Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tom Clancy’s The Division 2 Hands-On Preview

*
Απέχουμε περίπου ένα μήνα από την κυκλοφορία του Tom Clancy's The Division 2, sequel του ομώνυμου τίτλου που γνωρίσαμε το 2016. Έχοντας κατά νου πως πρόκειται για online loot-based third-person shooter, σίγουρα η ιδέα της Ubisoft να δοκιμάσει την αντοχή των server της σε πρώτη φάση, αλλά και να πάρει μια πρώτη ιδέα για την απήχηση του τίτλου στο κοινό, δεν είναι άστοχη. Προς τιμήν της Ubisoft, μετά το φιάσκο του πρώτου καιρού της κυκλοφορίας του Rainbow Six: Siege, ελάχιστοι τίτλοι της έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με την online φύση τους και το ίδιο ισχύει και για το The Division 2, τουλάχιστον στη φάση της δοκιμής που το είδαμε εμείς. Το queueing έφευγε γρήγορα κατά τη σύνδεσή μας, ενώ από τη στιγμή που συνδεθήκαμε δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα με την εύρεση φίλων και τη δημιουργία in-game party. Δύο τυχαίες αποσυνδέσεις από τους server δεν θεωρούμε ότι είναι άξιες αναφοράς, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για private beta και μάλιστα ένα μήνα πριν την κανονική κυκλοφορία. Ελπίζουμε και τότε να έχουμε την ίδια άποψη.



Μετά την τυχαία δημιουργία του παίκτη μας (αναμένουμε φυσικά λεπτομερή editor στη τελική έκδοση, διότι...Ubisoft), μεταφερόμαστε στην Washington D.C. με στόχο να προσεγγίσουμε τον Λευκό Οίκο, ο οποίος δέχεται επίθεση από το απέναντι στρατόπεδο στον εμφύλιο που επικρατεί, επτά μήνες μετά τα γεγονότα του πρώτου The Division. Σε περίπτωση που δεν έχετε επαφή με τον πρώτο τίτλο, επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε ότι είχε ξεσπάσει ένας ιός ο οποίος μεταφερόταν μέσω χαρτονομισμάτων στη Νέα Υόρκη, σπέρνοντας τον πανικό, αναγκάζοντας τη κυβέρνηση να «ενεργοποιήσει» τους Division Agents που βρίσκονταν διάσπαρτοι εντός του πληθυσμού. Στο νέο τίτλο, πάντα με βάση των σεναριακών αποστολών που δοκιμάσαμε στην private beta, θα ασχοληθούμε περισσότερο με τον αντίκτυπο που είχε το συγκεκριμένο συμβάν στον κόσμο και τον τρόπο με τον οποίο έχει διχάσει τον πληθυσμό του παιχνιδιού. Το The Division 2 εξ αρχής μας δίνει την εντύπωση ότι έχει δουλευτεί, σε επίπεδο μηχανισμών, σχεδόν από το μηδέν. Ναι, χρησιμοποιεί και αυτό την Snowdrop engine, ακόμα και αν το χιόνι δεν είναι πλέον το κυρίαρχο στοιχείο του περιβάλλοντος, όμως η κίνηση των χαρακτήρων αμέσως παρατηρούμε ότι είναι πιο ελαφριά, πιο γρήγορη και εστιάζει περισσότερο στη γρήγορη δράση. Μιλώντας για το περιβάλλον, παρατηρήσαμε επιπλέον ότι ο κόσμος είναι πιο γεμάτος (κάτι που δικαιολογείται σεναριακά) με NPCs, οι οποίοι προσπαθούν να ορθοποδήσουν σε αυτήν τη νέα τάξη πραγμάτων, ζητώντας περιστασιακά τη βοήθεια μας, παραδείγματος χάριν για τη μεταφορά πρώτων υλών σε ασφαλή -για αυτούς- σημεία.



