Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Lords of the Fallen: Hands-On

Μπορεί το πρόγραμμα της Gamescom 2014 να ήταν γεμάτο, ένας τίτλος όμως που σίγουρα δεν θα μπορούσε να… ξεφύγει από το Enternity είναι το Lords of the Fallen, των Deck 13 Interactive και CI Games. Στο πλαίσιο της έκθεσης λοιπόν, το Enternity είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τον τίτλο και να εξετάσει από κοντά, σε ένα hands-on session, τι βρίσκεται στον «πυρήνα» του – με τον Jacek Ambrosiewicz να αναλαμβάνει ρόλο σχολιαστή και να εξηγεί ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του τίτλου. Καταρχάς, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη παρατηρητικότητα ούτως ώστε να γίνει αντιληπτό ότι η ομάδα ανάπτυξης άντλησε την έμπνευσή της από την σειρά Souls της From Software. Ήδη από τα πρώτα video, οι ομοιότητες με τους τίτλους του Ιαπωνικού studio είναι εμφανείς - και στην πράξη, το αίσθημα οικειότητας δεν αργεί να κάνει αισθητή τη παρουσία του. Στο demo για τις ανάγκες της Gamescom υπήρχαν διαθέσιμοι τρεις χαρακτήρες σε levels 30+, σε κάθε μία από τις τρεις κλάσεις.



Ο Warrior -όπως πολύ εύκολα γίνεται αντιληπτό- είναι το «tank» που μπορεί να δεχθεί αλλά και να προκαλέσει μεγάλα ποσά damage, με κόστος την αργή κίνηση και την περιορισμένη δυνατότητα ελιγμών και αποφυγής, ενώ τα spells του είναι επίσης επικεντρωμένα στο damage. O Cleric είναι πιο ευέλικτος, προσεγγίζοντας την κάθε μάχη με την βοήθεια του staff και των spells του, ενώ τέλος ο Rogue δίνει έμφαση στην ταχύτητα και τους γρήγορους ελιγμούς, θυσιάζοντας το damage και την αντοχή του στα χτυπήματα των αντιπάλων. Στο New Game+ οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να συνδυάσουν τα spells και τις ικανότητες δύο κλάσεων, ενώ στο NG++  οι κινήσεις και τα spells όλων των κλάσεων είναι διαθέσιμα. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί πως σε αντίθεση με τη σειρά Souls, στο Lords of the Fallen ο πρωταγωνιστής είναι ένας, ο Harkyn, με την παραμετροποίηση να περιορίζεται στην κλάση που θα επιλεγεί. Η μάχη με τη σειρά της θυμίζει έντονα τους τίτλους της From Software, με ένα σχεδόν ίδιο σύστημα χειρισμού και τις ίδιες βασικές αρχές. Η παρατήρηση, η επιλογή του κατάλληλου χρονικού «παράθυρου» επίθεσης, η αποφυγή και αντεπίθεση δίνουν και εδώ δυναμικά το παρόν, αυτή τη φορά όμως με μια πιο ρευστή και «συνεχή» αίσθηση. Αυτή βέβαια μάλλον δεν λειτουργεί πάντα προς όφελος της συνολικής εμπειρίας, αφού αρκετές φορές δίνεται αυτή η αίσθηση της «χαλαρότητας» στην επαφή και τα χτυπήματα, παρόλα αυτά οι εντυπώσεις που αφήνει κάθε άλλο παρά αρνητικές είναι.



Η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται να έχει αναπτύξει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες όσον αφορά τους αντιπάλους, οι οποίοι προσφέρουν μεγάλα επίπεδα πρόκλησης. Ορισμένοι μάλιστα αποτελούν ευχάριστα twists, όπως ο Tyrant καθίσταται τρωτός μόνο μετά την απόκτηση της καρδιάς του από κάποιο κοντινό σημείο που δεν είναι άμεσα ορατό στην περιοχή, ή άλλους τύπους εχθρών που βασίζονται στην ακοή. Το σύστημα των bonfires ακολουθείται και εδώ, με ορισμένες διαφορές. Πρώτη και κυριότερη είναι αυτή της ύπαρξης checkpoints, τα οποία βρίσκονται στο κάθε επίπεδο και προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια, συμπληρώνοντας τα healing potions και τα charges. Δεύτερον, μετά από κάθε επαναφορά η επιστροφή στο σημείο του θανάτου θα επιστρέφει το experience που είχε συγκεντρωθεί, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα, αφού με το πέρασμα του χρόνου, το ποσοστό της επιτυχούς ανάκτησης του experience μειώνεται. Αυτό από μόνο του αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιλογή, αφού με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνει μια πολύ έξυπνη ισορροπία ανάμεσα στην πραγματική κατανόηση των κινδύνων και την ανταπόδοση - με τη μορφή πόντων εμπειρίας. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά για το πώς το Lords of the Fallen αντιμετωπίζει αυτήν ακριβώς την διαδικασία «εκμάθησης». Στο διαθέσιμο κομμάτι και στο boss fight που ακολούθησε, η ομάδα της Deck 13 Interactive φαίνεται πως έχει δουλέψει αρκετά στο να καταστήσει την όλη διαδικασία πιο «άμεση». Τα deaths δεν είναι τόσο «γρήγορα», δίνοντας τον χώρο στους παίκτες να αντιληφθούν με σαφήνεια τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν.



Σίγουρα, από ένα κομμάτι του τίτλου, σε μια έκδοση του κώδικα που απέχει αρκετά από τελικό προϊόν δεν γίνεται να βγουν συμπεράσματα, το Lords of the Fallen όμως έχει μια… «γοητεία» που δύσκολα μπορεί κανείς να αρνηθεί. Σίγουρα, η σειρά Souls ήταν η κύρια έμπνευση της Deck 13 Interactive και αυτό είναι προφανές, ωστόσο η ομάδα από την Φρανκφούρτη της Γερμανίας φαίνεται πως δίνει την δική της, προσωπική «ερμηνεία» στις φόρμες της From Software - και το αποτέλεσμα φαίνεται ιδιαίτερα υποσχόμενο. Το πιο σημαντικό είναι ότι εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται ένα… «ευκολότερο Souls», αλλά ένας τίτλος που χωρίς να «κρύβει» τις επιρροές του, παρουσιάζει την δική του πρόταση σε ένα καθιερωμένο και αναγνωρίσιμο πρότυπο. Αδιαμφισβήτητα χρειάζεται άφθονο polishing και το απαραίτητο tweaking σε αρκετά σημεία, ωστόσο το Lords of the Fallen θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις τις χρονιάς. Ο χρόνος θα δείξει αν θα τα καταφέρει. Ο Οκτώβριος δεν είναι και τόσο μακριά…




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Deck 13

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Lords of the Fallen
    • 18+ pegi 18+
      • 7.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (29)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://lordsofthefallen.com/agegate FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mariodm22
    • Πιστευω πως θα ειναι αρκετα καλοφτιαγμενο παιχνιδι και σιγουρα θα υπαρχουν καποιες ιδιαιτεροτητες πανω στις 3 κλασεις που σου προσφερει το παιχνιδι !! Αν μη τι αλλο ειναι ενα παιχνιδι που θα προκαλεσει ανταγωνισμο αναμεσα σε αυτο και αλλους τιτλους !!

*