Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Wolfenstein: Youngblood - Οι διαγωνισμοί με δώρα videogames συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε 4 αντίτυπα του Wolfenstein: Youngblood για PS4 και Xbox One. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Diablo III: Eternal Collection Nintendo Switch Hands On Preview

*
Ξέρουμε ότι υπήρξε εποχή κατά την οποία η Nintendo μπλόκαρε από άποψη την κυκλοφορία ενός τίτλου σαν το Diablo σε σύστημά της. Το καλό για όλους είναι πως αυτή η εποχή πέρασε, ανεπιστρεπτί θέλουμε να πιστεύουμε, και κάπως έτσι είναι κοντά μας η έκδοση του Diablo III: Eternal Collection για το Switch. Το δοκιμάσαμε, παρέα με άλλους δυο συναδέλφους από άλλη χώρα και είναι χαρακτηριστικό ότι ξεχαστήκαμε πλήρως και οι τρεις ενώ δεν χρειαζόταν καν να πούμε και πολλά πολλά για να συνεννοηθούμε. Κοινώς, δεν ζούσαμε την πρώτη μας πληγή από το Diablo.



Αφού δοκιμάσαμε το παιχνίδι οι παραγωγοί της Blizzard, που συνεργάστηκαν με την Iron Galaxy για τη μεταφορά, μας είπαν πως χρειάστηκαν μερικές μόλις εβδομάδες για να τρέξει το Diablo III στο Switch. Λόγος πως η ομάδα είχε κάνει ήδη αρκετή δουλειά για να φέρει το Diablo III σε κονσόλες, οπότε η επιπλέον προσαρμογή για χάρη του Switch ήταν ευκολότερη υπόθεση σε σχέση με το πρώτο άλμα πέρα από το PC. Στη συνέχεια είδαν ότι κάποια assets ζόριζαν το σύστημα οπότε προσαρμόστηκαν αναλόγως σε σκηνές που βάραιναν υπέρ του δέοντος το σύστημα. Το «υπέρ του δέοντος» σημαίνει «τόσο ώστε να μην πιάνουμε 60fps». Αυτός ήταν εξ αρχής βασικός στόχος και για αυτήν την έκδοση και στη δοκιμή μας το αποτέλεσμα ήταν καλό. Ξέφευγε κάτι εδώ κι εκεί, λίγα πράγματα όμως, οπότε δεν θεωρούμε απίθανο να βρουν όλα την ισορροπία τους μέχρι το λανσάρισμα τον ερχόμενο Νοέμβριο. Πάντως, όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως μετά από αυτές τις πρώτες εβδομάδες, η ομάδα αφιέρωσε αρκετούς μήνες μόνο και μόνο στις προσαρμογές σε διάφορα σημεία. Αυτό που φάνηκε ότι έκανε συχνότερα ζημιά ήταν το άφθονο αίμα, το οποίο έχει περιοριστεί. Όχι από άποψη, αλλά για την εξασφάλιση των απαιτούμενων επιδόσεων.



Το είδαμε να τρέχει μόνο σε handheld mode και σε αυτό το σενάριο η ανάλυση είναι 720p, η φυσική δηλαδή της οθόνης του Switch. Δοκιμάσαμε να χρησιμοποιήσουμε Necromancer, που έχει και την κομπανία του από απέθαντους να τον ακολουθεί πάντα, ώστε να υπάρχουν πάντα περισσότεροι χαρακτήρες επί της οθόνης και την ίδια ιδέα είχαν και οι συνάδελφοι. Οπότε…μαζευτήκαμε πολλοί και το Switch άντε και πάλι. Μάθαμε πως σε docked mode η ανάλυση θα ανεβαίνει σε 960p, δείχνοντας πως φτάνουμε μεν κοντά στο ιδανικό, για το σύστημα, 1080p αλλά, ακόμη και με τις διάφορες προσαρμογές αυτό ο στόχος δεν πιάνεται. Γεγονός που σημαίνει ότι έκδοση αυτή, στη μεγάλη οθόνη τουλάχιστον, θα φαίνεται λίγο πιο θολή σε σχέση με τις άλλες για τις υπόλοιπες κονσόλες, όπως συμβαίνει έτσι κι αλλιώς όταν υπάρχει τέτοιου είδους αναντιστοιχία σήματος και ανάλυσης οθόνης.



Αυτό δεν αλλάζει και τόσο την ουσία των πραγμάτων όμως και σίγουρα δεν αλλάζει το γεγονός ότι το σύστημα είναι έτοιμο πάντα για διπλό στο Diablo III, ενώ υποστηρίζονται κανονικά και 4 παίκτες. Λειτουργεί κάθε πιθανός συνδυασμός στο χειρισμό, μονά Joy-Con, ζεύγη, σε grip ή όχι, Pro Controller, σε οποιοδήποτε μείγμα σκεφτεί κανείς, όλα είναι αποδεκτά. Η βασική διαφορά κατά τη χρήση του μεμονωμένου Joy-Con είναι πως δεν υπάρχει ο δεύτερος μοχλός για το dodge, μηχανισμός που κάνει τις εκδόσεις για κονσόλες να διαφέρουν από εκείνη του PC και να κερδίζουν εντυπώσεις στο τέλος. Προφανώς η απώλεια αυτή δεν θα ήταν αποδεκτή και η Blizzard χρησιμοποιεί το επιταχυνσιόμετρο του χειριστηρίου ώστε να γίνεται dodge με το τίναγμά του. Φανταζόμαστε αρκετά αστείο το σενάριο αυτό στην πράξη, ειδικά σε απαιτητικά σημεία και με δεδομένο το scaling των εχθρών ανάλογα και με τον αριθμό των παικτών που συμμετέχουν.



Ασφαλώς δεν υποστηρίζεται μόνο local και local wireless multiplayer, υπάρχει και δυνατότητα για online multiplayer μέσω της νέας υπηρεσίας της Nintendo. Άρα ο τίτλος θα υποστηρίζει cloud saves και, αλίμονο, voice chat μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής για smartphones και tablets. Αυτά θα δούμε σε τι μεταφράζονται στην πράξη όταν έρθει η ώρα. Όπως και αν, τελικά, η Blizzard προλαβαίνει, για την τιμή των όπλων έστω, να εξασφαλίσει τα 60fps σε κάθε περίπτωση χρήσης.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!