Κατά τη διάρκεια της περιήγησής μας στην Washington D.C., αναβαθμίζουμε τη βάση μας αλλά και τα ίδια μας τα skills σε αυτήν, από τα οποία μόλις τρία ήταν διαθέσιμα στην private beta αλλά μας αφήνουν την εντύπωση ότι αυτά θα είναι που, σε συνδυασμό φυσικά με τον εξοπλισμό μας, θα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη κατεύθυνση που θα παίρνει ο χαρακτήρας μας. Ας μην ξεχνάμε ότι το The Division 2 θα είναι ένα loot-based third-person tactical shooter οπότε είναι σημαντικό να υπάρχουν διαφοροποιημένοι χαρακτήρες σε ένα party προκειμένου να εξασφαλίζονται καλύτερες πιθανότητες για επιβίωση. Τόσο από άποψη ιδιοτήτων όσο και εξοπλισμού. Μιλώντας για επιβίωση, η αλήθεια είναι ότι στο τμήμα PvE του The Division 2 δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, είτε μόνοι μας, είτε σε party. Γεγονός που αλλάζει εντελώς στο Dark Zone. Εκεί είναι που βρίσκεται το σπανιότερο και ισχυρότερο loot, η ατμόσφαιρα βαραίνει και οι παίκτες συγκρούονται μεταξύ τους για την συγκομιδή εξοπλισμού. Εκεί είναι που έπασχε τον πρώτο καιρό της κυκλοφορίας του και το πρώτο παιχνίδι της σειράς, αυτό είναι και το σημείο όπου θα κριθεί η επιτυχία του The Division 2 όταν διατεθεί στο κοινό. Όπως και στον προηγούμενο τίτλο, είναι ένα θέμα η εύρεση ισχυρότερου εξοπλισμού και τελείως διαφορετικό η επιβίωσή μας ώστε να κατορθώσουμε να το εξασφαλίσουμε. Κατά την εξαγωγή του εξοπλισμού ειδοποιούνται οι υπόλοιποι παίκτες εντός του Dark Zone και, αν θέλουν, μπορούν να σας επιτεθούν χωρίς ποινή προκειμένου να πάρουν τα αγαθά που με κόπο έχετε συγκεντρώσει.



Οι διαφορές είναι αρκετές σε σχέση με τον πρώτο τίτλο, μιας και αυτήν τη φορά υπάρχει περίπτωση να συγκεντρώσουμε και εξοπλισμό που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα και που φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να χάσουμε σε περίπτωση θανάτου. Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να κλέψουμε loot άλλων παικτών ακόμα και πριν το extraction, ενώ αν καταφέρουμε να επιβιώσουμε και να κλέψουμε αρκετούς παίκτες η ανταμοιβή μας είναι ο «καθαρισμός» του status μας αλλά και φυσικά ο ίδιος ο εξοπλισμός που αποκτήσαμε. Στην τελική έκδοση θα υπάρχουν δε και άλλου τύπου Dark Zones, στα οποία δεν θα εφαρμόζεται εξισορρόπηση μεταξύ του levelling των παικτών, αλλά ούτε και Rogue Status σε περίπτωση που χτυπήσουμε άλλους agents οπότε θα λειτουργούν περισσότερο ως free-for-all modes. Μένει να δούμε αν οι ανταμοιβές για την επίσκεψή μας σε αυτές θα αξίζουν τον επιπλέον κόπο και την προτίμηση μας σε κάτι που μοιάζει ξεκάθαρα πιο χαοτικό.



Στοιχείο που μας άρεσε ήταν η προσθήκη του Skirmish, το οποίο επιτρέπει σε ομάδες των τεσσάρων παικτών να αναμετρηθούν μεταξύ τους σε team deathmatch χωρίς dark zone στο ντεκόρ. Αν και δεν φαίνεται στη μεγάλη εικόνα ότι θα επηρεάσει την άποψή μας για το The Division 2, όταν με το καλό αυτό κυκλοφορήσει, είναι καλό που η Massive Entertainment θα προσφέρει ακόμα μια επιλογή για όποιον θέλει να γεμίσει περισσότερες ώρες με τον τίτλο της.



Αυτό που γίνεται ξεκάθαρο από την ενασχόλησή μας με την private beta είναι ότι πάνω από όλα ο τίτλος της Massive Entertainment διατηρεί την ταυτότητά του. Πατάει πάνω στους ίδιους μηχανισμούς και προσπαθεί να τους αναπτύξει, όμως είμαστε υποχρεωμένοι να μην σχηματίσουμε άποψη για το αν τα καταφέρνει από μια beta λίγων ωρών. Σε τέτοιου είδους κυκλοφορίες η επιτυχία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από το περιεχόμενο που θα παρέχεται μετά το endgame, από την τήρηση της υπόσχεσης που έχει δώσει η Ubisoft για συχνά, δωρεάν updates και φυσικά από το ίδιο το gameplay που καλείται να ισορροπήσει μεταξύ shooting και looting. Για τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Massive Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • braveheart1980
    • Την έλιωσα την beta και περιμένω και την open beta για ένα τελικό συγκριτικό του υπολογιστή μου και της PS4 Pro έκδοσης. Όπως και να έχει επιτρέψτε με να πω πως δεν είναι τόσο διαφορετικό από το πρώτο, γεγονός ΠΟΛΥ θετικό. Επίσης φαίνεται να έχει απίστευτο όγκο αποστολων/collectibles γεγονός ομοίως θετικό. Τέλος από την beta σε PS4 Pro μου φάνηκε τελείως unoptimised. Ιδωμεν

*