Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Cyber Shadow Hands On Preview

*
Το Cyber Shadow εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο PAX East το Μάρτιο του 2019. Το παιχνίδι θα εκδοθεί από την Yacht Club Games, το ανεξάρτητο στούντιο πίσω από το Shovel Knight δηλαδή, όμως η ανάπτυξή του γίνεται από έναν και μόνο ανθρώπο, τον Aaame Hunziker. Ο ίδιος δούλευε στο project για χρόνια προτού έρθει η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Η Yacht Club τον βοηθά φυσικά, αλλά περισσότερο στην προώθηση και τη μεταφορά σε διάφορες πλατφόρμες, αφήνοντάς τον εύκαιρο κι ελεύθερο να δημιουργήσει αυτό ακριβώς που θέλει. Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψή του δοκιμάσαμε το πανέμορφο 8-bit game του Hunziker στην Gamescom 2019.



Το παιχνίδι ανταποκρίνεται στα… γούστα της Yacht Club. Είναι ένα έξυπνο side-scrolling action platformer με υποδειγματικό game design, πίστες με μπόλικη έμπνευση και αρκετή δυσκολία. Ο παίκτης χειρίζεται ένα cyborg ninja, τον Shadow, ο οποίος επιχειρεί να σώσει όλα τα μέλη της φατρίας του, αποκτώντας όλο και περισσότερες επιδεξιότητες όσο το κάνει. Τα βασικά χαρακτηριστικά του gameplay είναι το dash, το slice και τα καλά συγχρονισμένα άλματα (κάτι θυμίζει). Σχεδόν όλοι οι εχθροί είναι συνθετικοί σε μια δυστοπική και φουτουριστική πόλη, την Mekacity, στην οποία συναντούμε ορισμένα από τα πιο όμορφα επίπεδα από όλα τα εγχειρήματα σε αισθητική 8-bit των τελευταίων πολλών χρόνων.



Κάθε πίστα έχει τη δική της ομορφιά, αλλά και (φαινομενικό) draw distance που δίνει διαφορετική υπόσταση. Αν και κυριαρχεί μια σκοτεινή αισθητική, υπάρχουν παντού χρώματα που ντύνουν το σύνολο με έναν ιδιαίτερο τρόπο, δίνοντας σχεδόν αμέσως ξεχωριστό χαρακτήρα στο παιχνίδι. Οι τοποθεσίες στις οποίες βρίσκουμε εχθρούς είναι συγκεκριμένες, τα move sets των τελευταίων είναι επίσης συγκεκριμένα και ο παίκτης πρέπει απλά να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται το περιβάλλον γύρω του. Μόνο που, στην τελική, αυτό δεν είναι και τόσο απλό. Το παιχνίδι βάζει εμπόδια παντού, αγχώνει τον παίκτη και τον κρατά σε εγρήγορση, καταφέρνοντας να φτάσει το engagement σε επίπεδα… ‘90s (για όσους τα έχουν προλάβει) και ό,τι αυτό συνεπάγεται.



Θα μπορούσε να είναι το αντίστοιχο Ninja Gaiden της κατηγορίας του. Εκεί, άλλωστε, δεν δείχνει να έχει να φοβηθεί κάτι. Όσο περισσότερο παίζαμε, τόσο πιο πολύ δενόμασταν μαζί του, ανεξαρτήτως εάν αυτό συνέβαινε λόγω νοσταλγίας ή περιέργειας για το τι θα δούμε μετά, μιας και η επινοητικότητά του μας δημιούργησε τεράστια περιέργεια. Μέχρι και σήμερα, δεν γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει, όταν όμως γίνει διαθέσιμο, εδώ θα είμαστε για ένα playthrough από την αρχή ως το τέλος, εν μέρει όπως τον παλιό -καλό- καιρό και εν μέρει επειδή του αξίζει.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*