Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Gamescom 2019: Cyberpunk 2077 Preview

*
Όπως πέρυσι έτσι και φέτος η CD Projekt RED εμφανίστηκε στην Gamescom με το Cyberpunk 2077 demo της E3 μεν, φροντίζοντας όμως να κάνει το κάτι παραπάνω για την ευρωπαϊκή έκθεση. Η επίδειξη των 50 περίπου λεπτών έκλεισε με όλους μας να τραγουδάμε το Happy Birthday στον άγνωστό κατά τα άλλα -και ξένο συνάδελφο- Florian, μιας και η πολωνική αντιπροσωπεία ήταν μιλημένη και του έκανε έκπληξη με τεράστιο κομμάτι τούρτας και κεράκι. Αλλά το κυρίως γεύμα ήταν, προφανώς, το ίδιο το Cyberpunk 2077. Το φετινό δείγμα gameplay ήρθε από τη μέση περίπου του παιχνιδιού, οπότε ο/η V είχε προλάβει να αναπτυχθεί άρα και να έχει επιλογές στην προσέγγιση κάθε εμποδίου. Φυσικά είμαστε μετά τα γεγονότα του περσινού demo, οπότε ο πρωταγωνιστής έχει στο κεφάλι του το μυστηριώδες chip που απασχολεί τους πάντες και εξακολουθεί να είναι στοιχειωμένος από τον Johnny Silverhand (τον Keanu Reeves δηλαδή).



Πάντως, πριν πάρει μπροστά τη επίδειξη είδαμε ένα ακόμη νέο στοιχείο στο μηχανισμό δημιουργίας χαρακτήρα, αφού πέραν της εμφάνισης και βασικών στατιστικών, ο παίκτης καλείται πλέον να επιλέξει, τρόπον τινά, κοινωνικό υπόβαθρο. Τι ήταν πριν καταλήξει εδώ; Δούλευε σε μια από τις πανίσχυρες εταιρείες που ορίζουν τη μοίρα του φανταστικού αυτού κόσμου; Ήταν παιδί του δρόμου; Οι επιλογές αυτού του τύπου υποτίθεται πως οριοθετούν την αρχική αντιμετώπιση του παίκτη από τις διάφορες ομάδες ανθρώπων που συναντά και, φυσικά, επηρεάζουν τις διαθέσιμες επιλογές στη διάρκεια διαλόγων. Επιστροφή στο quest βέβαια. Ο V εξακολουθεί να προσπαθεί να μάθει τι συμβαίνει με το chip που έχει στο κεφάλι του. Καταλήγει λοιπόν την πόλη Pacifica, που είναι μια από τις 6 περιοχές του παιχνιδιού. Η πόλη αυτή είναι άνομος τόπος όπου όλα λίγο πολύ επιτρέπονται, όπου οι πολυεθνικές και η κυβέρνηση δεν έχουν τον ίδιο βαθμό επιρροής και ελέγχου όπως σε άλλες περιοχές και… το κρέας είναι πάντα συνθετικό. Έχει γίνει λοιπόν μια συμφωνία με τους Voodoo Boys. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν έχουν πάρε δώσε με «ξένους» αλλά κάνουν μια εξαίρεση. Για τη βοήθεια του V, υπόσχονται να του γνωρίσουν τηνν Brigitte η οποία υποτίθεται ότι θα τον βοηθήσει με το μυστήριο του chip. Γίνεται συνάντηση σε εγκαταλελλημένο εμπορικό κέντρο και ο Placide ζητά να συνδεθεί στο εσωτερικό μας δίκτυο. Έτσι θα μπορεί να βλέπει ό,τι βλέπουμε, να ακούει ό,τι ακούμε, να επικοινωνεί άμεσα και να μοιράζεται πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Ακούγεται πρακτικό αν δεν ήταν ύποπτο. Το προσωπικό, εσωτερικό δίκτυο, δεν είναι για όλους στον κόσμο του Cyberpunk 2077, οπότε το αναμενόμενο είναι να διστάσει οποιοσδήποτε. Στη δοκιμή μας, κάνει τελικά τη θυσία.



Επόμενη στάση, άντρο των Animals που, πέραν από ωμή δύναμη, έχουν, μυστηριωδώς, εξασφαλίσει και δυνατό οπλισμό. Αυτό είναι που δεν αρέσει στους Voodoo Boys και θέλουν μάθουν πώς βρέθηκαν με τέτοια καλούδια οι αντίπαλοί τους. Η διαδρομή γίνεται σε μηχανή, ευκαιρία για να φανεί ο κύκλος ημέρας/νύχτας, να πάρουμε γεύση από τη μουσική του παιχνιδιού, να δούμε ότι δεν μεσολαβεί παύση για φόρτωση (είχαμε τέτοιες παύσεις στη δοκιμή αλλά για τη διευκόλυνση της παρουσίασης, όπως θα φανεί παρακάτω). Καταλήγουμε σε μια από τις πιο κακόφημες συνοικίες και ο Placide εξηγεί ότι μπορεί να μας ανοίξει την πίσω πόρτα. Μπορούμε να ακολουθήσουμε αυτήν την οδό, ωστόσο η CD Projekt RED σημειώνει ότι δεν είναι ανάγκη, πως μπορούμε να αγνοήσουμε πλήρως την προτροπή του Placide. Αυτήν τη φορά πάμε βάσει προγράμματος όμως. Η προσέγγιση γίνεται με stealth. Ευκαιρία να πάρουμε γεύση από environmental takedowns που, από στάση stealth, εξουδετερώνουν αλλά και κρύβουν μονομιάς τον εχθρό. Μια σάρωση του χώρου δείχνει ότι δεν μπορεί να ανοιχτεί με ωμή δύναμη η επόμενη πόρτα. Η συγκεκριμένη έκδοση του V δεν έχει την απαραίτητη ισχύ. Έχει όμως την άνεση να κάνει hack σε κάμερα ασφαλείας, μιας και το build του είναι υπολογισμένο για stealth. Εδώ συναντούμε ένα από τα mini games του παιχνιδιού, ή γρίφο αν θέλετε, που ζητά από τον παίκτη να συνδυάσει εντολές με τρόπο που να μην οδηγεί σε buffer overflow. Ανάλογα με το τι θέλει να πετύχει ο παίκτης καθορίζεται και το πλήθος των απαιτούμενων εντολών, άρα και η πολυπλοκότητα της διαδικασίας. Το hack πετυχαίνει αλλά… όχι ακριβώς. Ναι μεν αποκτούμε πρόσβαση στην κάμερα και στο δίκτυο, αλλά κατά τη διαδικασία αυτή βλέπουμε ένα giltch. Αυτό σημαίνει πως η περιοχή προστατεύεται από αντίπαλο netrunner (αντίπαλο hacker δηλαδή), κάτι που πρέπει να έχουμε κατά νου προχωρώντας. Σε κάθε περίπτωση, κλείνουμε την κάμερα για εξασφάλιση. Ύστερα, με πρόσβαση στο δίκτυο, δημιουργούμε αντιπερισπασμό σε δυο αντιπάλους που παίζουν ξύλο μόνοι τους και δεν μας έχουν αντιληφθεί. Παρακάτω βρίσκουμε έναν ακόμη που κάνει πιέσεις στήθους σε πάγκο. Ένα hack ακόμη και τον πλακώνει η μπάρα. Ακόμη και οι αυτόματοι πωλητές φαίνονται χρήσιμοι με ένα hack. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το nanowire, κάτι σαν φουτουριστική γκαρότα που λειτουργεί και ως μικρό μαστίγιο ικανό να κομματιάσει ή και να αποκεφαλίσει μονομιάς.



Κάπου εδώ η πορεία σταματά και αλλάζει ο χαρακτήρας. V και πάλι εννοείται, αυτή τη φορά με άλλα στατιστικά και χαρακτηριστικά, κομμένα και ραμμένα για δύναμη. Θυμάστε εκείνη την πόρτα στην αρχή; Απλά την ανοίγει με τα χέρια. Δεν είναι απλά μια εναλλακτική διαδρομή που ανοίγει, αποφεύγεται και το να γίνει αντιληπτός ο παίκτης από τον αντίπαλο netrunner που παραφυλάει. Φυσικά ξεκινά χαμός, γεμίζει ο τόπος Animals στη διαδρομή προς το βαν που υποτίθεται ότι πρέπει να εντοπίσει ο πρωταγωνιστής. Η μάχη τρέχει, ο V μπορεί να κοπανήσει εχθρό και να τον κρατήσει ως ασπίδα, μπορεί να ξεριζώσει ένα μυδράλιο από τη βάση του και να γαζώσει τα πάντα. Κι αυτό δεν είναι άλλη μια κίνηση βέβαια. Είναι τέτοια η ορμή των βλημάτων που τα νεκρά σώματα δεν μπορούν να σωριαστούν στο έδαφος όσο πυροβολούνται. Αν δεν αφεθεί η σκανδάλη δεν πέφτει το κουφάρι. Σε αυτό το σημείο η CD Projekt RED μάς θύμισε πως τα perks είναι διαθέσιμα σε όλους, αφού δεν υπάρχουν classes. Οπότε όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και ισορροπιών. Αμέσως μετά γυρίζουμε και πάλι πίσω στο χρόνο, αλλάζουν τα στατιστικά χαρακτήρα, αυτή τη φορά βλέπουμε V που είναι καθαρά netrunner.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • sdragon
    • Όλοι προσπαθούν να hypαρουν τον κόσμο ότι είναι φοβερό παιχνίδι και μοναδικό. Μία συνέχεια του Deus ex με φοβερά γραφικά, με πολιτικά στοιχεία, λίγο Witcher και πολλά άλλα λίγα. Στην τελική μου φαίνεται μπερδεμένο. Πολύ ουαου αλλά πάλι μία από τα ίδια. Περίμενα από την αρχή και μετα έσοδα της Red κάτι πιο unique και όχι απλά μια μεγάλη παραγωγή.

      • yaponvezos
      • Κάτσε γιατί θα με κουφάνεις.

        Έστω ότι πέφτεις ακριβώς μέσα ας πούμε και ισχύουν όλα όσα έγραψες. Πότε πρόλαβε η σκέψη «Deus Ex + The Witcher + stuff» να γίνει ξενερωτική; Ούτε το ένα βλέπουμε συχνά, ούτε το άλλο, ούτε το συνδυασμό τους.

        • sdragon
        • Δεν είπα ότι ξενέρωσα. Είπα ότι βλέποντας το από κοντά ότι είναι μια επανάληψη. Επίσης με φοβίζει πολύ η μεγάλη προσπάθεια της εταιρείας για δημιουργία hype. Αυτό που έγινε στο Λος Άντζελες ήταν σόου. Συνήθως δε βγαίνει σε καλό. Πάντως προ-παραγγελία έχω σταματήσει να κάνω για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

        • yaponvezos
        • Οποιαδήποτε εταιρεία έχει το (σύντομο αλλά σημαντικό) σερί της CDP, δεν το γλιτώνει το hype ακόμη και να το αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι. Ίσα ίσα που φυλάγονται με το Cyberpunk 2077, μιλάμε λιγότερο, δείχνουν λιγότερα και αποφεύγουν να τάζουν απολύτως συγκεκριμένα πράγματα γιατί είχαν θέμα με την προώθηση του The Witcher 3.

          Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο Τύπος δεν κάνει την τρίχα τριχιά. Αλλά αυτό είναι και πέραν του ελέγχου της ομάδς εδώ που τα λέμε.

          Εδώ επιβιώνει hype για τίτλους της EA που αντί για σερί τύπου The Witcher πάει από φιάσκο σε φιάσκο εδώ και χρόνια.

      • FotisMachineGun
      • Χωρίς να το έχεις παίξει φίλε πως λες μια από τα ίδια έχεις κάποια ικανότητα?η το έχεις παίξει

    • Nicholas
    • Από αυτά που είδα, έχω καταλήξει πως είναι απλά ένα καινούργιο Deus ex, τίποτε άλλο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!