** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Kingdom Come: Deliverance Preview

Kingdom Come: Deliverance Preview
Δεν ξέρουμε γιατί είναι το τυχερό μας να βλέπουμε νωρίς το πρωί παρουσιάσεις τίτλων με προέλευση χώρες που έχουν παράδοση στις μπίρες, αλλά σίγουρα πετύχαμε το απόλυτο φέτος. Διότι το Kingdom Come: Deliverance είναι τσεχική παραγωγή και, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, η Τσεχία έχει την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση μπίρας στον κόσμο. Γερμανία; Ποια Γερμανία; Εννοείται ότι τα σουβενίρ συμπεριλάμβαναν μπίρα, που χρειαζόταν διότι στα PC της δοκιμής τα πράγματα ήταν στριμωγμένα, οι θερμοκρασίες υψηλές και οι οδηγίες να μην καθόμαστε με τρόπο ώστε να ακουμπάμε τα σασί και να μην ξεχάσουμε να ανάψουμε τα ανεμιστηράκια που υπήρχαν σε κάθε θέση ήταν τα σωστά επιχειρήματα.



Σε αντίθεση με άλλες παρουσιάσεις σε ανάλογες περιπτώσεις, εδώ δεν προσπάθησε να μας εντυπωσιάσει με μάχες, άρτο και θεάματα. Ο τίτλος μας μεταφέρει σε συγκεκριμένο τμήμα της Τσεχίας, όταν ήταν το Βασίλειο της Βοημίας και ταυτόχρονα μέρος της Αγίας Καθολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (μόνο Γερμανοί τέτοια τραγωδία σε branding αυτοκρατορίας), πριν όμως από την εποχή του Λουθηρανισμού. Δεν υπάρχει μαγεία, το ζήτημα είναι ο ρεαλισμός. Πράγμα που εκτείνεται και στον τρόπο με τον οποίο κυλούν τα πάντα. Στο στάδιο του campaign στο οποίο βρεθήκαμε, ο νεαρός πρωταγωνιστής καταλήγει, ύστερα από κάποια απροσδιόριστη ηρωική πράξη στη φρουρά ενός τοπικού άρχοντα. Η οποία φρουρά, με επικεφαλής που δεν δίνει δεκάρα για το αγράμματο «στραβάδι» που κληρονόμησε, πρέπει να πάει σε κοντινό χωριό και να ερευνήσει τι συνέβη και σφαγιάστηκαν οι κάτοικοι. Πριν καν γίνει το πρώτο βήμα της διαδρομής, τα ενδεχόμενα είναι πολλαπλά. Μπορούμε να πάμε και να αναφερθούμε στον ανώτερό μας, ο οποίος μας λέει απλά ποιο άλογο μας αναλογεί για να καβαλήσουμε και να ξεκινήσουμε. Μπορούμε να μη ρωτήσουμε καν βέβαια. Για την ακρίβεια, μπορούμε απλά να χαζέψουμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι μας περιμένει κανείς. Αν χάσουμε αρκετό χρόνο, η φρουρά φεύγει και δεν ενδιαφέρεται καν για το ότι μένουμε πίσω. Μπορούμε επίσης να μη ρωτήσουμε τον επικεφαλής και να καβαλήσουμε το άλογο. Και θα το θυμάται αυτό, αν και δεν είδαμε σε τι μπορεί να μεταφραστεί η επιλογή αυτή αργότερα.



Ξεκινάμε λοιπόν και όλα συνεχίζουν κανονικά και πάλι, ακόμη και αν μείνουμε πίσω στη διαδρομή ή καταλήξουμε τελείως αλλού. Ο κόσμος δεν περιμένει να δεήσουμε να ασχοληθούμε μαζί του για να συνεχίσει να ζει. Φτάνουμε στο μικρό χωριό λοιπόν και αντικρίζουμε νεκρά άλογα και χωρικούς, απελπισμένους επιζώντας και κανείς δεν είναι σίγουρος για το τι συνέβη ακριβώς. Οπότε μπαίνουμε στη διαδικασία να διασχίσουμε το κτήμα στο οποίο συνέβησαν όλα και να πάρουμε μαρτυρίες. Είναι δικό μας θέμα να αντιληφθούμε τις όποιες αναντιστοιχίες και να ερευνήσουμε κάθε στοιχείο. Το σύστημα απλά δείχνει τη γενική περιοχή στην οποία μπορεί να βρίσκεται κάτι που υπάρχει ήδη λόγος να μας είναι γνωστή η ύπαρξή του. Αν αγνοήσουμε τα σημάδια, δεν δίνουμε βάση στους διαλόγους και δεν ασχολούμαστε με τις πληροφορίες που καταγράφονται αυτόματα στο σημειωματάριό μας, απλά δεν θα γίνει ποτέ δουλειά. Καταλήγουμε λοιπόν να μαθαίνουμε ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φάνηκαν αρχικά. Τουλάχιστον ξέρουμε από πού διέφυγαν οι επιτιθέμενοι. Οι οποίοι έφυγαν κακήν κακώς, άγνωστο γιατί.
 
Kingdom Come: Deliverance Preview - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity