Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Animal Force Hands-on Preview

*
Κινεζική ομάδα που ονομάζεται ISVR θα έπρεπε να θεωρείται καταδικασμένη να ασχοληθεί με το PSVR. Και ασχολείται λοιπόν με το Animal Force που παρουσιάζεται ως αποκλειστικότητα του PSVR. Αν αυτό σημαίνει πως η αποκλειστικότητα είναι πραγματική ή έχει ημερομηνία λήξης είναι κάτι που επιχειρήσαμε να μάθουμε αλλά είδαμε τελικά τον CEO της ομάδας να ζορίζεται σκεπτόμενος τι μπορεί να πει. Οπότε απλά δεν είπε κάτι. Το Animal Force πάντως είναι τίτλος tower defense, με τον παίκτη να χρησιμοποιεί ηρωικά ζωάκια για να σταματήσει εξωγήινη εισβολή. Λογικά πράγματα δηλαδή. Ωστόσο όσοι έχουν επαφή με τα tower defense γενικότερα, δεν έχει νόημα να προσπαθήσουν να φανταστούν την κλασική προσέγγιση αλλά σε VR.

Σίγουρα όχι στο επίπεδο της δοκιμής. Οι εχθροί κινούνταν πάνω σε σπείρα με τον παίκτη να πιάνει ζωάκια, ακόμη και πολλαπλά που μπορούν να σχηματίσουν αλυσίδα (μέχρι και τέσσερα μπορούν να μπουν σε σειρά), καθένα εκ των οποίων ρίχνει αυτόματα βολές αλλά έχει και κάποια μοναδική ιδιότητα. Αν δεν χωρά κάποιο στην αλυσίδα, μπορούμε να αλλάξουμε σύνθεση, να αφήσουμε κάποιο μόνο του στην άκρη κ.λπ. Όσα πάντως είναι στο χέρι μας με το PS Move controller κινούνται ελεύθερα, ακολουθώντας το χέρι μας, άρα οι «πύργοι» δεν είναι στατικοί αμυντικοί μηχανισμοί. Στην πράξη μάλιστα μπορεί να ηττηθεί κάποιο ζωάκι και στη μέση της αλυσίδας, εφόσον δεν προλάβουμε να αποφύγουμε εισερχόμενα πυρά και βρουν στόχο. Δεν χάνουμε δηλαδή χαρακτήρες με συγκεκριμένη σειρά με κάθε διαδοχικό χτύπημα.



Η αίσθηση είναι περίεργη ακριβώς επειδή κάθε άλλο παρά τελείως ελεύθερη είναι η τοποθέτηση των πύργων στο χώρο σε κάθε τίτλο του είδους οπότε όλοι θα χρειαστούν χρόνο για να συνηθίσουν τη διαφορετική αυτήν προσέγγιση, όση πείρα κι αν αισθάνονται πως έχουν σε tower defense games. Και μόνο που όταν «μπουκώσει» η αλυσίδα, πρέπει να έχουμε το νου μας στις κινήσεις που κάνουμε με το χέρι και την ομάδα από ζωάκια αλλά και στην πιθανή συνεισφορά εκείνων που στέκονται μόνα σε ένα σημείο. Στη δοκιμή συνέχεια βρίσκαμε μπροστά μας νέους χαρακτήρες που έπρεπε να αρπάζουμε για να προσθέσουμε στη «συλλογή».

Δοκιμάσαμε μόλις ένα επίπεδο από τα 7 που θα βρείτε στην τελική έκδοση, ενώ μόνο ακούσαμε για την ύπαρξη άλλων modes. Κατά τα λεγόμενα του επικεφαλής της ομάδας, θα υπάρχουν και 3 modes που θα επιτρέπουν τη συμμετοχή έως και τριών επιπλέον παικτών, με DualShock στα χέρια φυσικά, μιας και ένα PSVR headset υποστηρίζεται ανά πάσα στιγμή στο σύστημα. Όπως φαντάζεστε τα «χειριστήρια» θα τα βάζουν με τον τυφλό πλην τίμιο εξερευνητή της εικονικής πραγματικότητας. Δεν προέκυψαν λεπτομέρειες όμως για αυτά τα modes, οπότε δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε να γίνουν τα αποκαλυπτήρια. Μέχρι τότε, αγάπη και πύργοι από την Κίνα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*