Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GC 2017: Fire Emblem Warriors Hands-on Preview

*
Αν κρίνουμε από το ότι χρειάστηκε να περιμένουμε περισσότερη ώρα για να δοκιμάσουμε το Fire Emblem Warriors, σε σχέση με άλλους τίτλους που προβάλλονταν από την Nintendo στον ίδιο χώρο, ο τίτλος μάλλον δεν θα περάσει απαρατήρητος από ευρωπαϊκού εδάφους. Φυσικά αυτό μπορεί να ακούγεται βλάσφημο από τη στιγμή που το Super Mario Odyssey ήταν στα πέριξ, δυο οθόνες παραπέρα για την ακρίβεια. Μπορεί να ήταν και συγκυριακό το φαινόμενο. Όπως και να ‘χει, είναι εύκολο να πούμε ότι, επί της αρχής, μεγαλύτερη συγγένεια μπορεί να έχει το Fire Emblem με τη σειρά Warriors παρά το The Legend Of Zelda με το αιώνιο franchise της Omega Force και της Koei Tecmo. Το σημαντικότερο ίσως, μιας και αυτό έκανε τη διαφορά στο Hyrule Warriors σε σχέση με κάθε τυπικό τίτλο της σειράς, είναι πως και πάλι εμπλέκεται η Team Ninja στα διαδικαστικά της μάχης και του animation. Το αισθανθήκαμε μονομιάς με την πρώτη μας επαφή με την ημιτελή έκδοση του παιχνιδιού που εμφανίστηκε στη φετινή Gamescom.



Πριν δούμε τι κάνει Fire Emblem το Fire Emblem Warriors, θα καταλάβουμε λίγο χώρο για μια βασική μας ανησυχία που ενδέχεται όντως να μη σημαίνει τίποτα στο τέλος. Στην έκδοση της δοκιμής η χειροκίνητη κάμερα ήταν πολύ σπασμωδική στις προσαρμογές της, τόσο ώστε να μας δημιουργεί πρόβλημα στην προσπάθειά μας να ξεκάνουμε κόσμο διατηρώντας την απαραίτητη αντίληψη του τι συμβαίνει γύρω μας. Ωστόσο αυτή η συμπεριφορά δεν συναντήθηκε ούτε στο Hyrule Warriors, την προηγούμενη δηλαδή συνεργασία μεταξύ Nintendo και Koei Tecmo, ούτε και σε άλλους τίτλους Warriors. Για αυτό και πιστεύουμε ότι είναι αρκετά απίθανο να κληρονομήσουμε κάμερα με σχιζοφρένεια στην τελική έκδοση του παιχνιδιού. Κατά τα άλλα βασικές έννοιες της σειράς Fire Emblem προστίθενται στην κλασική συνταγή της Omega Force για να δημιουργηθεί μια γεύση ακόμη. Υπάρχουν δυο νέοι πρωταγωνιστές, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι (οι Ιάπωνες ηθοποιοί που χαρίζουν τις φωνές τους είναι αδέλφια όπως και οι χαρακτήρες) και πολλοί, μα πολλοί χαρακτήρες από διαφόρους τίτλους Fire Emblem. Δεν είναι μόνο το fan service στη μέση, αλλά και η εκπροσώπηση τόσων και τόσων classes/jobs.



Είναι απαραίτητο ειδικά από τη στιγμή που ισχύει κανονικά το γνωστό τρίγωνο των όπλων, με κάθε κατηγορία να υπερτερεί αλλά και να μειονεκτεί κάποιας άλλης. Όσοι έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με τίτλους Fire Emblem θα ξέρουν ακριβώς τι είναι προτιμότερο σε κάθε περίπτωση αν και, προφανώς, αυτό δεν σημαίνει ότι οι διαθέσιμοι τρεις χαρακτήρες, που μπορεί να ελέγξει ο παίκτης ανά πάσα στιγμή, δεν είναι διασκορπισμένοι στο χάρτη. Δεδομένου ότι η αποστολή που δοκιμάσαμε δεν είχε κάποιο περίπλοκο στόχο, απλά έπρεπε να διαλύσουμε αρκετούς Captains ώστε να εμφανιστεί boss, διαδικασία που, στο demo τουλάχιστον, δεν μας δυσκόλεψε, το ρίξαμε σε άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Fire Emblem. Όπως σε άλλους τίτλους της σειράς έτσι και εδώ παίζει ρόλο η εγγύτητα των χαρακτήρων, αφού αυτή μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα υποστηρικτικές λειτουργίες, επιθέσεις και άμυνες. Επιτρέπεται επίσης και ο συνδυασμός δύο μονάδων σε μία, με την υποστηρικτική να ενισχύει και να προφυλάσσει αναλόγως. Σε τίτλο Fire Emblem αυτό σημαίνει ότι δυο χαρακτήρες βρίσκονται στο ίδιο τετράφωνο. Εδώ εννοείται πως δεν υπάρχουν τετράγωνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει συγχώνευση με αναμενόμενα αποτελέσματα.



Αυτό για το οποίο ακούσαμε αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε στο build της δοκιμής, είναι ο μηχανισμός ανάπτυξης των διαπροσωπικών σχέσεων, το επίπεδο των οποίων φέρνει διαφορές στην αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ των χαρακτήρων. Πάντως, ως συνήθως, τα σχετικά mini games θα λαμβάνουν χώρα μεταξύ αποστολών. Πάντως, η γενικότερη αίσθηση στο πεδίο της μάχης, είναι φυσικά παρόμοια με εκείνη που συναντήσαμε στο Hyrule Warriors. Δεν ξέρουμε πόση φαντασία έχει νόημα να περιμένουμε στους στόχους κάθε αποστολής, αλλά με την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο τέλος του μήνα στην Ιαπωνία και περίπου ένα μήνα αργότερα στη Δύση, δεν θα μας βασανίσει και πολύ η συγκεκριμένη απορία. Πάντως, εκτός απροόπτου, το Fire Emblem Warriors αναμένεται να αποδειχθεί αξιοπρεπές και σε σημεία πιο προσεγμένο από πολλούς τίτλους Warriors. Το μαστίγιο της Nintendo και οι εμμονές της Intelligent Systems να είναι καλά.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Tecmo Koei

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*