Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Destiny Connect: Tick-Tock Travelers Preview

*
Δεν παίρνει παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα για να αντιληφθεί κανείς τη γλυκύτητα του Destiny Connect: Tick-Tock Travelers. Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο ραντεβού μας με την NIS America, το παιχνίδι αυτό αποτελεί μια ευκαιρία να μπουν στον κόσμο των RPG οι μικρότεροι φίλοι του gaming, πράγμα που εν μέρει μας βρίσκει σύμφωνους, αλλά δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε κλασσικά RPG που ο καθένας μας βίωσε ως πύλες προς το συγκεκριμένο είδος που διόλου φιλικά προς παιδιά δεν ήταν. Οι εποχές αλλάζουν, κάποιες ομάδες gamers αντιμετωπίζονται διαφορετικά από το παρελθόν. Από την άλλη, χρειάζονται και οι πιο χαλαροί ως προς τη δυσκολία και την απαίτηση χρονοβόρου σκέψης για το τι και πως τίτλοι, τίτλοι όμως που μπορούν και πιθανότατα θα βρεθούν ανέλπιστα και στο πρόγραμμα ανθρώπων στους οποίους δεν θα λέγαμε πως απευθύνονται. Κάπου εδώ προσπαθούμε να το γυρίσουμε για να δικαιολογήσουμε το γεγονός ότι ο τίτλος ενδείκνυται και για μεγάλους (ή, πιο σωστά, έμπειρους gamers), όταν βέβαια θέλουν να περάσουν το χρόνο τους με κάτι απλό και ευχάριστο. Αυτό δείχνει να μπορεί να το πετύχει το παιχνίδι.



Πρωταγωνίστρια είναι η μικρή Sherry, που μένει στη μικρή πόλη Clocknee, όπου φυσικά σημειώνονται παράξενα γεγονότα που οδηγούν στην εμφάνιση ρομπότ, τα περισσότερα από τα οποία είναι εμπνευσμένα από ηλεκτρικές συσκευές που βρίσκουμε στο σπίτι μας. Η μικρή κάπως αντιλαμβάνεται ότι κάτι τρέχει με το χρόνο και, χάρη σε ένα φιλικό ρομπότ στο γραφείο του μπαμπά της, ταξιδεύει στο παρελθόν με το φίλο της, Pegreo. για να επιληφθούν της κατάστασης και να φέρουν το Clocknee στα ίσια του. Το Clocknee είναι όμορφο και εκεί βρίσκεται οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ο παίκτης. NPCs που μοιράζουν πληροφορίες όποτε χρειάζεται, το μαγαζί από όπου θα αποκτήσει διάφορες φορεσιές για τους χαρακτήρες του και το καλό ρομπότ (του μπαμπά της Sherry φυσικά) και, μεταξύ άλλων, το κατάστημα από όπου θα αναβαθμίσει τον εξοπλισμό του όταν αρχίσουν τα ζόρικα. Στην περιήγηση, τόσο εντός πόλης όσο και εκτός, βοηθά ο χάρτης που υποδεικνύει σημαντικά μέρη στην κάθε περιοχή, αλλά και το μέρος προς το οποίο πρέπει να κατευθυνθεί ο παίκτης για να συνεχίσει τη ροή της ιστορίας. Κατά τη διάρκεια της βόλτας μας με την Sherry, η κάμερα απεδείχθη λίγο άχαρη, μάλλον λόγω της απουσίας ρυθμίσεών της ανάλογα με τις προτιμήσεις μας, κάτι που μας ανάγκασε να παίξουμε με υπερευαίσθητη κίνηση και ανεστραμμένες ρυθμίσεις για την κίνηση σε οριζόντιο άξονα.



Στο demo που δοκιμάσαμε έπαιξαν μικρό ρόλο οι πληροφορίες που αποσπάσαμε συζητώντας με άλλους χαρακτήρας, μιας και τα περισσότερα -αν όχι όλα- είναι ξεκάθαρα (όχι όμως τόσο για τις μικρές ηλικίες), όμως αυτές οι συζητήσεις τρώνε χρόνο. Μιλάμε για ιαπωνικό παιχνίδι, η φλυαρία είναι αναμενόμενη. Ευτυχώς οι ατάκες δεν είναι αρκετά γλυκανάλατες για να πάθουμε ζάχαρο, όμως μετά από λίγη ώρα παθαίνουμε πολλαπλά déjà vu από παιδικές σειρές που βλέπαμε κάποτε και τώρα νιώθουμε άβολα όποτε δοκιμάζουμε να τις ξαναδούμε. Εδώ μπορεί να πιάσουμε το θέμα που υπονοήσαμε στην αρχή, όμως λίγος χώρος για εξερεύνηση και «μελέτη» δεν θα έκανε κακό στο παιδί που θα πιάσει για πρώτη φορά στη ζωή του RPG. Το όποιο ενδιαφέρον προκύψει ως προς την ιστορία θα είναι μέσα από τη δράση, ειδικά μέσα από τα ταξίδια στο χρόνο και μόνο. Στο χρόνο που διαθέσαμε στο Destiny Connect δεν προέκυψαν πολλές μάχες (και υποψιαζόμαστε πως ούτε μετά έπεται σωρεία από εχθρούς, αλλά δεν μας απασχολεί τώρα). Το σύστημα μάχης δείχνει απλό. Ο παίκτης επιλέγει σε ποιον εχθρό θα επιτεθεί πρώτα, διαλέγει επίθεση και την εκτελεί. Στο αριστερό μέρος της οθόνης βρίσκεται μια μπάρα με γρανάζια που δείχνει με ποια σειρά θα κινηθούν οι εμπλεκόμενοι στη μάχη, ακόμα και αν πρόκειται για ένα γύρο μετά από αυτόν στον οποίο βρισκόμαστε. Το παιχνίδι, στις αρχές του τουλάχιστον, δείχνει υπερβολικά εύκολο σε αυτόν τον τομέα, αλλά αν δεν ξεχνάει κανείς όσα είπαμε παραπάνω, αυτό ούτε παράλογο είναι, ούτε και μεμπτό δεδομένων των περιστάσεων.



Περιμένουμε λοιπόν την κυκλοφορία του Destiny Connect: Tick-Tock Travelers για να καταλάβουμε αν όντως μπορεί να αποτελέσει εναρκτήριο λάκτισμα για τους μικρούς gamers στον κόσμο των RPGs ή αν απλά τους αντιμετωπίζει ως άμυαλους button mashers που πρέπει να συνετιστούν. Όποιο και από τα δύο να συμβαίνει, ο όμορφος κόσμος του που θυμίζει παραγωγές animation που αγαπήσαμε θα κάνει ευχάριστη την ενασχόληση μαζί του, όποια και αν είναι η πρόθεση: η ανακάλυψη δηλαδή του μυστηρίου πίσω από το κακό που βρήκε το Clocknee ή το σπατάλισμα ελεύθερου χρόνου με κάτι που απαιτεί την ελάχιστη προσοχή στις λεπτομέρειες ή στις συνομιλίες με άλλους χαρακτήρες.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*