Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan Gamescom 2018 Hands-on Preview

*
Δοκιμάσαμε σε ένα hands-on session στην Gamescom 2018 το The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας!

Τόσο αποφασισμένοι ήταν όλοι να μην αποκαλυφθεί τι εστί Project Mephisto που ενώ ήμασταν ήδη στην πρώτη πρώτη παρουσίαση της Bandai Namco για τη φετινή Gamescom, αυτή κόπηκε στη μέση και ξεκίνησαν τα hands-on για να περιμένουμε να αποκαλυφθεί ο νέος τίτλος σε ειδική εκδήλωση για το άνοιγμα της έκθεσης, που έτρεχε παράλληλα σε εξωτερικό χώρο. Και μόλις έγινε κι αυτό, ξαναπήραμε θέσεις για την υπόλοιπη παρουσίαση πριν…ξαναπάρουμε θέσεις για τα υπόλοιπα hands-on. Το Project Mephisto, λοιπόν, είναι το The Dark Pictures Anthology της Supermassive Games που θυμόμαστε όλοι περισσότερο για το Until Dawn παρά για ό,τι πειραματικό έκανε από τότε σε VR και PlayLink. Πρόκειται για σειρά από μεμονωμένους, αυτοτελείς τίτλους, με κοινές όμως καταβολές και χαρακτηριστικά.




Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με το λογικό επόμενο βήμα του Until Dawn. Στόχος είναι να ετοιμάζεται ένας τίτλος κάθε περίπου 6 μήνες. Κάθε «επεισόδιο» θα διαρκεί περίπου 4 με 5 ώρες, θα διατίθεται ξεχωριστά και δεν θα έχει καμία σημασία η σειρά με την οποία παίζει κανείς τις αυτοτελείς αυτές ιστορίες. Δεν είναι σαφές στην παρούσα φάση πόσα επεισόδια είναι στο πρόγραμμα, αυτό που είναι ξεκάθαρο πάντως είναι πως αυτά που έχουν κατά νου στην Supermassive Games θα εστιάζουν σε urban legends. Ο τίτλος ετοιμάζεται για PC, PS4 και Xbox One, πράγμα λογικό αφού βρίσκουμε την Bandai Namco, και όχι την Sony, σε ρόλο εκδότη για την περίσταση, τεχνικά και όχι μόνο όμως, σίγουρα βασίζεται στις διδαχές του Until Dawn, με ίδια έμφαση στο ρεαλιστικό και ατμοσφαιρικό τεχνικό τομέα, τον τρόμο και όχι τη φρίκη (έγινε ειδική διευκρίνιση ως προς αυτό μάλιστα) αλλά και διακλαδώσεις στην αφήγηση. Για την ακρίβεια όλοι οι χαρακτήρες που περνούν από τα χέρια του παίκτη μπορούν να πεθάνουν στην πορεία και η ιστορία θα βρίσκει και πάλι τρόπο να καταλήξει κάπου, σύμφωνα πάντα με τους δημιουργούς.



Η αλήθεια είναι πως το χρόνο που αφιερώσαμε στο ίδιο το παιχνίδι δεν πεθάναμε. Είχαμε την ευκαιρία βέβαια, αλλά gamers γαρ, κλότσησε ο εγκέφαλος την κρίσιμη στιγμή. Το επεισόδιο που δοκιμάσαμε είναι το πρώτο που θα δούμε, στις αρχές του 2019, και το μόνο που αποκαλύφθηκε όντως. Δηλαδή, στην παρούσα φάση, The Dark Pictures Anthology και Man Of Medan είναι ένα και το αυτό. Μέχρι να αλλάξει κι αυτό μέσα στο δεύτερο μισό του 2019. Στο Man Of Medan μια παρέα αποφασίζει να βγει στα ανοιχτά, να φτάσει σε ένα πλοίο και να το εξερευνήσει. Φυσικά όλα πάνε στραβά, ο καιρός τους αναγκάζει να «κατασκηνώσουν» στο εγκαταλελειμμένο πλοίο, ο πανικός δεν αργεί να έρθει και τα jump scares δίνουν και παίρνουν, χωρίς να λείπει, όπως φάνηκε στο τέλος του demo, το μεταφυσικό. Η κίνηση στο χώρο είναι αναμενόμενα αργή και οι γωνίες λήψης δραματικές για τους προφανείς λόγους. Στο μικρό δείγμα πάντως, το θετικό ήταν πως, χωρίς πραγματική εικόνα για την πορεία της ιστορίας μέχρι εκείνο το σημείο, χρειάστηκε να κάνουμε κάποιες επιλογές για τις οποίες, ασχέτως προθέσεων, ήταν αδύνατο να κάνουμε με ασφάλεια. Να τρέξουμε να σωθούμε ή να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε έναν φίλο να γλιτώσει από τα ζόμπι που του επιτίθενται; Αν τον σώσουμε θα μας βγει σε καλό ή σε κακό; Και τι θα χάσουμε έτσι και τον θυσιάσουμε; Όλα αυτά παραμένουν ερωτηματικά μέχρι…να είναι πολύ αργά για να αλλάξουμε γνώμη.



Πριν αυτό το σημείο καμπής το μόνο που κάναμε ήταν να εξερευνούμε το νοτισμένο εσωτερικό του πλοίου, να αναρωτιόμαστε αν αυτό που κουνήθηκε ήταν αρουραίος ή κάτι άλλο και αν τελικά είναι στα καλά του ο γαλλόφωνος Ασιάτης που μας οδηγούσε ένας Θεός ξέρει πού υπό την απειλή όπλου. Με λίγα λόγια προέχει η αφήγηση, άρα και η γραμμικότητα, όπως ακριβώς και στο Until Dawn. Το demo ήταν αρκετά σύντομο και ο διαθέσιμος χρόνος αρκετά λίγος ώστε να το τελειώσουμε μεν μια φορά, αλλά να μην μπορούμε να παίξουμε ξανά να κάνουμε άλλες επιλογές και να δούμε πώς αλλάζει, αν χωρά να αλλάξει όντως, η ροή των πραγμάτων στο μικρό αυτό δείγμα του παιχνιδιού. Η ομάδα ανάπτυξης υπόσχεται πολλές διακλαδώσεις όμως και, σε αυτό το στάδιο, θα την πιστέψουμε, αφού επενδύει χρόνια στο σύστημα που ονόμασε Butterfly Effect για να κάνουμε ότι δεν θυμόμαστε.



Ομολογουμένως οι πραγματικές πληροφορίες είναι λίγες και σε αυτό το σημείο περισσότερο μετρά η νοοτροπία και η πρόθεση της ομάδας καθώς αυτή θα διαμορφώσει όλο το ανθολόγιο τρόμου που ετοιμάζει. Το καλό είναι ότι τα είπαμε και με τον Creative Director της Supermassive Games, οπότε θα μάθετε περισσότερα για την προσέγγιση της Supermassive μέσα στις επόμενες μέρες.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Supermassive Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*