Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Wolfenstein: Youngblood - Οι διαγωνισμοί με δώρα videogames συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε 4 αντίτυπα του Wolfenstein: Youngblood για PS4 και Xbox One. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Rage 2 Hands-on Preview

*
Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν περίμενε περισσότερο Rage. Ήταν ο πρώτος τίτλος της id Software υπό τη σκέπη της ZeniMax Media άρα και σε έκδοση της Bethesda Softworks και δεν κατάφερε να κάνει πράξει όσα είχε υποσχεθεί, ούτε σε επίπεδο design, ούτε σε τεχνολογικό επίπεδο, κατά παραδοχή και της ίδιας της id μάλιστα. Το Rage 2 δηλαδή, η ύπαρξή του και μόνο, είναι μια κάποια έκπληξη. Και η id το αντιλαμβάνεται. Ο νέος τίτλος αναπτύσσεται από την ίδια και την Avalance Studios (Just Cause, Mad Max). Η συνεργασία αυτή δείχνει πως η id έχει δεχθεί δύο πράγματα. Από τη μία δεν ήξερε τι έκανε με τον ανοιχτό κόσμο του πρώτου Rage και από την άλλη εξακολουθεί να πιστεύει ότι δεν μπορούσε να κάνει καλά έναν τόσο ανοιχτό κόσμο. Ανέλαβε η ίδια το shooting λοιπόν, με την Avalanche να προσφέρει τις γνώσεις της για τους ανοιχτούς κόσμους αλλά και τη δική της μηχανή που είναι σίγουρα πιο ικανή σε τέτοια θέματα.



Συνεπώς είναι κάπως παράξενο, τόσο στην E3 όσο και στην Gamescom φέτος να παρουσιάσει το shooting του παιχνιδιού. Σαν να θέλει να πείσει ότι είναι τίτλος της id πάνω από όλα και για τα υπόλοιπα βλέπουμε. Τα shooters της id κινούνται σε ένα κάποιο εύρος πλέον. Το Quake είναι το πιο γρήγορο και ανταγωνιστικό, το Doom είναι επίσης πάρα πολύ γρήγορο αλλά παλαιάς κοπής εμπειρία και για ένα παίκτη ακόμη και, όπως φαίνεται, το Rage 2 επιθυμεί να είναι το μεσαίο αδελφάκι με έμφαση στα ακροβατικά παντός είδους. Τόσο διαφορετική είναι η αίσθηση δε σε σχέση με το πρώτο Rage που τα μόνα πραγματικά κοινά στοιχεία που έχουν οι δυο τίτλοι είναι η βασική ιδέα για τον κόσμο και το γεγονός ότι αυτός είναι ανοιχτός. Από το tutorial όμως το βάρος πέφτει σε ειδικές ιδιότητες που έχει στη διάθεσή του ο παίκτης και ξεφεύγουν από τα όρια που βάζει το οποιοδήποτε οπλοστάσιο. Dashes φροντίζουν να βρεθούμε κοντά στο στόχο ή να αποφύγουμε τα χειρότερα. Μπορούμε τα ταράξουμε το χώρο γύρω μας για να αποσυντονίσουμε τους σαφώς πιο πολύχρωμους, σε σχέση με την προηγούμενη φορά, εχθρούς, και διάφορα ακόμη, όλα με το ανάλογο cooldown.



Όταν γνωριστήκαμε με το Overdrive βέβαια σιγουρευτήκαμε ότι το Rage 2 θέλει να κάνει τη μάχη να μοιάζει περισσότερο με αιματηρό χορό. Τα καλά streaks γεμίζουν γρηγορότερα το Overdrive και με την ενεργοποίηση του τελευταίου αυξάνεται προσωρινά η ταχύτητα, η ζημιά που κάνει κάθε όπλο, ενώ αναπληρώνεται σταδιακά και η χαμένη ενέργεια του χαρακτήρα που ελέγχει ο παίκτης. Μέρος της προφανούς λούπας της δράσης είναι και τα Wingsticks, τα οποία επιστρέφουν, μάλλον πιο χρήσιμα αυτήν τη δόση. Πρόκειται για μπούμερανγκ στην ουσία με δυνατότητα για lock όμως, από νωρίς νωρίς, και μαθαίνουμε ότι αργότερα θα μπορούν να κλειδώνουν και σε πολλαπλούς στόχους. Δεν χρειάζεται πολλή φαντασία για να φέρει κανείς στο μυαλό του την κατάληξη των πραγμάτων. Στη δοκιμή η τεχνητή νοημοσύνη φάνηκε αρκετά επιθετική αν και είδαμε κάποιες μανούβρες που υπονοούν ότι κρατά αυτή τη στάση από πεποίθηση, όχι απαραίτητα από κουφιοκεφαλιά. Νωρίς για να βγει άκρη βέβαια, η πρώτη εντύπωση παραμένει καλή πάντως.



Το σίγουρο είναι πως δεν χρειάζεται να έχει παίξει κανείς το πρώτο Rage για να συντονιστεί στο Rage 2. Γίνεται χρονικό άλμα τριάντα ετών, η ανθρωπότητα είναι πλέον σε άλλο στάδιο, έχει αποδεχθεί τη μοίρα και την τρέλα της, προσπαθεί πλέον απλά να κάνει τον κόσμο στον οποίο προσγειώθηκε να λειτουργήσει. Για αυτό πλέον υφίσταται βλάστηση και έχει αλλάξει η γενικότερη αισθητική. Δυστυχώς περισσότερες εντυπώσεις δεν χωρούν. Ο ανοιχτός κόσμος παραμένει ερωτηματικό και όσα ξέρουμε για αυτόν προέρχονται από δηλώσεις και υποσχέσεις. Τουλάχιστον δοκιμάσαμε τον τίτλο σε PC και 1080p60 και όλα πήγαιναν ρολόι. Ελπίζουμε το επόμενο demo που θα πέσει στα χέρια μας, αν προλάβει να πέσει, να μας δείξει και τι ακριβώς κάνει η Avalanche στο Rage 2.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Avalanche Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!