Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Mortal Kombat 1 Hands On Preview

*
Η NetherRealm Studios οργάνωσε μια κλειστή beta για το επερχόμενο και πολυαναμενόμενο Mortal Kombat 1, με σκοπό να δοκιμάσει τους online servers και να βελτιώσει τις επιδόσεις του παιχνιδιού. Στο Enternity, είχαμε το προνόμιο να συμμετέχουμε στο event και σε αυτό το κείμενο θα σας μεταφέρουμε τις μας σκέψεις για όσα είδαμε. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Κατά το Mortal Kombat 1 Stress Test, δεν μάθαμε απολύτως τίποτα για την νέα ιστορία. Είχαμε στην διάθεσή μας τέσσερις μαχητές για να επιλέξουμε, τους Liu Kang, Sub-Zero, Kenshi και Kitana. Μπορέσαμε να τους συνδυάσουμε με τρείς «Kameo Fighters», τους Jax, Sonya και Kano. Οι Kameo Fighters είναι η καινούργια μεγάλη προσθήκη που διαφοροποιεί το Mortal Kombat 1 από τους προκατόχους του, για την οποία θα μιλήσουμε παρακάτω.



Η NetherRealm έχει απογειώσει τον οπτικό τομέα. Η λεπτομέρεια στους χαρακτήρες είναι εξαιρετικά δουλεμένη, τα οπτικά εφέ από τις επιθέσεις τους είναι υψηλής ευκρίνειας, με εντυπωσιακά χρώματα, ενώ την παράσταση κλέβουν ολοκληρωτικά οι πίστες στις οποίες πολεμήσαμε. Το background της μάχης είναι πλούσιο σε πληροφορία, με πολλές κινήσεις που το ζωντανεύουν απορροφώντας σας πλήρως στον κόσμο του Mortal Kombat 1. Πολύ αμφιβάλλουμε αν θα υπάρξει άλλο παιχνίδι fighting με καλύτερα γραφικά. Ο ρυθμός της μάχης στο Mortal Kombat 1 είναι αρκετά πιο αργός από τους προκατόχους του, κάνοντας την εμπειρία πιο προσγειωμένη και ρεαλιστική. Τα animations των χαρακτήρων είναι όλα μοναδικά, υψηλής ποιότητας και σε συνδυασμό με τον ρυθμό δημιουργούν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, στο οποίο δίνεται πολύ έντονα η εντύπωση πως τα χτυπήματα «πονάνε» πολύ. Φυσικά, την επιστροφή τους κάνουν και τα finishing moves, ή Xrays όπως αποκαλούνται, τα οποία δείχνουν επίσης με μεγάλη λεπτομέρεια την ζημιά που κάνετε στα κόκκαλα και στα ζωτικά όργανα του σώματος του αντιπάλου σας.



Τα input των κουμπιών φαίνεται να λειτουργούν εξαιρετικά και με σωστό χρονισμό, κάνοντας εύκολα τα combos. Ο πιο αργός ρυθμός κάνει πιο εύκολη την άμυνα, εμποδίζοντας τον αντίπαλο να κολλήσει τον χαρακτήρα σε μια γωνιά και να τον σακατέψει στο ξύλο χωρίς αντίδραση. Τα enhanced moves κάνουν επίσης την επιστροφή τους, επιτρέποντας το πάτημα του δεξιού trigger (R2/RT) για να εξαπολύσετε το special attack σας με μια πιο δυνατή ή διαφορετική εκδοχή. Παρόλα αυτά, ο χρόνος στον οποίο πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο χρειάζεται να είναι απόλυτα ακριβής, σε αντίθεση με τον προκάτοχο Mortal Kombat 11. Η μεγάλη και ουσιαστική διαφορά του επερχόμενου Mortal Kombat 1, και αυτή που αξίζει την περισσότερη ανάλυση είναι οι Kameo Fighters. Οι μαχητές αυτοί, επιλέγονται πάντα στην μάχη σαν υποστηρικτικοί. Μας επιτρέπεται να τους καλέσουμε για βοήθεια, είτε επιθετική, είτε αμυντική, με το πάτημα ενός κουμπιού. Βάσει της κατεύθυνσης του joystick την στιγμή της κλήσης τους, θα κάνουν και μια διαφορετική κίνηση. Φαίνεται πως ο πιο αργός ρυθμός, που δεν επιτρέπει τα λεγόμενα “juggle combos” που δεν αφήνουν τον αντίπαλο να αντιδράσει, κάνοντας του τεράστια ζημιά στους πόντους ζωής, έχει εφαρμοστεί για να προστεθούν στην εξίσωση οι Kameo Fighters. Μέσω των κινήσεών τους και μετά απο πολλή προπόνηση, μπορέσαμε να εξαπολύσουμε συνδυαστικά χτυπήματα τα οποία προκαλούν πάνω απο 35-40% ζημιά στον αντίπαλο. Ελάχιστα τους χρησιμοποιήσαμε για να σπάσουμε κάποια επίθεση του αντιπάλου, αλλά είναι πολύ νωρίς για να συμπεράνουμε πόσο χρήσιμη θα είναι η κάθε συνεισφορά τους.



Οφείλουμε να πούμε πως η προσθήκη των Kameo Fighters, ενώ προσθέτει ένα “twist” στην μάχη, δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι απαραίτητη. Θα θέλαμε να δούμε προσθήκη mode στην οποία δεν θα υπάρχουν, για να παίξουμε το παραδοσιακό 1v1, κάτι το οποίο δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε κατά την διάρκεια του Stress Test. Είναι ένα μεγάλο ρίσκο, το οποίο πρέπει η NetherRealm να χειριστεί σωστά για να δούμε αν θα αποτελέσει θετική προσθήκη στην καταπληκτική, δοκιμασμένη και επιτυχημένη φόρμουλα του Mortal Kombat. Τέλος, θα μιλήσουμε για το κομμάτι του Online. Φυσικά, η έκδοση του παιχνιδιού με την οποία ασχοληθήκαμε ήταν stress test, και όπως το λέει και το όνομα αναμέναμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα σύνδεσης, καθώς αυτός ήταν ο σκοπός της ομάδας ανάπτυξης με αυτή την δοκιμή. Υπήρξαν matches στα οποία η κατάσταση των servers δεν ήταν καλή για να μας επιτρέψει να απολαύσουμε την εμπειρία, αλλά δεν ήταν τόσο πολλά όσο αναμέναμε. Στην πλειοψηφία των αγώνων, είχαμε μια καλή εμπειρία, με δίκαια button inputs χωρίς lag. Την επιστροφή του κάνει και το λεγόμενο “quitality”, κατά το οποίο αν ο αντίπαλός σας αποχωρήσει λόγω κακής σύνδεσης ή απλώς… οργής που τρώει φάπες, ο χαρακτήρας του αυτοκτονεί στην οθόνη σας με έναν αρκετά σκληρό τρόπο, ταιριαστό για το franchise δίνοντάς σας την νίκη.



Σε γενικές γραμμές, το Mortal Kombat 1 εμφανίζεται πιο όμορφο, πιο δίκαιο, πιο ρεαλιστικό και ευρύτερα πιο απολαυστικό απο τον προκάτοχό του. Το στοίχημα των Kameo Fighters είναι μεγάλο, καθώς υπάρχουν πολλοί παλιοί παίκτες που… δεν πέταξαν και την σκούφια τους, αλλά έχουμε δεί μονο ένα πολύ μικρό κομμάτι υλοποίησής τους και οφείλουμε να αναμείνουμε να δούμε περισσότερα, όταν ο τίτλος λανσαριστεί κανονικά στις 19 Σεπτεμβρίου σε PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S, Nintendo Switch και σε PC.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    NetherRealm Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Mortal Kombat 1
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.mortalkombat.com/en-us FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*