Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Call of Duty: Black Ops IIII Blackout Beta Preview

*
Ο Κωνσταντίνος Καλκάνης δοκίμασε το Blackout, το Battle Royale mode του Call of Duty: Black Ops IIII και αυτές είναι οι εντυπώσεις του!

Δεν προκαλεί απολύτως καμία έκπληξη πλέον το ότι το “battle royale” έχει γίνει ένα νέο είδος και, όπως γίνεται με όλες τις τάσεις στην σύγχρονη σκηνή του gaming, πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να ακολουθήσουν. Αν και δεν ήταν η πρώτη υλοποίηση του concept, η «τρέλα» του Battle Royale ξεκίνησε με το PlayerUnknown’s Battlegrounds και συνεχίστηκε με το Fortnite Battle Royale. Στην πορεία πολλοί προσπάθησαν να μιμηθούν την ίδια συνταγή, με τα αποτελέσματα να κυμαίνονται από «κακά», μέχρι «καταστροφικά» (όπως για παράδειγμα το κλείσιμο της BossKey productions).



Και ενώ γενικότερα είναι κακή ιδέα απλά να ακολουθούνται τις τάσεις αντί να οδηγεί κανείς σε αυτές, πόσο μάλλον σε ένα ήδη κορεσμένο περιβάλλον, είναι πάντα ενδιαφέρον ότι αποφασίζουν να μπουν στο χορό τα «μεγάλα» παιδιά. Τα δύο μεγαλύτερα shooter franchises αποφάσισαν πως θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα και την αρχή κάνει το Call of Duty: Black Ops IIII. Με την απόφαση της Treyarch να προσπεράσει τελείως το single-player, η προσθήκη του Blackout, του δικού της Battle Royale mode δεν είναι τελείως αναπάντεχη. Και αν είναι κάτι που έχει αποδείξει η Treyarch στο παρελθόν, είναι ότι δεν φοβάται να πειραματιστεί με τη γνωστή φόρμουλα του Call of Duty. Τι γίνεται όμως στην πράξη; Αν έπρεπε να περιγράψουμε το Blackout με μία φράση αυτή θα ήταν η εξής: «Είναι αυτό ακριβώς που θα περίμενε κανείς από έναν τίτλο battle royale». Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι είναι σαν μια καλογυαλισμένη έκδοση του PUBG. Αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό. Ναι, το σκηνικό είναι οικείο. Ναι, 80 (στην πορεία έγιναν 88 και τελικά 100) παίκτες ξεκινάνε από μεταγωγικά ελικόπτερα και πέφτουν στο πεδίο της μάχης με wingsuits, όπου και όταν αυτοί το επιλέξουν, ψάχνοντας μανιωδώς για όπλα. Ναι, οι διαθέσιμος χώρος συνεχώς μικραίνει ούτως ώστε η δράση να μπορέσει να «συμμαζευτεί» και, ναι, στο τέλος θα μείνει μόνο ένας/μία όμαδα. Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω τον πυρήνα του gameplay του Black Ops IIII όπως τον είδαμε στην beta και έχετε μια πολύ καλή ιδέα.



Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα όπλα έχουν εκείνη τη γνώριμη αίσθηση και τα perks είναι διαθέσιμα ως pick-ups, με περιορισμένες χρήσεις και διάρκεια. Ο καθένας μπορεί να κουβαλάει δύο όπλα μαζί του, με τα attachments να είναι διασκορπισμένα στο χώρο (εκτός και αν βρεθεί κάποιο ήδη αναβαθμισμένο όπλο). Όταν συναντάτε κάποιον άλλον παίκτη δεν υπάρχει απολύτως κανένας χρόνος για...αβρότητες και, φυσικά, ό,τι κουβαλούσε ο αντίπαλος μέχρι πρότινος, είναι πλέον διαθέσιμο σε αυτόν που θα φροντίσει για την πρόωρη έξοδό του από το πεδίο της μάχης. Τέλος, ATVs, φορτηγά, βάρκες, μέχρι και ελικόπτερα είναι διαθέσιμα για τη γρήγορη πλοήγηση στο χώρο, καθιστώντας ταυτόχρονα αυτόν που τα χρησιμοποιεί έναν τεράστιο στόχο. Κάπου εκεί είναι που τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται ενδιαφέροντα, αφού η Treyarch αποφάσισε να βάλει το δικό της twist. Όπως για παράδειγμα τις διαφορετικές παραλλαγές του mode, οι οποίες έκαναν την εμφάνισή τους για περιορισμένο χρόνο κατά τη διάρκεια της beta. Μία από αυτές ήταν τη γρήγορη κατάρρευση του χάρτη, με τη δράση να αποκτά μεγάλη ταχύτητα και τα matches να τελειώνουν σε 10 περίπου λεπτά. Ή τον περιορισμό σε διαθέσιμο οπλισμό. Ιδέες που αν μη τι άλλο προσφέρουν ευπρόσδεκτη αλλαγή, σε solo, duo αλλά και quad games.



Η πιο ενδιαφέρουσα προσθήκη όμως είναι αυτή του zombies mode μέσα στο Battle Royale. Ακούγεται περίεργο; Είναι. Ταιριάζει όμως πολύ όμορφα. Τι ακριβώς συμβαίνει εδώ; Σε συγκεκριμένα σημεία του χάρτη κανείς μπορεί να βρει τα —όχι και τόσο συμπαθή— zombies. Και δεν μιλάμε για απλούς κινούμενους στόχους, αλλά για πραγματική απειλή (που έχουν «χαρίσει» και την νίκη/ήττα σε ολόκληρους αγώνες). Πέραν του ότι όταν πεθαίνουν προσφέρουν πυρομαχικά και εξοπλισμό, υπάρχει και το mystery box, το οποίο γίνεται διαθέσιμο όταν ο χώρος καθαρίσει, και προσφέρει πιθανότητα για ένα “premium” όπλο, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες είναι διαθέσιμο στο Zombies mode. Κατά τα άλλα, η κίνηση είναι ομαλή, και ενώ μπορεί να μην έχουμε τα ακατέβατα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, όταν ο ρυθμός ανανέωσης πέφτει, είναι και πάλι πολύ κοντά στα 60. Αυτός φαίνεται να είναι και ο βασικός πυλώνας της Treyarch, αφού είναι προφανές πως διάλεξε να θυσιάσει τον οπτικό τομέα για χάρη της ομαλότητας του gameplay, και αυτής της αίσθησης του Call of Duty που όλοι οι fans της σειράς  έχουν μάθει και αγαπήσει: απρόσκοπτες εναλλαγές στάσης και θέσης, με το όπλο πάντα μπροστά στον παίκτη, έτοιμο για δράση ανά πάσα στιγμή. Είναι νέα μονοπάτια αυτά για τη σειρά και πολλά πράγματα στην πορεία θα αλλάξουν, αλλά όλα δείχνουν πως η Treyarch έχει βρει κάτι καλό.



Και τελικά ίσως αυτό είναι αρκετό για να τραβήξει τον κόσμο. Το Blackout (και το Black Ops IIII) είναι ό,τι πιο tactical έχουμε δει ποτέ στη σειρά, μια πρόταση με πολύ καλή υλοποίηση και ορισμένες πινελιές φρεσκάδας, κάτι που για την ομάδα ανάπτυξης αποδεικνύεται εύκολο, αφού έχει ήδη κληρονομιά από πίσω για να ανανεώσει λίγο τη συνταγή ενός είδους που -κακά τα ψέμματα- δύσκολα κουνάει τους δύο πρώτους από το θρόνο τους. Αν κρίνουμε όμως από την beta, το Blackout δείχνει πως μπορεί να τα καταφέρει.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!