** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

GC 2017 Middle-earth: Shadow Of War Hands-on Preview

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Monolith Soft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
GC 2017 Middle-earth: Shadow Of War Hands-on Preview
Μια από τις περίεργες λεπτομέρειες στην κάλυψη μιας έκθεσης είναι η παράλογη φάση της ημέρας στην οποία καταλήγουμε να δοκιμάζουμε κάποια παιχνίδια. Όπως στην περίπτωση του Middle-earth: Shadow Of War, που βρέθηκε μπροστά μας εννιάμισι το πρωί. Ευτυχώς γιατί μας ξύπνησε. Η Warner έφερε τον τίτλο στο περίπτερο της Microsoft για το Xbox. Ο τίτλος είχε το δικό του χώρο μάλιστα, έτρεχε στα νέα SDKs στα οποία ετοιμάζονται τίτλοι που υποστηρίζουν σε κάποιο βαθμό τις δυνατότητες του επερχόμενου Xbox One X. Ενώ ο τίτλος λέγεται ότι μπορεί να τρέξει σε 4K, οι οθόνες που είχαμε μπροστά μας ήταν gaming monitors με ανάλυση 1440p αλλά υποστήριξη FreeSync, κάτι που μπορεί να αξιοποιήσει το Xbox One X. Επομένως το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είχαμε προβλήματα με frame pacing, tearing κ.λπ. Από εκεί και πέρα το παιχνίδι έτρεχε σε υψηλότερη ανάλυση, οπότε βλέπαμε όση καθαρότητα μπορούσαμε να κερδίσουμε στην εικόνα χάρη στο supersampling. Για τα του HDR δεν ορκιζόμαστε διότι τα monitors που το υποστηρίζουν είναι λίγα, δεν έχουν την καλύτερη φήμη και με τόσα χρωματιστά φώτα τριγύρω άντε να βγει άκρη. Ειδικά εννιάμισι το πρωί.



Είχαμε λοιπόν το περιθώριο να δοκιμάσουμε το ένα και μοναδικό story mission. Όχι ότι δεν υπήρχαν τα κλασικά side ή περίπου side missions όπως διαμάχες μεταξύ captains και λοιπά συμπληρωματικά. Αυτά όμως είναι γνωστά. Οπότε μας έτρωγε η περιέργεια για το ένα και μοναδικό story mission που, κατά τον άνθρωπο της Warner, ήταν και η πιο δύσκολη δραστηριότητα στο demo. Το πήραμε πατριωτικά πάνω στη νύστα και καταλήξαμε σε μια τοποθεσία όπου μια ομάδα από υπερβολικά θρησκευόμενα Uruk φαινόταν ότι προσπαθούν να φέρουν κάτι στην επιφάνεια με επικλήσεις. Στόχος ήταν να εξοντώσουμε συγκεκριμένο αριθμό από acolytes και ύστερα το Uruk που έκανε κουμάντο. Όλα έγιναν, αρκετά εύκολα μάλιστα, αλλά η επίκληση πέτυχε φυσικά. Και για τον κόπο μας ήρθαμε αντιμέτωποι με ένα Balrog και το αυτονόητο boss fight που χωριζόταν σε πολλαπλά στάδια. Εννοείται ότι Celebrimbor και Talion δεν έχουν ελπίδα μόνοι κόντρα σε Balrog, οπότε, με τη βοήθεια της Shelob, είχαμε και το δικό μας τέρας για τη μάχη. Πρώτα για αντιπερισπασμό, ώστε να στοχεύσουμε συγκεκριμένα, πιο ευάλωτα σημεία του Balrog, ύστερα για καβάλημα, κυνηγητό με το Balrog και μάχη…τέρας με τέρας. Όλα πήγαν καλά, δεν νιώσαμε καμία πίεση. Αρχίσαμε να απορούμε λοιπόν μιας και κάτι παρεμφερές στο Shadow Of Mordor ήταν σίγουρα πιο απαιτητικό.



Κάπου μεταξύ εξερεύνησης του νέου, πιο πολυπληθούς skill tree, που φάνηκε να έχει περισσότερα βήματα εξέλιξης βασικών skills και του νέου χάρτη σχέσεων στο σύστημα Nemesis, όπου φαίνεται και πόσο κοντά στο θάνατο είναι ένας Captain, ξεκίνησε η κουβέντα με τον εκπρόσωπο της Warner που μας είχε τάξει δύσκολο quest. Υποστήριξε λοιπόν ότι παίζαμε σε Easy διότι έτσι είναι ρυθμισμένα τα συγκεκριμένα demo. Όταν ρωτήσαμε με ποια λογική έγινε η επιλογή αυτή, μας θύμισε ότι στο Shadow Of War η δυσκολία προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με την απόδοση του παίκτη, πόσο συχνά πεθαίνει ο Talion κ.λπ. Με αυτό το σκεπτικό όμως θα έπρεπε να είχαμε πιεστεί περισσότερο αφού η όλη διαδικασία κύλησε με άνεση. Αναρωτηθήκαμε λοιπόν, αφού είναι έτσι, γιατί έμεινε το παιχνίδι στο Easy; Η απάντηση; Γιατί εκεί έχει ρυθμιστεί το demo. Και συνακόλουθη απάντηση; Ότι δεν έχει σημασία και πάλι γιατί η προσαρμογή γίνεται αυτόματα έτσι κι αλλιώς, κι ας έχει χειροκίνητες επιλογές το μενού του παιχνιδιού. Σε εκείνο το σημείο αντιληφθήκαμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα συνεννόησης. Κι επειδή μας φαίνεται πραγματικά απίθανο να είναι τόσο εύκολο το παιχνίδι στην τελική του μορφή, θα υποθέσουμε ότι είχαμε μια άτυχη στιγμή. Και οι δυο πλευρές.



Θα θέλαμε να είχαμε περισσότερο χρόνο με νέα skills. Επίτηδες αγνοήσαμε τα skill points που είχαμε διαθέσιμα στο demo, για να δούμε τι μπορούσαμε να πετύχουμε με τα πιο βασικά. Και τα πήγαμε μια χαρά, με τον αστερίσκο περί της δυσκολίας ασφαλώς. Παρατηρήσαμε επίσης πως το πρώτο κύμα διαθέσιμων skills κρατά τον Talion σχετικά κοντά στην κατάληξή του στο πρώτο παιχνίδι, ενώ προσθέτει και κάποιες διευκολύνσεις, όπως τα μεγαλύτερα άλματα στην αναρρίχηση με τη βοήθεια του Celebrimbor. Υποψιαζόμαστε λοιπόν ότι στην πορεία του παιχνιδιού ο Talion θα καταλήξει αισθητά ισχυρότερος και πιο ευέλικτος σε σχέση με την πρώτη του περιπέτεια. Όλα αυτά βέβαια ένας τρόπος υπάρχει να διαπιστωθούν. Και μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού, απλά κάνουμε υπομονή. Όπως όλοι.

 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Nicholas
    • Ελπίζω να είναι όντως εύκολο, γιατί το Shadow Of Mordor, το βρήκα αδικαιολόγητα δύσκολο, τουλάχιστον στην αρχή του.
      Δεν γουστάρω τα δύσκολα παιχνίδια, θέλω τρέχω το παιχνίδι και να το απολαμβάνω χωρίς ανούσιες δυσκολίες.

"This is not going to end well..." trailer για το Sea of Thieves

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity