Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Mortal Kombat 11 Hands-on Preview

*
Η NetherRealm Studios έδωσε στο κοινό ευκαιρία να δοκιμάσει το Mortal Kombat 11 μέσω δοκιμής closed beta λίγες μόλις εβδομάδες πριν από το λανσάρισμα του τίτλου. Το τρίτο παιχνίδι της αμερικανικής ομάδας ανάπτυξης από το Chicago του Illinois ανακοινώθηκε λίγο πριν από τα Χριστούγεννα του περασμένου έτους στα Game Awards 2018, φερόμενο ως το πιο αιματηρό της σειράς. Λίγο περίεργο το να σχολιαστεί έτσι ένα παιχνίδι της συγκεκριμένης σειράς, ύστερα μάλιστα από δύο και βάλε δεκαετίες που ένα από τα πρώτα και κύρια χαρακτηριστικά της είναι το πόσο ωμά και βίαια διαδραματίζονται οι μάχες ούτως ή άλλως. Ή μάλλον, λίγο πολύ αναμενόμενο, έως και κλισέ.



Στην πράξη όμως δικαιολογούνται τα πράγματα. Όντως έχουμε να κάνουμε με μια υπερβολή που, με το δικό της μοναδικό -και ενίοτε γνώριμο- τρόπο, καταφέρνει να πείσει πως ανεβάζει λίγο ακόμα τον πήχη στον τομέα τη χαρακτηρίζει μέχρι το μεδούλι. Το fun-gore (;) δηλαδή στα fighting games, αυτήν τη φορά με το τρίτο παιχνίδι μετά το reboot, με τα (με διαφορά) καλύτερα γραφικά που είδαμε ποτέ στο franchise. Άλλο που δεν θέλαμε βέβαια περισσότερη λεπτομέρεια στο θρυμμάτισμα οστών έως ότου πετάγονται δεξιά και αριστερά σαν κουσκουσάκια ή στην εκτόξευση αίματος σαν από κάνουλα που κάποιος πυροβόλησε. Ιδιαίτερες θετικές εντυπώσεις λοιπόν για το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της beta δεν παρατηρήσαμε στιγμή frame-drop, αλλά ούτε και glitch. Καμία ενόχληση δηλαδή ως προς την αμαρτωλή απόλαυση από το αστείρευτο ξυλοκόπημα μέχρι... λουτρού αίματος. Η beta παρείχε πρόσβαση στα εξής: Το mode Klassic Towers, standard μάχες στο online κομμάτι και στο Kustomize των χαρακτήρων (περισσότερο στην εμφάνιση και λιγότερο, αν και υποστηρίζεται, στα stats). Playable χαρακτήρες ήταν οι Jade, Kabal, Skarlet, Baraka και Baraka. Το πρώτο από τα modes αυτά (Klassic Towers) θέτει τον παίκτη αντιμέτωπο με τους 5 προαναφερθέντες χαρακτήρες στη σειρά, με τη δυσκολία να μεγαλώνει λίγο λίγο ανά μάχη. Με κλεφτές ματιές στις υποδείξεις για τα πλήκτρα και τους συνδυασμούς τους για τις αντίστοιχες επιθέσεις κάθε χαρακτήρα, είναι ιδιαίτερα εύκολο να πάρει σιγά σιγά τα ηνία ο παίκτης και να κάνει «παιχνίδι» με διάφορα playstyles. Η ύπαρξη ικανοποιητικού αριθμού combos (αν και πιο σύντομα και με λιγότερο κόστος για τον αντίπαλο, πράγμα δίκαιο και ως συνέπεια καλοδεχούμενο) με πολύ συγκεκριμένες επιθέσεις ανά χαρακτήρα αποτρέπει τον παίκτη που θα ασχοληθεί για λίγο περισσότερο από μια απλή δοκιμή από το να γίνει button masher, ειδικά χάρη στα γενικά ισορροπημένα στατιστικά που έχουν οι χαρακτήρες, αν και αυτό θα φανεί στο τελικό προϊόν, μαζί με το οποίο θα έρθει και ολόκληρο το ρόστερ.



Online παρατηρήσαμε πως οι servers του παιχνιδιού λειτουργούν παραδειγματικά καλά. Η αναζήτηση άλλου παίκτη ανταποκρίθηκε κάθε φορά άμεσα. Αυτό φυσικά συνέβη επειδή όλοι όσοι έκαναν pre-order του παιχνιδιού σαφώς εκμεταλλεύτηκαν το χρονικό περιθώριο που είχαν να παίξουν τον τίτλο νωρίτερα, οπότε, ξανά, μια πιο ολοκληρωμένη άποψη θα έρθει με το ολοκληρωμένο προϊόν. Εντούτοις δεν υπήρξε ούτε μια φορά lag και οι μάχες (όλες τους) πραγματοποιήθηκαν με την ίδια ομαλότητα που έγιναν και αυτές του single player. Πριν από την αρχή κάθε μάχης οι δύο παίκτες επιλέγουν την πίστα στην οποία θα αναμετρηθούν (υπήρχαν μόνο 4 διαφορετικές, καθώς και η επιλογή να είναι τυχαία η πίστα στην οποία θα γίνει η μάχη). Στο τέλος κάθε... kombat ο παίκτης που απέφυγε το θάνατο με 5 διαφορετικούς τρόπους παίρνει κι από έναν πόντο κι έτσι αρχίζει το σκορ. Απλά, λιτά, κατανοητά.
 


Το fatal blow είναι ένα από τα πιο θετικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Μια φορά ανά μάχη, ο παίκτης με το λιγότερο... budget στο HP έχει τη δυνατότητα να «ξεσπάσει» για την κακοτυχία με pre-fatality οργή που βρίθει μίσους και δύναμης σε σημείο που κόβει αρκετή από τη δύναμη του αντιπάλου και, ανάλογα με την περίσταση, είτε φέρνει το ματς στα ίσια, είτε επαναφέρει ένα κάποιο ενδιαφέρον για τη συνέχειά της. Win/win δηλαδή. Όπως και με τα fatalities, έτσι και τα death blows χαρίζουν στους παίκτες ένα εντυπωσιακό cinematic show σαδισμού που θα χαλάσει φιλίες. Όσο για τα ίδια τα fatalities, κάτι που τραβά την προσοχή σε κάθε παιχνίδι Mortal Kombat, αυτήν τη φορά ξεπερνούν τον εαυτό τους σε επίπεδο εξειδικευμένης γελοιότητας (κι όμως), σε σημείο που κάνουν κάθε φυσιολογικό να αναθεωρήσει την αγάπη του για το «άθλημα». Εδώ να κάνουμε υποσημείωση πως το αντίθετο άκρο της νηστείας της περιόδου είναι ο Baraka που κατασπαράζει εγκεφάλους σαν να είδε κοτόπουλο μετά από εβδομάδα απεργίας πείνας.



Σύντομα θα έχουμε στα χέρια μας το τελικό Mortal Kombat 11. Από όσα είδαμε χάρη στην closed beta είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι και αναμένουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Το νέο τέκνο της οικογένειας διαθέτει πανέμορφη παρουσίαση και γραφικά, soundtrack που «εμψύχώνει», δυνατές μάχες και τεχνικό τομέα με τη μεγαλύτερη προσοχή που δόθηκε ποτέ (πάντα στο πλαίσιο της σειράς). Με τον πλήρη τίτλο θα έχουμε φυσικά και το story, τα modes Towers of Time, Krypt, local multiplayer, Tournament και AI Battle - με λιγότερο προφανώς βάρος στο Kustomize του collection και το κομμάτι Learn που προσφέρει δυνατότητα προπόνησης, tutorial και fatality training. Συνεπώς, μετά από αυτό το θετικό πρώτο δείγμα, οι οιωνοί είναι ενθαρρυντικοί για μια πάρα πολύ δυνατή προσθήκη στο franchise.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    NetherRealm Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!