Φαίνεται πως το Overwatch έρχεται και στα οικιακά συστήματα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Kotaku. Από το πρωί της Πέμπτης, η δημοφιλής αλυσίδα καταστημάτων GameStop δέχεται προ-παραγγελίες για το επερχόμενο hero shooter για PS4, Xbox One και PC, σύμφωνα με υπάλληλο της εταιρείας. To Overwatch πωλείται έναντι $60, παρόλο που o τίτλος θα είναι free-to-play. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η φυσική έκδοση του F2P game Heroes of the Storm πωλείται έναντι $20. Το πακέτο έρχεται με επιπλέον περιεχόμενο, όπως ήρωες και skins. Έτσι, μπορεί το GameStop να δέχεται προ-παραγγελίες για το Overwatch, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το game δεν θα είναι free-to-play. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει σχετική ανακοίνωση από πλευράς Blizzard στη φετινή BlizzCon στο Los Angeles. Το εν λόγω event θα ξεκινήσει την Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου.

Αναμένουμε λοιπόν.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ειναι επιβεβαιωμενο πια
http://us.battle.net/en/int?r=bnet
εχουμε κανα νεο για το ποτε θα βγει για pc?πριν το καλοκαιρι?