Με βάση τα αρχικά πλάνα της The Creative Assembly, το Alien: Isolation επρόκειτο να περιέχει co-op mode, όμως όσο το project προχωρούσε η ιδέα εγκαταλείφθηκε. «Είναι περισσότερο μία single player εμπειρία. Είναι κάτι που το σκεφτήκαμε και είχαμε μερικές ιδέες επί αυτού, όμως για εμάς η single player εμπειρία βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Πιστεύω ότι λόγω των dynamic aliens και των επιλογών των παικτών κατά το παιχνίδι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να γυρίσει κάποιος πίσω για να δοκιμάσει διαφορετικά πράγματα», δήλωσε ο creative lead Al Hope.
.jpg)
Πως σας φαίνεται;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Για παιχνίδι τρόμου πιστεύω το single Player είναι ιδανικό.
Δε μπορώ να πω σίγουρα αν θα είναι καλύτερα έτσι, αλλά πιστεύω ότι η επιλογή του να έχεις co-op είναι πάντα ένα μεγάλο +
Το μονο παιχνιδι που εχω ασχοληθει με co op ειναι το resident evil 6...ενδιαφερον το co op αλλα δεν μειωνει ενα παιχνιδι αν δεν το προσθεσει ...
Co-op ασχολήθηκα μόνο με Resistance 3 (το τελείωσαμε με ένα φιλαράκι σερί σε 6 ώρες). Προτιμώ single player εμπειρία. Την ευχαριστιέμαι καλύτερα
Καλύτερα έτσι...