αποκλειστικά για το Xbox One.





Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • HALO 2 Multi θα πέσει τρελό κάψιμο , ίσως το καλύτερο multiplayer FPS κατά τη γνώμη μου!

      Ωραίες οι μικρές προσθήκες που κάνανε στο χάρτη με νέα άλματα και σημεία κάλυψις , φαντάζομαι παρόμοιες προσθήκες θα έχει και στους υπόλοιπους remastered χάρτες του Halo 2.

    • GiannisP
    • Δεν φάνηκε άσχημη προσθήκη η συγκεκριμένη energy shield, αρκεί να μην το παρακάνουν και βάλουν από κάτι και σε κάθε χάρτη. Θέλω να δω επίσης αν κράτησαν τους σταλαχτίτες στην Waterworks και τα στρατηγικής σημασίας κουτιά δίπλα στην βάση.

    • mariodm22
    • χαχαχαχαχα

      @GiannisP το ειχα λιωσει αυτο το Map στο capture the flag !!! Επερνες το μηχανακι και πατουσες πολυ κοσμο ...
      Dual-wield αυτο το smg ηταν ολα τα λεφτα , Θεωρω απο τα καλυτερα οπλα ολης της σειρα halo ...

    • mariodm22
    • Αυτο με το να ειναι μονο exculive στο xbox με απογοητευει και μενα !!! Ολα στο να αγορασεις κονσολα !!! Μονο τα 2 πρωτα και μετα τελος για Pc .

    • mariodm22
    • Δεν ειναι ευκολο ενα παιχνιδι γενιας πρωτου Xbox να το κανεις να εχει γραφικα Xbox one . Στην ουσια δεν ειναι παιχνιδι φτιαγμενο απο την αρχη απλως πανω στον ιδιο κωδικα φτιαξαν τα γραφικα οσο καλυτερα γινεται ... Παντως εγω τα γραφικα τα βρισκω πολυ ομορφα και το αποτελεσμα ειναι εξαιρετικο σε σχεση με το τοτε .

    • Πάγος13
    • @Mariodm22...να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά το ΗΑLO CE anniversary στο 360 είχε τα ίδια γραφικά (και καλύτερα)

      Και αν θεωρήσουμε ότι αυτό είναι το ταβάνι στον τεχνικό τομέα του HALO remaster δεν βρίσκω λόγο γιατί να μην κυκλοφορήσει και στο xbox 360 ?

    • mariodm22
    • ΑΑΑΑ σε αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι εχω ακομα το xbox 360 και σπαζομαι απιστευτα που θα κυκλοφορησει μονο στο One . Φυσικα η microsoft το κανει για να προπαραγγειλει ο κοσμος Xbox One που δεν αντιλεγω ας το κανει αλλα να μην αφησει ξεπμαρκους και τους υπολοιπους ...

    • AnimaPura
    • Όλοι έτσι κάνουν πλέον δυστυχώς με το να βγάζουν τα παιχνίδια μόνο στις κονσόλες τρέχουσας γενιάς, ελπίζω τα 360 και PS3 να μην σβήσουν απότομα.

    • DevilSpawn
    • Η προηγούμενη γενιά πιστεύω κρατάει πίσω την τωρινή.Υπάρχουν αρκετοί τίτλοι που δεν έχουμε παίξει όλοι μας. Δεν χρειάζεται να θέλουμε να παίζουμε και τους τελευταίους.

    • mariodm22
    • Το οτι κραταει πισω την τωρινη ειναι το μονο βεβαιο . Αλλα απο την αλλη μιλαμε για halo 2 και μιας και δεν αφηνουν τις last gen ξεκρεμαστες , exclusive κυκλοφοριες να τις βγαζουν και στις 2 γενιες ...

    • AnimaPura
    • @mariodm22
      Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, θα ήταν να αναπτυχθεί από άλλο στούντιο για το 360 και επομένως να είναι τουλάχιστον οπτικά κατώτερο.
      Η συλλογή κυκλοφορεί στο One για να μπορέσουν να την κάνουν όσο πιο όμορφη οπτικά γίνεται. Συν το ότι θέλουν να σμπρώξουν μονάδες! :D

*