Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στο Παρίσι για το For Honor

*
Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από την ώρα που η Ubisoft αποφάσισε να φέρει το For Honor στα χέρια του κοινού, αφού στα τέλη Σεπτεμβρίου προσφέρθηκε μια δοκιμαστική έκδοση του νέου της τίτλου. Το πως και τι προσφέρει το παιχνίδι το αναφέραμε αναλυτικά σε ένα εκτενές preview που μπορείτε να βρείτε εδώ και στο οποίο αναλύθηκε το βασικότερο χαρακτηριστικό του, το σύστημα μάχης. Από τότε μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει και μάθει πολλά, πέραν μερικών videos και ορισμένων δηλώσεων στελεχών της Ubisoft Montreal που έχει την ευθύνη της παραγωγής. Έτσι, η Ubisoft αποφάσισε να μας καλέσει στο Παρίσι και να μας δώσει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τόσο το single, όσο και το multiplayer κομμάτι του τίτλου.



H εκδήλωση έλαβε χώρα σε κεντρικό σημείο της γαλλικής πόλης, όπου και η εταιρεία είχε ετοιμάσει ένα σχετικό χώρο με το ανάλογο στήσιμο. Μπαίνοντας εντοπίσαμε πάγκους, φωτιές, όπλα της μεσαιωνικής εποχής, αλλά και στολές και ρούχα των φατριών, τις οποίες θα έχει τη δυνατότητα και ο παίκτης να επιλέξει στο For Honor. Ξεκινώντας με μια παρουσίαση, η Ubisoft ανακοίνωσε ορισμένες από τις προσθήκες που έχουν γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα, ενώ μας μίλησε και για το Faction War, ένα mode που θα διενεργείται online από τη στιγμή που θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι ανάμεσα σε Knights, Samurai και Vikings. Ο παίκτης θα πρέπει να επιλέξει πλευρά και κάθε μάχη που κερδίζει θα αποδίδει τους ανάλογους πόντους εκεί. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιο μηχανισμό και σίγουρα ο σκοπός της ύπαρξής του δεν είναι άλλος από το να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών ζωντανό και να τους επιβραβεύει για την συμμετοχή τους σε μάχες που θα διεξάγονται στους servers του τίτλου.



Τα δεδομένα για τις μάχες στο Faction War θα μαζεύονται από όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες (PC, PS4, Xbox One) και οι παίκτες θα επιβραβεύονται και θα συνεισφέρουν, ασχέτως της έκδοσης που έχουν αγοράσει. Οι μάχες θα διεξάγονται ανά σεζόν, με το πέρας κάθε μίας εξ αυτών να οδηγεί και σε ανάλογο reset των στατιστικών. Θα υπάρχουν συνολικά 12 χάρτες με 4 με 6 διαφορετικές εκδόσεις του καθενός, ενώ όλες οι σχετικές ενημερώσεις και προσθήκες που θα γίνουν στο μέλλον σε επίπεδο περιεχομένου θα είναι δωρεάν και προσβάσιμες από όλους. Επίσης, η Ubisoft σημείωσε πως δεν θέλησε να προσφέρει δυνατότητες για αγορά in-game περιεχομένου που θα χάλαγε τις ισορροπίες και απλά, όσοι δαπανήσουν χρήματα, θα χρησιμοποιήσουν πιο…σύντομο δρόμο για να φτάσουν στο στόχο τους. Περισσότερα για αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού θα μάθουμε στη closed beta που θα «τρέξει» τον Ιανουάριο.



Η έκδοση που δοκιμάσαμε στο σχετικό event είχε 9 διαθέσιμους ήρωες, από τους οποίους οι 3 ήταν νέοι. Στο κομμάτι του multiplayer είδαμε 3 διαθέσιμα modes, τα Dominion, Duel και Elimination. Περισσότερα για το κομμάτι του multi μπορείτε να δείτε από το video που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου και περιλαμβάνει καθαρό gameplay από αυτό το τμήμα. Όσον αφορά στο single player, είχαμε τη δυνατότητα να παίξουμε δύο αποστολές με χαρακτήρες από δύο φατρίες. Στην πρώτη από αυτές έπρεπε να κινηθούμε έξυπνα σε μονοπάτι που οδηγούσε σε ένα φρούριο που πρέπει διαλύσουμε, ενώ στη δεύτερη να ηγηθούμε μιας επίθεσης σε χωριό των Vikings, να πάρουμε τροφή για τους ανθρώπους της φυλής μας και να εξοντώσουμε τον αρχηγό.
Τόσο σε επίπεδο single, όσο και σε επίπεδο multi, το σύστημα μάχης είναι αυτό που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Όσοι ελπίζουν πως θα έρθουν αντιμέτωποι με ένα παιχνίδι που επιβραβεύει (ή επιτρέπει) το button mashing θα απογοητευτούν. Το For Honor απαιτεί από τον παίκτη να μάθει να αμύνεται και είναι περισσότερο παιχνίδι άμυνας, παρά επίθεσης. Τα όπλα μπορούν να τοποθετηθούν σε τρεις θέσεις (αριστερά ή δεξιά του σώματος και πάνω από το κεφάλι) για να προκαλέσουν χτυπήματα ή να αμυνθούν. Ανάλογα με την ικανότητα κάθε χαρακτήρα, τα χτυπήματα αυτά μπορούν να επιφέρουν μικρότερη ή μεγαλύτερη ζημιά. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται δε και στο stamina, το οποίο, όταν εξαντληθεί, πραγματικά αφήνει έκθετο τον χαρακτήρα μας.



Στο multiplayer παίζει μεγάλο ρόλο η χρήση των perks που ξεκλειδώνονται και χρησιμοποιούνται από τον παίκτη ανάλογα με το στιλ μάχης που θέλει να ακολουθήσει, ενώ το σημαντικότερο όλων (όπως και σε κάθε game με ανταγωνιστικό multiplayer) είναι η συνεννόηση μεταξύ των μελών της ομάδας. Όσον αφορά στο single player, ο κόσμος (στα επίπεδα που παίξαμε τουλάχιστον) αφήνει τον παίκτη να κινηθεί άλλοτε σε στενά άλλοτε σε φαρδιά μονοπάτια, αλλά δεν του προσφέρει την απόλυτη ελευθερία, ενώ οι αντίπαλοι είναι όσο δύσκολοι επιλέξει. Στα μεσαία επίπεδα δυσκολίας και πάνω, θα χρειαστείτε αρκετή προσοχή πριν προσεγγίσετε κάθε μάχη. Η λογική «γιούρια» δεν θα σας βγει σε καλό 9/10 φορές, ενώ μοναδικό θέμα που εντοπίσαμε είναι πως η ΑΙ δεν αφήνει τους αντιπάλους να σας κυνηγήσουν αν σας εντοπίσουν κοντά τους. Τυπικά, θα έρθουν προς το μέρος σας αν μείνετε κοντά, ενώ αν τους πλησιάσετε και μετά απομακρυνθείτε, θα επιστρέψουν στη θέση τους σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Επίσης, ένα ακόμη θέμα που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει δυνατότητα για stealth εκτός κι αν το επιτρέπει αυτό ο εκάστοτε χάρτης (αν π.χ. είστε σε μεγαλύτερο ύψος από τον αντίπαλο και μπορείτε να του επιτεθείτε με όπλο από εκεί). Σε οποιαδήποτε περίπτωση βρίσκεστε στο ίδιο επίπεδο με τον αντίπαλο, θα σας αντιληφθεί είτε τον πλησιάσετε φανερά από μπροστά, είτε αθόρυβα από πίσω.



Προς το παρόν οι εντυπώσεις μας από το For Honor είναι εξαιρετικές. Πρόκειται για ένα στιβαρό παιχνίδι, με σαφή προσανατολισμό στην άμυνα και συγκεκριμένους μηχανισμούς που δεν συναντάμε για πρώτη φορά. Από την άλλη, η μείξη των διαφορετικών φατριών επιτρέπει μεγαλύτερη ποικιλία στο gameplay και τα χαρακτηριστικά κάθε μονάδας που μπορεί και (χωρίς μεγάλη προσπάθεια είναι η αλήθεια) να προσφέρει μια μεγαλύτερη ποικιλία. Η εικόνα του τίτλου αυτή τη στιγμή είναι ικανοποιητικότατη και μπορείτε να πάρετε μια ξεκάθαρη γεύση από το τι σας περιμένει μέσα από το παρακάτω video διάρκειας 10 λεπτών, στο οποίο παρουσιάζουμε μέρος των δύο αποστολών του single player που παίξαμε.



Δείτε μερικές νέες εικόνες από το παιχνίδι στη συνέχεια του άρθρου μας.

















 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*