*

1-2 Switch Review

Μάνος Βέζος Μάνος Βέζος Enternity.gr Editor In Chief 
12/04/2017 | 11:30
Γελοιότητα. Αυτός είναι ο συνδετικός ιστός στο 1-2-Switch. Η γελοιότητα. Κυρίως της θέας παικτών που ασχολούνται μαζί του παρά με οτιδήποτε άλλο. Δεν το λέμε τυχαία, αφού φροντίσαμε να δοκιμάσουμε και τα 28 mini games που περιλαμβάνει ο τίτλος, με παρέα (δεν γίνεται κι αλλιώς), σε κοινή θέα, σε καφετέρια. Σίγουρα δεν εξερευνήθηκαν τα απόλυτα όρια της γελοιότητας αυτής, όχι όταν υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής 20 παικτών που χωρίζονται σε δυο ομάδες και ελπίζουν, καθώς προχωρούν σε ταμπλό και προσπαθούν να κερδίζουν σε mini games και να φτάσουν στο τέλος της διαδρομής. Αν δεν είναι ανάγκη αυτή η προσέγγιση, τότε υπάρχει το Shuffle Mode που κάνει αυτό που φαντάζεστε και γλιτώνει τους πάντες από διαπραγματεύσεις για το τι θα παιχτεί αμέσως μετά. Κι αν θέλετε οπωσδήποτε να διαλέξετε συγκεκριμένα, μπορείτε στο κλασικό mode. Πριν όμως εμφανιστούν και τα 28 mini games, πρέπει να ασχοληθείτε με μια χούφτα, με τη σειρά και υποχρεωτικά. Ύστερα οι ορίζοντες ανοίγουν.


Με τα πολλά το 1-2-Switch αναδεικνύεται σε αρκετά καλό “κράχτη” των λειτουργιών του Switch και δη των Joy-Cons.

Αυτή, ομολογουμένως, δεν είναι η καλύτερη δυνατή γνωριμία με τον τίτλο. Ο καθένας ξέρει ότι έχει στα χέρια του μια συλλογή από mini games και τι πιο λογικό από το να θέλει να δει σε πρώτη φάση το σύνολο των επιλογών του; Η πρώτη γνωριμία με κάθε mini game ακολουθεί συγκεκριμένη συνταγή πάντως. Προβάλλεται σύντομο video με τους κανόνες τους παιχνιδιού, που την πρώτη φορά δεν παραλείπεται. Οπότε μην πανικοβληθείτε άμεσα. Δεν υπάρχει πραγματικός λόγος. Άλλωστε τα συγκεκριμένα video είναι παράξενα καλαίσθητα, με αισθητική που απομακρύνεται κάπως από τα κλισέ της Nintendo όπως και ο σχεδιασμός του System Software του Switch σε σχέση με το παράδειγμα των Wii και Wii U. Ως προς τα ίδια τα παιχνίδια, όπως φαντάζεστε, κάποια είναι του ύψους, κάποια του βάθους. Όλα όμως προσπαθούν να αναδείξουν όσα έχει να προσφέρει το Nintendo Switch ως σύστημα. Α, ναι. Και πώς να γίνετε ρεντίκολο. Βέβαια, αν είστε σαν εμάς, την κρυάδα την πήρατε πριν χρόνια, παίζοντας Singstar μετά τον τελικό της Eurovision.



Εν πάση περιπτώσει, επιστροφή στα mini games. Υπάρχει “κράχτης” για οτιδήποτε. Το Quick Draw βάζει τους παίκτες να κοιτιούνται στα μάτια, αγνοώντας την οθόνη, και κερδίζει το πιο γρήγορο πιστόλι. Το Fake Draw έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού ο “κριτής” που δίνει το σήμα για πυρ στο Quick Draw, λέει ό,τι του κατέβει στο Fake Draw πριν καταλήξει στο “Fire”. Όποιος πυροβολήσει πριν ακουστεί όντως το τελευταίο, χάνει. Στο Eating Contest το δεξί Joy-Con, αυτό με τον πομποδέκτη υπερύθρων γίνεται hot dog και κερδίζει εκείνος που θα φάει τα περισσότερα σε δεδομένο χρονικό διάστημα, εννοείται ευθυγραμμίζοντας το χειριστήριο με το ανοιχτό του στόμα και κινώντας το μπρος και πίσω με κάθε ολοκληρωμένη κίνηση να ισοδυναμεί με μια μπουκιά (ναι, δοκιμάστηκε και αυτό σε καφετέρια).
Η πρώτη γνωριμία με κάθε mini game ακολουθεί συγκεκριμένη συνταγή. Προβάλλεται σύντομο video με τους κανόνες τους παιχνιδιού, που την πρώτη φορά δεν παραλείπεται.
Στο Ball Counting αναλαμβάνει δράση το HD Rumble, με κάθε Joy-Con να λειτουργεί σαν κουτί με μπίλιες. Οι παίκτες το κινούν και προσπαθούν να καταλάβουν πόσες είναι οι μπίλιες, και πώς αυτές “κυλούν” από τη μια μεριά του χειριστηρίου στην άλλη. Αν δεν εντυπωσιαστείτε από το HD Rumble εδώ, υπάρχουν και εναλλακτικές, όπως το Safe Crack. Στο εικονικό χρηματοκιβώτιο ο καθένας προσπαθεί να βρει τρία νούμερα, άρα το συνδυασμό, στρέφοντας το Joy-Con στον αέρα. Εκεί που θα καταλάβει διαφορετικής έντασης κλικ είναι και το σωστό νούμερο. Το τρίτο νούμερο στη σειρά μάλιστα είναι πάντα ύπουλο, με τη διαφορά στον κραδασμό αλλά και το αποδεκτό τόξο κατά την κίνηση να είναι μικρή, άρα και πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Στο Table Tennis αλλάζει η λογική και παίζουμε ping pong χωρίς μπαλάκι, στον αέρα, υπολογίζοντας με βάση τον ήχο κατά το χτύπημα της μπάλας με ποιον τρόπο έχει νόημα να την αποδεχτούμε. Το ίδιο συμβαίνει και στο Baseball, ενώ στο Sword Fight βασιζόμαστε στις κινήσεις του άλλου παίκτη, που στέκεται μπροστά μας, για να καταφέρουμε να υπολογίσουμε τη σωστή άμυνα και κατάλληλη επίθεση.
 
1-2 Switch Review - Σελίδα 2

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity