Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Best Friend Forever Hands On Preview

*
Ως ιδέα το Best Friend Forever ακούγεται λίγο… κουφό. Ωστόσο τόσο τα visual novels όσο και το pet management έχουν την ώρα τους και, γιατί όχι, μια κάποια γοητεία υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Οπότε γιατί να μη γίνει κι η «τρέλα» να συνδυαστούν;

Πολλές φορές καλούμαστε να κλείσουμε ένα ραντεβού για δοκιμή τίτλου που δεν έχει ανακοινωθεί. 9 φορές στις 10 αυτό σημαίνει ότι μέχρι να έρθει η ώρα του ραντεβού, δεν έχουμε ιδέα τι μας περιμένει. Τα ραντεβού αυτού του τύπου είναι σαν να παίζει ρουλέτα κανείς λοιπόν, με τη διαφορά ότι, εντάξει, εδώ οι πιθανότητες είναι καλύτερες για θετικό τελικό αποτέλεσμα. Τι θα χάσουμε άλλωστε εκτός από λίγο χρόνο; Ένα από τα πρόσφατα ερωτηματικά που χρειάστηκε να διαχειριστούμε ήταν το Best Friend Forever που δηλώνει dating και pet management simulator. Ταυτόχρονα. Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται παραπέμπει περισσότερο στον πρώτο παρά στο δεύτερο χαρακτηρισμό. Κι έξω να πέφτουμε είναι δύσκολο να το καταλάβουμε, διότι τελειώσαμε το demo που διέθετε η ομάδα ανάπτυξης και σίγουρα δεν είχαμε φτάσει ακόμη στο pet management. Ουσιαστικά παίζαμε την αρχή του παιχνιδιού οπότε, αναμενόμενα τα πράγματα ήταν αρκετά απλά σε αυτό το στάδιο και έτσι έμειναν μέχρι το τέλος του demo.




Η πτυχή που ήταν πιο ξεκάθαρη με το καλημέρα είναι η συνειδητή προσπάθεια να καλυφθεί μεγάλο εύρος σεξουαλικότητας κ.λπ. Η μικρή ομάδα ανάπτυξης αποτελείται άλλωστε σχεδόν αποκλειστικά από μέλη της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ. Η ιδιοσυγκρασία αυτή φαίνεται σε διαλόγους και σχέδιο. Έχει γίνει προσπάθεια ώστε να αποδοθούν πολλοί διαφορετικοί σωματότυποι, αισθητικές και προσανατολισμοί. Έτσι κι αλλιώς ο παίκτης πρέπει να ορίσει τα βασικά γνωρίσματα του χαρακτήρα του στην αρχή του παιχνιδιού. Ως προς αυτό πήγαμε επίτηδες κόντρα στην ιδιοσυγκρασία του παιχνιδιού και κάναμε το χαρακτήρα μας straight για να δούμε πώς θα κυλήσουν τα πράγματα. Χάρη σε αυτήν μας την επιλογή παρατηρήσαμε την μάλλον κυριότερη -στο demo τουλάχιστον- αδυναμία που εντοπίσαμε στο Best Friend Forever. Συνομιλώντας με άλλους χαρακτήρες οι ατάκες μας αλλά και οι επιλογές που είχαμε σε διαλόγους δεν θύμιζαν και πολύ straight, κάτι που υποψιαζόμαστε ότι είναι δύσκολο να αλλάξει ριζικά από μια τόσο μικρή ομάδα ανάπτυξης. Ίσως, με αυτά τα δεδομένα, να ήταν καλύτερο να μην έχει καν ο παίκτης την επιλογή να δηλώσει straight. Υποψιαζόμαστε ότι όλα όσα ακολουθούν θα λειτουργούσαν κάπως καλύτερα. Είπαμε για «μάλλον» την κυριότερη αδυναμία διότι υπάρχει και το χιούμορ που επιστρατεύεται στους διαλόγους. Το οποίο είναι συχνά αδιανόητα κακό, υπερβολικά βασισμένο σε παιδαριώδη puns που μοιάζουν να είναι το αγαπημένο άθλημα τόσο του πρωταγωνιστή όσο και κάθε άλλου χαρακτήρα που περνά από  μπροστά του. Ως προς αυτό δεν ξέρουμε τι να προτείνουμε μιας και κανείς δεν αλλάζει στιλ σε χιούμορ μέσα σε μήνες. Εδώ δεν αλλάζει ένας άνθρωπος ακόμη κι αν τον περιμένουμε χρόνια.



Μιας και είπαμε για χαρακτήρες που περνούν από μπροστά, λοιπόν, η παρουσίαση λειτουργεί κατά τα πρότυπα visual novel, με ένα χώρο για φόντο, μερικά σημεία αλληλεπίδρασης, κι όταν ξεκινά κουβέντα, σχέδια σε διαφορετικές πόζες και τα απολύτως απαραίτητα frames στο animation ανάλογα με την εξέλιξη του διαλόγου που «τρέχει». Όλοι μιλούν συνεχώς για τα κατοικίδιά τους πάντως. Έτσι κι αλλιώς ο πρωταγωνιστής μετακομίζει σε κοινότητα που δεν δέχεται καν γείτονες χωρίς κατοικίδιο, οπότε καταλαβαίνετε. Κάθε κατοικίδιο έχει την ιδιοσυγκρασία του βέβαια, άρα ο παίκτης πρέπει να φροντίζει να φέρεται αναλόγως, να προσφέρει τις κατάλληλες δραστηριότητες προκειμένου να αναπτύξει την καλύτερη δυνατή σχέση με το μικρό του φίλο. Ναι μεν είδαμε μπάρες, στατιστικά και την αλλαγή τους, αλλά δεν είδαμε στην έκδοση της δοκιμής περιστάσεις στις οποίες αυτά έπαιζαν κάποιο συγκεκριμένο ρόλο, για αυτό είναι και δύσκολο να έχουμε εικόνα για το pet management. Γίνεται στη δική του οθόνη βέβαια και δεν μπλέκει τόσο με τις αλληλεπιδράσεις με τους υπολοίπους ανθρώπους της κοινότητας. Δηλαδή ο παίκτης φαίνεται πως ναι μεν θα πρέπει να έχει τις δυο δραστηριότητες συνέχεια κατά νου, όχι όμως να τις διαχειρίζεται ταυτόχρονα. Εκτός αν τα πράγματα περιπλέκονται αισθητά καθώς προχωρά το παιχνίδι.



Ως ιδέα το Best Friend Forever ακούγεται λίγο… κουφό. Ωστόσο τόσο τα visual novels όσο και το pet management έχουν την ώρα τους και, γιατί όχι, μια κάποια γοητεία υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Οπότε γιατί να μη γίνει κι η «τρέλα» να συνδυαστούν; Αλήθεια όμως. Αυτό το χιούμορ στο οποίο εκτεθήκαμε… Αυτό κι αν απαιτεί management.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*