Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Diablo IV Hands On Preview

*
Η Activision Blizzard οργάνωσε το πρώτο Σαββατοκύριακο της open beta του Diablo IV. Πρόσβαση είχαν όλοι όσοι είχαν προπαραγγείλει το παιχνίδι. Το επόμενο Σαββατοκύριακο, 24 Μαρτίου έως 27 Μαρτίου και ακριβώς τις ίδιες ώρες, η open beta θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις πλατφόρμες για να δοκιμάσετε το επερχόμενο sequel ενός από τα πιο εμβληματικά franchises στην ιστορία των video games. Φυσικά, το enternity έδωσε το “παρών” στην early access και σε αυτό το κείμενο θα σας περιγράψουμε αυτά που είδαμε, νιώσαμε και πιστεύουμε από τα λίγα πράγματα που έχουμε δει από τον τίτλο.



Πριν ξεκινήσουμε, να πούμε ότι ο τίτλος είχε αρκετά bugs, κανένα από τα οποία δεν ήταν αρκετά έντονο για να χαλάσει την εμπειρία μας. Παρόλα αυτά, τα bugs σε τίτλο τέτοιου βεληνεκούς, σε έκδοση beta είναι απολύτως αναμενόμενα και δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι από αυτά. Το μόνο ουσιαστικό και έντονο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε, ήταν οι ώρες αναμονής για το πρώτο login, κάτι που εμφανίστηκε μόνο τις τέσσερις πρώτες ώρες της beta την Παρασκευή. Μετά από αυτό, όλα κύλησαν ομαλά, δίχως προβλήματα σύνδεσης, latency και game breaking bugs.



Το περιεχόμενο που προσφέρεται στους παίκτες για το διάστημα της beta είναι αρκετά πλούσιο. Συγκεκριμένα, μπορέσαμε να απολαύσουμε την κύρια ιστορία μέχρι το τέλος του Act 1. Το τελικό προϊόν θα έχει συνολικά τέσσερα Acts, πράγμα που σημαίνει ότι πήραμε μια γερή δόση για τα γεγονότα. Το κείμενο αυτό θα είναι 100% spoiler free. Μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως η ιστορία ξεκινάει με εξαιρετική πλοκή και χαρακτήρες. Το voice acting είναι κορυφαίο και οι πρωταγωνιστές έχουν πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία και στόχους. Μπορέσαμε να εξερευνήσουμε ολόκληρο τον χάρτη του Act 1, την περιοχή που ονομάζεται Fractured Peaks. Ολοκληρώσαμε 35 side quests, 23 dungeons, εξερευνήσαμε 77 μικρότερες περιοχές, κάναμε crafting, βρήκαμε legendaries, φτιάξαμε potions, φτάσαμε στο 25 level, λύσαμε κατάρες σε πόλεις και σκοτώσαμε δύο μεγάλα world bosses. Το περιεχόμενο της beta θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα μικρό παιχνίδι από μόνο του και μας άφησε απολύτως ικανοποιημένους.



Το Diablo IV θα έχει πέντε διαφορετικές κλάσεις στο λανσάρισμα, τρείς από τις οποίες ήταν διαθέσιμες για την open beta early access. Sorcerer, Barbarian και Rogue. Πειραματιστήκαμε αρκετές ώρες και με τις τρείς κλάσεις και τα αποτελέσματα που πήραμε είναι πολύ ενθαρρυντικά. Κάθε χαρακτήρας έχει εντελώς διαφορετικό στυλ παιχνιδιού. Ο Sorcerer κάνει μαγικά χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της φωτιάς, του πάγου και του ηλεκτρισμού. Ο Rogue χρησιμοποιεί παγίδες, τόξο και δύο μαχαίρια για να σπείρει τον πανικό στην οθόνη, ενώ ο Barbarian χρησιμοποιεί τέσσερα (!) διαφορετικά όπλα για να ισοπεδώσει ότι βρεθεί στο πέρασμά του. Το σύστημα μάχης όλων των χαρακτήρων είναι εξαιρετικό, διασκεδαστικό και προσφέρει αμέτρητους συνδυασμούς για πειραματισμό και παραμετροποίηση. Ο κάθε χαρακτήρας έχει εντελώς ξεχωριστή ταυτότητα, ενώ το παιχνίδι σας προσκαλεί συνεχώς να κάνετε ότι θέλετε με τον εξοπλισμό, τα talents, τα masteries και τα passives που προσφέρονται σε κάθε κλάση. Ταυτόχρονα, η προσέγγιση της μάχης έχει επιστρέψει πιο κοντά στα επίπεδα του Diablo II, καθώς πρέπει να προσαρμόζετε τις κινήσεις σας ανάλογα με τους εχθρούς που πολεμάτε. Η δράση στην οθόνη έχει μειωθεί δραματικά από την “πινιάτα” χρωμάτων, φωτισμών και εχθρών του Diablo III, προσφέροντας πολύ περισσότερη ουσία στην συνολική εικόνα.



Οι παλαιότεροι fans θα χαρούν πολύ να διαβάσουν πως ο κόσμος και το περιβάλλον του Diablo IV συνδυάζουν εξαιρετικά τα καλά του Diablo II και του Diablo III, θυμίζοντας πολύ περισσότερο το πρώτο. Ο κόσμος είναι σκοτεινός, η καταστροφική ροή των γεγονότων των προηγούμενων τριών παιχνιδιών είναι ολοφάνερη και η μουσική υπόκρουση πρωταγωνιστεί για να παραδοθεί ένα τελικό αποτέλεσμα το οποίο απορροφά πλήρως τον παίκτη μέσα στο Sanctuary. Ο χάρτης είναι ικανοποιητικά μεγάλος, ενώ μέσα του κρύβονται πολλά σημεία ενδιαφέροντος όπως side quests, dungeons, μπουντρούμια και ολόκληρα χωριά τα οποία μπορείτε να απελευθερώσετε για να επιστρέψουν οι άνθρωποι στα σπίτια τους. Πραγματικά, η ποσότητα των δραστηριοτήτων που δεν έχουν να κάνουν με την κεντρική ιστορία είναι τεράστια. Κάθε υποπεριοχή έχει την δική της ιστορία, κάτι το οποίο θα σας βυθίσει ακόμη περισσότερο στον κόσμο του Sanctuary.



Το σύστημα looting έχει κρατήσει πολλά στοιχεία από την επιτυχημένη φόρμουλα του Diablo III. Αντικείμενα θα βρείτε ΠΟΛΛΑ. Τα περισσότερα από αυτά, θα είναι για την κλάση σας. Τεράστιες αλλαγές έχουν γίνει στο σύστημα των legendaries. Τα “legendary affixes”, δυνάμεις που έχουν τα legendary drops και αλλάζουν σημαντικά στοιχεία στις ικανότητες του χαρακτήρα, πλέον δεν είναι κλειδωμένα πίσω από ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Μπορείτε να βρείτε οποιοδήποτε είδος εξοπλισμού, με ένα τυχαίο legendary affix από ένα pool δυνάμεων που είναι διαθέσιμα για το level σας. Επιπλέον, μπορείτε να εξάγετε την δύναμη αυτού, και να την μεταφέρετε σε άλλο αντικείμενο, μετατρέποντάς το σε legendary quality. Ταυτόχρονα, μπορείτε να επιβραβευθείτε με legendary affix για να το βάζετε επ άπειρον σε όποιο αντικείμενο επιθυμείτε, ολοκληρώνοντας τα πολύ ξεχωριστά dungeons του παιχνιδιού.



