* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Crew 2 Hands-On Preview

The Crew 2 Hands-On Preview
Η δοκιμή του The Crew 2 έγινε βιαστικά. Όχι επειδή ήταν λειψός ο διαθέσιμος χρόνος. Ήταν όσος είναι συνήθως στις περισσότερες περιπτώσεις. Ήθελε να μας δείξει τόσα διαφορετικά πράγματα η Ubisoft από τον τίτλο της Ivory Tower που πραγματικά δεν προλαβαίναμε να συντονιστούμε με ένα πράγμα πριν γίνει το άλμα σε κάτι άλλο. Το τελευταίο πράγμα που έγινε κατανοητό δηλαδή ήταν οι ισορροπίες στην οδήγηση. Βέβαια, έτσι κι αλλιώς, απέχουμε μήνες από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οπότε τα όποια συμπεράσματα επ’ αυτού θα ήταν λειψά στο τέλος.



Όλα ξεκίνησαν με ελάχιστο χρόνο στην ελεύθερη μετακίνηση εντός της μικρογραφίας των ΗΠΑ όπου συμβαίνουν τα πάντα στο παιχνίδι. Αυτός ο χρόνος ήταν αρκετός για ένα πράγμα τουλάχιστον: για να εντυπωσιαστούμε επαρκώς από τον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού. Η Ivory Tower αλλά και οι άνθρωποι της Eden Games (Test Drive Unlimited) που κατέληξαν εκεί, δεν μας έχουν συνηθίσει σε τέτοια, παρά τις βελτιώσεις που αναπόφευκτα εφαρμόζονται κάθε τόσο. Ο ανοιχτός κόσμος, τα αμαξώματα, οι καιρικές συνθήκες, οι σκιάσεις, όλα καλά δείγματα που δεν θεωρούνται αυτονόητα σε παιχνίδια με τέτοιες εκτάσεις στις οποίες η κίνηση αφήνεται τελείως ελεύθερη. Αρκετή ήταν αυτή η σκέψη φαίνεται διότι αμέσως μετά ξεκίνησε κανονικός αγώνας με γύρους μέσα στην πόλη. Η αίσθηση δεν μας φάνηκε ιδιαίτερα διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν, αφού και πάλι στόχος είναι η ισορροπία μεταξύ ρεαλισμού και arcade. Πριν συντονιστούμε ιδιαίτερα με το αυτοκίνητο που διαλέξαμε, οι 3 γύροι έλαβαν τέλος και πήραμε σειρά για motocross σε διαδρομή σκέτο βάσανο (με την καλή έννοια) που κατάφερε να ξυπνήσει και μνήμες Excitebike. Η μάχη με τα σκαμπανεβάσματα και το χώμα ήταν μεγάλη και η σωστή χρήση του boost μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στο τέλος. Ούτε αυτό το τμήμα κράτησε πολύ και τελικά καταπιαστήκαμε με το drifting.



Το ωραίο με το τελευταίο είναι ότι δεν πρόκειται για τυπικό αγώνα με αρχή, μέση και τέλος ή γύρους. Οι συμμετέχοντες καλούνται να συγκεντρώσουν πόντους σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και όποιος πιάσει πρώτος στόχο αναδεικνύεται νικητής. Δεν υπάρχει περιορισμός στην κίνηση, αν και πετύχαμε να εμφανιστεί ένδειξη ότι πάμε ανάποδα σε κάποιο στάδιο. Δεν είχε βέβαια ιδιαίτερη σημασία αφού και πάλι μπορούσαμε να κερδίσουμε πόντους. Πάντως η επιστροφή σε σωστή θέση γίνεται απλά, αφού υπάρχει αντίστοιχη επιλογή για τέτοια απρόοπτα ακριβώς. Το drifting, όπως είναι λογικό, θέλει μια κάποια μαεστρία, γιατί όλα κρίνονται ασφαλώς από τη γωνία και την ταχύτητα με την οποία μπαίνει κάποιος στη στροφή αλλά και τη διατήρηση του ελέγχου κατά την πλαγιολίσθηση για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και όταν ξεφύγαμε και από αυτήν τη δοκιμασία, κάναμε αυτό που θέλαμε εξ αρχής: πήραμε το αεροπλάνο και φύγαμε. Στο The Crew 2 υπάρχουν αυτοκίνητα πολλών κατηγοριών, μηχανές, αλλά οι πραγματικά νέες προσθήκες είναι τα αεροπλάνα και τα ταχύπλοα. Με το αεροσκάφος πήγαμε γυρεύοντας πετώντας χαμηλά και ριψοκίνδυνα, μεταξύ κτιρίων, επειδή γιατί όχι; Δεν προλάβαμε να δοκιμάσουμε τα ταχύπλοα, μαθαίνουμε όμως ότι τίποτα δεν μας εμποδίζει από το να πετάξουμε πάνω από τη θάλασσα, να αλλάξουμε μονομιάς σε ταχύπλοο και να σκάσουμε στο κύμα με στιλ. Εκεί υποτίθεται ότι η πραγματική μάχη είναι με τα κύματα έτσι κι αλλιώς που κάνουν τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες πιο απαιτητικό.



Αφήσαμε όμως το καλύτερο από την απλή αυτή διαδοχή: τις μεταβάσεις. Το άλμα από τον ένα αγώνα στον άλλον γίνεται σε μικρό χρονικό διάστημα, αλλά στον έξω κόσμο, η αλλαγή οχημάτων γίνεται στιγμιαία. Ανά πάσα στιγμή διαλέγουμε από τα διαθέσιμα οχήματα και το ένα παίρνει τη μορφή του άλλου. Μπορούμε να ορίσουμε και συντομεύσεις για ό,τι προτιμάμε περισσότερο και να γλιτώνουμε ακόμη περισσότερο χρόνο. Για αυτό και το σενάριο που αναφέραμε πιο πάνω είναι όντως εφικτό. Μπορείτε να πετάτε στους αιθέρες, να «μεταμορφώσετε» σε ταχύπλοο το αεροσκάφος και να το δείτε να πέφτει από ύψος στη θάλασσα και να συνεχίζει σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Χωρίς καμία διακοπή. Η Ubisoft λέει μάλιστα ότι οι διακοπές για φόρτωση θα είναι γενικά λίγες και σύντομες σε κάθε περίπτωση, σίγουρα όχι κατά την εναλλαγή οχημάτων πάντως. Η ελευθερία και η αμεσότητα αυτή αφήνει γλυκιά γεύση, όπως και να το κάνουμε.



Πάντως, επιμένουμε πως όχι μόνο ήταν αδύνατο να βγει άκρη για τη συνολική συμπεριφορά των διαφόρων οχημάτων, διότι όχι μόνο δεν είναι τελική η έκδοση της δοκιμής αλλά είναι άγνωστο και τι ρόλο παίζει το σύστημα προόδου στη συγκεκριμένη. Πιο πολύ μας νοιάζει να διαπιστώσουμε με πρώτη ευκαιρία και κάτι άλλο βέβαια. Το The Crew 2 υποτίθεται ότι δεν θα αναγκάζει κανέναν να ασχοληθεί με όλες τις κατηγορίες οχημάτων και αγώνων για να προχωρήσει επαρκώς, αλλά θα αφήνει τις επιλογές αυτές στα χέρια του παίκτη. Πώς θα συμβαίνει και, προπαντός, πόσο καλά θα λειτουργεί κάτι τέτοιο είναι ζήτημα που μάλλον θα ξεκαθαριστεί τον ερχόμενο Μάρτιο. Σχετικά καλός μήνας για να μας χτυπήσει και κανένα κύμα.

 
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • xristoylis2
    • Ανυπομονώ να κυκλοφορήσει!!!

    • achilleas1983
    • Απο οτι εχω δει μεχρι τωρα το παιχνιδι πρεπει να ειναι πολυ καλο η ubisoft φαινεται οτι καταλαβε και διορθωσε τα λαθη του πρωτου the crew.

Σε ανάπτυξη το Gungrave G.O.R.E. για PS4

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity