Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Anno 117: Pax Romana Hands On Preview

*
Με το Anno 117: Pax Romana η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική οδό για να ανακατέψει την τράπουλα και να προσφέρει κάτι νέο στους φίλους της σειράς.

Η σειρά Anno ξεκίνησε πριν πολλά, πολλά χρόνια, το μακρινό 1998 με την κυκλοφορία του Anno 1602. Με τους πρώτους τίτλους οι ομάδες ανάπτυξης έκαναν ένα πίσω-μπρος πηγαίνοντας έναν αιώνα πίσω, δύο αιώνες μπροστά ως το 2011 οπότε είχαμε δύο παιχνίδια που εστίαζαν στο μέλλον. Το τελευταίο της σειράς μας έφερε πίσω στο 1800, όταν η δύναμη της ατμομηχανής είχε πλέον αρχίσει να δίνει τρομακτική ώθηση στις μεταφορές και στην οικονομία. Τα περιθώρια δεν ήταν πολλά για κάποιο άλλο Anno στο μέλλον, οπότε αυτή τη φορά η ομάδα ανάπτυξης πήγε πίσω περισσότερο από ποτέ, στην αρχαιότητα και, πιο συγκεκριμένα, στην ακμή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, το 117 μ.Χ.




Το νέο Anno, πέρα από αυτή την στροφή στο παρελθόν, ακολουθεί πιστά τη γνωστή συνταγή της σειράς, αλλά και των περισσότερων τίτλων city-building: χτίζουμε σπίτια, αυτά προσελκύουν τους πρώτους κατοίκους, τους αναθέτουμε την παραγωγή τροφής και αγαθών, τα οποία αγαθά προσελκύουν την επόμενη, ανώτερη κατηγορία κατοίκων, οι οποίοι θα παράγουν τα αγαθά που επιθυμεί η επόμενη κατηγορία κ.ο.κ. Μοιραία, καθώς μεγαλώνει ο οικισμός μας, τα κτήρια πληθαίνουν, οπότε χρειαζόμαστε περισσότερο χώρο και την καλύτερη δυνατή ρημοτομία ώστε να εξυπηρετούνται γρήγορα και εύκολα οι ανάγκες των κατοίκων μας. Στο Anno 117, εκτός από την πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες τα οποία επιτρέπουν την αναβάθμιση των κατοικιών (και, κατα συνέπεια, των κατοίκων), παίζει μεγαλύτερο ρόλο και η παρουσία άλλων κτηρίων, τα οποία μπορεί να κάνουν μια περιοχή λιγότερο ή περισσότερο επιθυμητή.



Η κύρια διαφορά που παρατηρήσαμε στο νέο παιχνίδι είναι ότι έχει δωθεί ακόμα περισσότερη έμφαση στο σενάριο. Στην αρχή επιλέγουμε ένα από δύο αδέρφια και η επιλογή αυτή δεν καθορίζει μόνο το φύλο του χαρακτήρα, όπως σκεφτήκαμε αρχικά, το σενάριο ή τις αποστολές που θα αναλάβουμε, αλλά και τον πολιτισμό του οικισμού μας. Για πρώτη φορά στη σειρά έχουμε δυνατότητα επιλογής μεταξύ Ρωμαίων ή Κελτών, ενώ στην πορεία του σεναρίου θα επιλέξουμε αν θα είμαστε πιστοί στη Ρώμη ή θα επαναστατήσουμε. Για να το δώσει νόημα σε αυτή την επιλογή πέρα από το αφηγηματικό κομμάτι, η Ubisoft Mainz δίνει τη δυναότητα στον παίκτη να διαλέξει αν θα κρατήσει άθικτα τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά των Κελτών ή θα επιχειρήσει να τους εκρωμαίσει.



Αυτό εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό του τίτλου, ο οποίος προσπαθεί να είναι πιο modular, κάτι το οποίο εντοπίζεται σε διάφορες πτυχές, από τις επιλογές αναβάθμισης της ναυαρχίδας μας, την προσθήκη προαιρετικών αναγκών για τους κατοίκους της πόλης μας, πράγμα που κάνει την διαδικασία αναβάθμισής τους να ξεφεύγει από την λογική του «όλα ή τίποτα». Η ευελιξία στο gameplay θα συμπληρωθεί, θεωρητικά, από την άμεση κυκλοφορία εργαλείων για modding, επιτρέποντας την ανάπτυξη mod πολύ πιο γρήγορα από ότι έγινε με το Anno 1800. Βέβαια, αυτή η καθυστέρηση πιθανόν να οφειλόταν και στην τακτική κυκλοφορίας μιας σειράς από DLC, τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο τίτλο της σειράς ως τότε. Θα δούμε συν τω χρόνω ποιες είναι οι προθέσεις της Ubisoft για τον νέο τίτλο, τα mods και τα αναπόφευκτα DLC.



Πέρα από τις όποιες βελτιώσεις στην παρουσίαση του τίτλου, οι οποίες δεν είναι θεαματικές και την επιλογή της ιστορικής περιόδου, η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική οδό για να ανακατέψει την τράπουλα και να προσφέρει κάτι νέο στους φίλους της σειράς. Οι νέες προσθήκες εκ πρώτης όψεως ανανεώνουν και εμπλουτίζουν την παρουσίαση του τίτλου αλλά και το gameplay. Το αν τελικά θα πετύχει η Ubisoft να εκσυγχρονίσει την πολύκροτη σειρά θα φανεί με την κυκλοφορία της ολοκληρωμένης έκδοσης, η οποία αναμένεται στις 13 Νοεμβρίου.

Έκλεισε γνωστό ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα με PC parts

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Mainz

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*