Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Wolfenstein: Youngblood - Οι διαγωνισμοί με δώρα videogames συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε 4 αντίτυπα του Wolfenstein: Youngblood για PS4 και Xbox One. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Anthem Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η BioWare είχε δύσκολο έργο. Η ανάπτυξη ενός loot-based online shooter RPG δεν είναι εύκολη διαδικασία, γεγονός που βιώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής του VIP demo του Anthem, περίπου ενάμιση μήνα πριν. Τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε αλλά και το λίγο περιεχόμενο μας έκαναν πολύ επιφυλακτικούς για το κατά πόσο ο τίτλος θα κατορθώσει μέσα σε τόσο μικρό διάστημα να πετύχει σταθερότητα, τους στόχους του και να σταθεί απέναντι στους αντιπάλους, οι οποίοι είναι πολλοί πλέον και καλύτερα διαβασμένοι από την πρωτάρα σε αυτό το είδος BioWare.



Αν σε κάτι δεν είναι αρχάρια η BioWare, αυτό είναι η δημιουργία ενός όμορφου κόσμου με ικανοποιητικό lore που δύναται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παικτών. Στην περίπτωση του Anthem, η δημιουργικότητα της ομάδας ανάπτυξης δείχνει να εξαντλήθηκε εκεί ακριβώς, μη δίνοντας μας ένα άλλο βασικό συστατικό ενός RPG, τους πολυεπίπεδους χαρακτήρες που, όπως και να το κάνουμε, δίνουν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον στις ιστορίες που βιώνουμε. Αντίθετα οι NPC που συναντούμε στο αφηγηματικό μέρος του Anthem δεν εξελίσσονται ως χαρακτήρες μέσα από τις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν, ενώ οι διάλογοί μας μαζί τους είναι πιο άψυχοι. Οι περισσότεροι έχουν να μας διηγηθούν γεγονότα του παρελθόντος, επιβεβαιώνοντας και αυτοί με τη σειρά τους ότι το χτίσιμο του lore του κόσμου ήταν πιο σημαντικό για τη συγγραφική ομάδα. Βέβαια τόσο ο στόχος του Anthem ως κυκλοφορία αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι εντελώς διαφορετικά από τις προηγούμενες κυκλοφορίες της ομάδας ανάπτυξης. Τόσο διαφορετικά βέβαια όσο και τα άτομα που στελεχώνουν την BioWare πλέον, τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τους προγραμματιστές που μας έδωσαν πριν από κάτι χρόνια την πρώτη, αριστουργηματική τριλογία των Mass Effect. Το Anthem είναι ένα παιχνίδι με πολλά πρόσωπα. Αφήνοντας το αφηγηματικό κομμάτι στα στενά όρια του Fort Tarsis, επανδρώνουμε το Javelin μας και βγαίνουμε από την ασφάλεια που μας παρέχει το τεράστιο αυτό οχυρό προκειμένου να εξερευνήσουμε το νέο αυτό κόσμο που απλώνεται μπροστά μας. Και η αλήθεια είναι ότι, τα πρώτα λεπτά της πλοήγησής μας, το Anthem, ως νέα γνωριμία μάς δείχνει τη γοητεία του σε πολλαπλά επίπεδα. Η οδήγηση του Javelin γίνεται κτήμα μας εντός ολίγων λεπτών μετατρέποντας την περιπλάνηση στον εντυπωσιακό κόσμο του τίτλου σε απόλαυση. Μαθαίνουμε να σταματάμε και να πυροβολούμε από ψηλά, όσο μας επιτρέπεται τουλάχιστον με το πρώτο μας Javelin, εκμεταλλευόμενοι το verticality που χαρακτηρίζει το σχεδιασμό του κόσμου, έχοντας το πλεονέκτημα έναντι των εχθρών που συναντάμε.



Συνεχίζοντας με τα objectives που μας παρουσιάζονται γραμμικά κατά τη διάρκεια των αποστολών, συναντάμε τον κυριότερο εχθρό του Anthem. Το loading. Όχι τους χρόνους φόρτωσης καθαυτούς, αφού λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος του κόσμου, την ποιότητα των assets αλλά και τη πολυπλοκότητα του σχεδιασμού, δεν διαρκούν τόσο πολύ, αλλά τη συχνότητα φόρτωσης. Αν κατά τη διάρκεια μιας αποστολής πρέπει να μπούμε σε μια σπηλιά, έρχεται loading. Αν ένα μέλος του party μπει πρώτο σε αυτήν τη σπηλιά, προειδοποιούμαστε και μεταφερόμαστε εντός της σε διάστημα λίγων δευτερολέπτων, κάτι που μας καταστρέφει εντελώς την ατμόσφαιρα που προσπαθεί να χτίσει η γραφική απεικόνιση με την ποιότητά της αλλά και την αίσθησή που μας δίνεται από το lore ότι γύρω από το Fort Tarsis υπάρχει ένας ενιαίος κόσμος προς εξερεύνηση. Με καλή θέληση, συνεχίζουμε την εξερεύνηση για να ανακαλύψουμε ότι σε όλες τις αποστολές τα objectives είναι πολύ συγκεκριμένα. Είτε πρέπει να υπερασπιστούμε μια συγκεκριμένη περιοχή από κύματα εχθρών, είτε να εντοπίσουμε και να μεταφέρουμε σε ένα σημείο αντικείμενα που βρίσκονται διάσπαρτα στο χάρτη, πάντα σε σχετικά κοντινή απόσταση. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού ούτως ή άλλως δεν χαρακτηρίζεται από ποικιλία σε ότι αφορά στα objectives, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα δώσουμε άφεση αμαρτιών στο Anthem. Ειδικότερα όταν οι μεγάλοι αντίπαλοι του Anthem κατορθώνουν να συντηρούν το ενδιαφέρον των παικτών με τον εξοπλισμό που προσφέρουν στους παίκτες, τόσο κατά τη διάρκεια των -τυπικών- campaign αλλά ακόμα ουσιαστικότερα με τις αποστολές μετά το πέρας αυτού, με το endgame δηλαδή.



Εδώ είναι και η μεγαλύτερη απογοήτευση του Anthem, αφού ο εξοπλισμός που συγκεντρώνουμε διαφέρει ως προς την εμφάνιση ελάχιστα, αφήνοντας αίσθηση τεμπελιάς ως προς την παρεχόμενη ποικιλία των όπλων. Από τις πρώτες κιόλας ώρες τα όπλα που συγκεντρώνουμε είναι πανομοιότυπα, με μοναδική ουσιαστική διαφορά τους να είναι ο χρωματισμός τους (σε πολλές περιπτώσεις ούτε καν αυτός), που υποδηλώνει -στερεοτυπικά πλέον- την σπανιότητά τους και το power ranking που δίνουν στο χαρακτήρα μας. Ουσιωδώς, από την άλλη, διαφέρουν τα τέσσερα είδη Javelin: Ranger, Colossus, Interceptor και Storm. Κάθε ένα από αυτά έχει τη δική του χρήση, με το πρώτο να είναι και το πιο ισορροπημένο, το Colossus να είναι πιο βαρύ, με περισσότερο damage αλλά αρκετά πιο δυσκίνητο, το Interceptor να είναι ο ελαφρύς της παρέας θυσιάζοντας τη ζημιά που προκαλεί στους αντιπάλους και τέλος το Storm, το οποίο ειδικεύεται στις επιθέσεις από μακριά. Δύσκολα λοιπόν η παρεχόμενη ποικιλία δεν θα ικανοποιήσει τους παίκτες. Επιστρέφοντας όμως στον εξοπλισμό αυτών, διαπιστώνουμε ότι και τα τέσσερα είδη Javelin χρησιμοποιούν τα ίδια όπλα, οπότε η διαφορετικότητά τους αφήνεται αποκλειστικά στα χέρια του παίκτη και φυσικά στον εξοπλισμού που εξασφαλίσει από τις αποστολές.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • morakis-g
    • Εξαιρετικό review.
      Αλλα πιστεύεις οτι το παιχνίδι είναι άρτιο τεχνικά; Μέχρι και console breaking bug είχε για το ps4!!!!
      Εγώ πάντως παιδιά μόνο το demo έπαιξα σε κονσόλα φίλου να πω την αλήθεια.
      Αρχικά με την πρώτη πτήση του javelin ειναι τρομερό, αυτό το verticality που έχει το παιχνίδι, αλλα μετά απ'αυτό σε σχέση με αλλα looter shooters πιστεύω είναι πολύ κατώτερο. Και γενικά που παρακολουθώ ακόμα και το looting δεν είναι καλο. Γίνεται looter shooter χωρίς καλό looting ;
      Το παιχνίδι φτιαχνοταν για 6 χρόνια. Αππ τότε έχουν κυκλοφορήσει Destiny1-2 (δεν υπαρχει σύγκριση για το gunplay ) Division 1 και 2 τώρα (Επίσης καλύτερο και ποιο tactical). Warframe ( free to play....) .Borderland 2( ίσως ακόμα το καλύτερο της κατηγορίας). Και όλος αυτός ο χαμός με τα battle royale games. Φοβάμαι πως το Anthem είναι πίσω απο όλα.
      Το fortTarsis σαν hub είναι άψυχο. Καμία σχέση με το demo στην E3 2017!!! Στην E3του 2018 δεν έδειξαν τίποτα.
      Και λένε οτι θα φτιαχτεί περισσότερο το παιχνίδι αλλα ποτέ. Αν κυκλοφόρησε έτσι μετά από 6 χρόνια τι θα γίνει σε 6 βδομάδες ή 6 μήνες. Εδώ το Diablo3 κυκλοφόρησε με auction house που έκανε το όλο looting....παρωδία . Πότε το παιχνίδι έφτιαξε;...Με το reaper of souls μετά απο 2 χρόνια νομίζω. Πιστεύω είναι αφέλεια να πιστεύουμε οτι η EA θα επενδύσει σε κάτι τέτοιο. Λίγες μέρες πριν απέλυσαν 350 άτομα. Τωρα τα γραφεία τους σε Ρωσία και Ιαπωνία νομίζω κλείσανε. Οπότε παιδιά δύσκολα τα πράγματα.
      Ακόμα και ο Casey Hudson έχει ήδη teas αρει dragon age 3 και νεο mass effect, τι θα πρωτοκανουν δεν ξέρω.
      Οπότε εγώ περιμένω την E3 να δω τι γινεται , με συγκρατημένη απαισιοδοξία!!
      Α ρε BIOWARE.....σόρρυ για το μεγαλο post!

      • platonxii
      • Morakis-g σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια περί του κειμένου. Τα διάβασα τα τεχνικά θέματα περί της έκδοσης του PS4, αλλά στο Xbox One δεν είχα κάποιο θέμα. Λίγα frame drops εδώ και εκεί ανάξια λόγου.

        Για το παιχνίδι συμφωνώ με τα σχόλιά σου, όσο για το μέλλον της BioWare, δεν μπορούμε να ξέρουμε στη παρούσα φάση. Υπομονή συνιστώ και θα ξεδιαλύνουν όλα όσο περνάει ο καιρός και δούμε το πλάνο υποστήριξης του Anthem αλλά και το πρόγραμμα των επόμενων κυκλοφοριών.

        • morakis-g
        • Επίσης αν σε ενδιαφέρει ο εκδότης από το Kotaku Jason Schreier ανέβασε ενα Άρθρο για το Anthem.Πολυ ενδιαφερον

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!