Τα dungeons είναι ένα στοιχείο που κλέβει την παράσταση. Μπορείτε να τα βρείτε σε πάρα πολλά σημεία, εξερευνώντας τον μεγάλο και ανοικτό χάρτη του Sanctuary. Κάθε dungeon έχει βραβείο για την πρώτη φορά που θα το ολοκληρώσετε. Το βραβείο αυτό είναι πάντα ένα legendary affix που προαναφέραμε. Κάθε dungeon έχει δικό του ύφος, μουσική, εχθρούς και objectives. Τα μέρη αυτά απαιτούν 10 έως 30 λεπτά από τον χρόνο σας, με αυξημένη δυσκολία, ενώ στο κάθε ένα πρέπει να κάνετε κάτι διαφορετικό για να φτάσετε στο τέλος του. Μόνο το Act 1 έχει 23 dungeons στην έκδοση beta, οπότε θα έχετε πάρα πολλά να ολοκληρώσετε. Κάποια από αυτά τείνουν να έχουν επαναλαμβανόμενα objectives, κάτι το οποίο βρίσκουμε λογικό αν αναλογιστεί κανείς πόσα μπορεί να υπάρχουν στο τελικό παιχνίδι. Η μικρή επαναληψιμότητα ενδεχομένως να είναι κάτι που πρέπει να δουλευτεί στην τελική έκδοση, για να τα κάνει ακόμη πιο ενδιαφέροντα σαν δραστηριότητα.



Κατά την εξερεύνησή σας στον ανοιχτό κόσμο, θα συναντήσετε και τα λεγόμενα “world events”, τα οποία εμφανίζονται τυχαία στον χάρτη, έχουν ένα συγκεκριμένο objective και μπορούν να πραγματοποιηθούν από πολλούς παίκτες μαζί. Κάθε ένα από αυτά έχει ένα mastery objective και ένα απλό objective. Αν καταφέρετε να τα ολοκληρώσετε σε mastery, παίρνετε επιπλέον εξοπλισμό. Ταυτόχρονα, αυτά τα world events είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσετε “obols”, ένα ειδικό είδος currency το οποίο λειτουργεί όπως τα blood shards του Diablo III. Μπορείτε να τα ξοδέψετε σε έναν ειδικό vendor στην πόλη, με την αυξημένη πιθανότητα να σας δώσει αντικείμενα legendary.



Εκτός από τα world events, υπάρχουν και τα world bosses, τα οποία εμφανίζονται μια έως τρείς φορές την ημέρα σε διάφορα σημεία του χάρτη. Τριάντα λεπτά πριν από την εμφάνιση ενός world boss, εμφανίζεται αντίστροφη μέτρηση με την τοποθεσία του στον χάρτη. Τα world bosses είναι τεράστια, σημαντικά δύσκολα και χρειάζονται την συμμετοχή περισσότερων από 10 παικτών στο σημείο για να νικηθούν. Σε αυτά βρήκαμε με τεράστια διαφορά τον καλύτερο εξοπλισμό, καθώς όταν σκοτώσαμε την Ashava, το world boss της open beta, μας επιβράβευσε με έξι αντικείμενα legendary με υψηλό item power. Η μάχη με ένα world boss θα σας πάρει περίπου 15 λεπτά, είτε νικήσετε είτε όχι. Κάθε world boss έχει συγκεκριμένες κινήσεις και στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε για να αποφύγετε τις επιθέσεις του.



Φαίνεται πως το Diablo IV έχει ξεκινήσει να περπατά προς την (ολο)σωστή κατεύθυνση που απαιτείται για να ικανοποιηθούν οι πολύ απαιτητικοί fans των παλιών παιχνιδιών αλλά και οι καινούργιοι παίκτες. Η γεύση που μας άφησε η open beta είναι γλυκιά, αλλά ο συντάκτης, ως fan του franchise από το 1994, δεν μπορεί να ξεχάσει τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις του Diablo III, το σκάνδαλο με το Diablo Immortal και την πρόχειρη αντιμετώπιση της υποστήριξης του Diablo II Resurrected. από τη μια χρειάζεται θαύμα για να πάει κάτι τόσο στραβά, καθώς το Diablo IV φαίνεται καταπληκτικό. από την άλλη, κρατάμε μικρό καλάθι μέχρι το λανσάρισμα του τίτλου, καθώς οτιδήποτε είδαμε στην open beta, είναι ακόμη ανοικτό σε αλλαγές/εκπλήξεις/καθυστερήσεις/αφαίρεση περιεχομένου και όλα τα υπόλοιπα “ευχάριστα” που συνηθίζονται στα live service games της σύγχρονης εποχής. Τα λέμε στο Sanctuary το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, παιδιά της Lilith!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Diablo IV
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://diablo4.blizzard.com/en-us/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*