Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Rainbow Six: Siege Revisit - Year 5 Season 2 (Operation Steel Wave)

*
Δοκιμάσαμε πριν την κυκλοφορία του το Rainbow Six: Siege - Year 5 Season 2 - Operation Steel Wave και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας.

Φέτος, το Enternity έχει αναλάβει την πλήρη κάλυψη του νέου περιεχομένου του Rainbow Six: Siege, όπως αυτό προστίθεται στον τίτλο. Η δεύτερη σεζόν της πέμπτης χρονιάς ονομάζεται Operation Steel Wave και φέρνει δύο νέους operators αλλά και έναν αρκετά ανασχεδιασμένο χάρτη. Αυτήν τη φορά η δοκιμή έγινε σε διαφορετικές συνθήκες, μιας και η Ubisoft κατάφερε να μας εξασφαλίσει πρόσβαση στο περιεχόμενο μια εβδομάδα νωρίτερα σε σχέση με το υπόλοιπο κοινό.

Ξεκινώντας όπως και την άλλη φορά, αξίζει να δώσουμε προσοχή στις αρκετές αλλαγές του χάρτη «House». Αν και στην ολότητά του ο χάρτης παραμένει πολύ οικείος, υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις που επιβάλλουν στους παίκτες -και ειδικότερα στους attackers- διαφορετική προσέγγιση. Στο μπροστινό μέρος του σπιτιού η μεγάλη είσοδος έχει πλέον κλείσει με κανονική γκαραζόπορτα αντί για barriers, οπότε η μόνη εναλλακτική γκαραζόπορτα που είναι διαθέσιμη, βρίσκεται στο χώρο κάτω από το γραφείο. Στις σκάλες προς τον επάνω όροφο υπάρχει πλέον μειωμένη ορατότητα, λόγω της προσθήκης ενός διαδρόμου ακριβώς πάνω από την (κλειστή πια) γκαραζόπορτα. Επιπλέον, στον επάνω όροφο, το δωμάτιο που βρισκόταν υπό κατασκευή από την πρώτη φορά που είδαμε αυτόν το χάρτη, πλέον έχει μετατραπεί σε παιδική κρεβατοκάμαρα, με περισσότερους χώρους για καλύτερη κάλυψη των αμυνομένων. Στο πίσω μέρος του σπιτιού έχουν προστεθεί δύο νέα επιπλέον δωμάτια αλλά και μια νέα εσωτερική σκάλα που τα ενώνει. Είναι ευχάριστο πως οι αλλαγές δεν έχουν επηρεάσει την ισορροπία του χάρτη, ο οποίος συνεχίζει να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε αμυνόμενους και επιτιθέμενους για αρκετή κάλυψη και σωστή προσέγγιση.

Συνεχίζοντας με τους νέους operators, για ακόμα μια φορά έχουμε δύο νέες προσθήκες, τον Ace, από την πλευρά των επιτιθέμενων, και την Melusi, από την πλευρά των αμυνόμενων. Ο πρώτος έχει ως ειδική ικανότητα τη ρίψη gadget που εκρήγνυται και καταστρέφει τμήματα της οχύρωσης των αμυνόμενων. Το S.E.L.M.A. gadget, όπως ονομάζεται, μπορεί να καταστρέψει μέχρι τρία τμήματα ενίσχυσης, οπότε είναι καθαρά στο χέρι των παικτών το πώς θέλουν να το χρησιμοποιήσουν, χωρίς να εκθέσουν εντελώς τη θέση των επιτιθέμενων. Από τη χρήση του, διαπιστώσαμε πως πρόκειται ξεκάθαρα για attacker πρώτης γραμμής, ο οποίος ενδέχεται να αντέξει και μια πρώτη, βιαστική επίθεση κατά μέτωπον σε περίπτωση που εντοπίσει τους defenders πριν από την υπόλοιπη ομάδα του.

Η Melusi, από την πλευρά των defenders, χρησιμοποιεί το Banshee Sonic Defence, το οποίο μπορεί να προσκολληθεί σε οποιαδήποτε επιφάνεια, χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω έλεγχο από τους παίκτες. Στην περίπτωση που ανιχνεύσει επιτιθέμενους, εξαπολύει ένα ηχητικό κύμα που ελαττώνει την ταχύτητα τους, μετατρέποντάς τους έτσι σε ευκολότερα «θύματα» απέναντι σε οποιονδήποτε defender. Αν και μπορεί να καταστραφεί, χρειάζονται αρκετές σφαίρες, ενώ μέχρι να γίνει αυτό οι αμυνόμενοι γνωρίζουν (στο περίπου) πού βρίσκεται κάποιος και μπορούν φυσικά να το εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως. Η χρήση της Melusi είναι πολύ πιο τακτική σε σχέση με τον Ace, αφού καλό θα ήταν οι παίκτες που θα την επιλέξουν να γνωρίζουν καλά τα επίπεδα για να τοποθετούν σε στρατηγικά σημεία τους αισθητήρες. Αυτό θα έχει επίδραση τόσο στην έγκαιρη ανίχνευση της παρουσίας κάποιου επιτιθέμενου, αλλά και το πόσο δύσκολο είναι να καταστραφούν οι αισθητήρες από αυτόν.

Και οι δύο προσθήκες χαρακτήρων ήταν ξανά ενδιαφέρουσες, όμως η Ubisoft δεν έμεινε εκεί. Έκανε ουσιαστική δουλειά στην παραμετροποίηση της Amaru, βελτιώνοντας τη χρήση του Garra Hook. Πλέον το animation κατά τη χρήση του θα είναι ομαλότερο, ενώ δεν υπάρχει πλέον η διακοπή στην κίνηση όταν σπάει barriers ή παράθυρα, διακοπή η οποία την άφηνε εκτεθειμένη. Αλλαγές όμως έχουμε και στο matchmaking, στο οποίο η Ubisoft, μετά από πολύ καιρό, πήρε την απόφαση να ενοποιήσει το rank, ανά playlist, σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως είναι δυσκολότερο να αναρριχηθούμε στην κατάταξη, αφού υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παίκτες σε κάθε κλάση, αλλά και ότι δεν θα χρειάζεται να βαθμολογηθούμε εκ νέου σε περίπτωση που αλλάξουμε περιοχή. Τέλος, είδαμε και τα skins για τα attachments των όπλων, τα οποία παρέχονται δωρεάν κατά τη διάθεση της δεύτερης σεζόν. Αν και μικρή προσθήκη, είναι όπως φαίνεται αρκετά σημαντική για τους φαν του παιχνιδιού που ζητούσαν τη συγκεκριμένη δυνατότητα για καιρό.

Η ομάδα του Rainbow Six: Siege δεν επαναπαύεται και αυτό οφείλουμε να της το αναγνωρίσουμε. Ακούει τα παράπονα των fans, έστω και αργά, πολύ χαρακτηριστικά στην περίπτωση των skins στα weapon attachments, ενώ παρακολουθεί στενά και τις προτιμήσεις τους σε operators και επίπεδα. Έτσι εξηγείται και η στοχευμένη ανανέωση πολύ συγκεκριμένων assets σε κάθε σεζόν.

Το Rainbow Six: Siege είναι διαθέσιμο για PlayStation 4, Xbox One και PC.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!