Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Battlefield V Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η ΕΑ δίνει στην κυκλοφορία το Battlefield V με σκοπό να προσφέρει κάτι διαφορετικό στο χώρο των first person shooters και την ίδια τη σειρά. Τα καταφέρνει;

Είναι γενικότερα προφανές ότι η DICE βρίσκεται σε μια διαδικασία αναζήτησης όσον αφορά στο Battlefield. Τα τελευταία χρόνια είδαμε το δημοφιλές franchise να πηγαίνει από τη σύγχρονη εποχή στον Πρώτο Παγκόσμιο και τώρα να επιστρέφει στις ρίζες τις, με το θέατρο της Ευρώπης του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου να φιλοξενεί για ακόμα μια φορά τη δράση. Ταυτόχρονα η ομάδα ανάπτυξης «ανακατεύει» το gameplay με μια σειρά από ιδέες και νέα στοιχεία που δίνουν μια αν μη τι άλλο φρεσκάδα στη γνωστή φόρμουλα.



Ξεκινώντας από τα modes, πρέπει να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με τις τάσεις που επικρατούν, το Battlefield V διαθέτει single-player campaign, αν και το αποτέλεσμα δεν αποτελεί και ιδιαίτερα δυνατό επιχείρημα για όσους το υπερασπίζονται. Αυτό γιατί στα 3 διαθέσιμα σενάρια (από τα συνολικά 4, με το τέταρτο να έρχεται στις αρχές Δεκεμβρίου), η δράση και ο ρυθμός βρίσκονται κυριολεκτικά σε πλήρη αταξία. Ναι, οι ιστορίες που διηγείται το παιχνίδι είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα, αλλά τα objectives, η δομή των αποστολών και ο τρόπος με τον οποίο εκτυλίσσονται στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι προβληματικά. Αν υπολογίσει κανείς και τις συνολικά 4 με 5 ώρες που χρειάζονται (το πολύ) για την ολοκλήρωσή τους, μπορεί να συμπεράνει πως τελικά το single-player θα μπορούσε να έχει εγκαταλειφθεί, ούτως ώστε η ανάπτυξη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στο «ταλαιπωρημένο» multiplayer. Αλλά περισσότερα επί αυτού σε πολύ λίγο. Αφήνοντας στην άκρη λοιπόν τα War Stories, πηγαίνουμε εκεί που χτυπάει η καρδιά του Battlefield, δηλαδή στο multiplayer. Εδώ ο τίτλος αρχίζει να δείχνει σημάδια του «παλιού καλού» BF, αφού η DICE κατάφερε για πρώτη φορά μετά από -πολλά- χρόνια, να παρουσιάσει αποτέλεσμα που προκαλεί εκείνον τον ενθουσιασμό που είχε σχεδόν ξεχαστεί. Όπως σε κάθε Battlefield, έτσι και εδώ η ομαδικότητα είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα ενός επιτυχημένου squad ενώ στο BFV αυτό το χαρακτηριστικό μεγεθύνεται ακόμα περισσότερο με μερικές απλές «πινελιές». Πρώτα απ’ όλα έχουμε το attrition system, βάσει του οποίου οι στρατιώτες ξεκινούν με περιορισμένα πυρομαχικά, τα οποία πρέπει να αναπληρώσουν με την βοήθεια του Support. Το healing είναι επίσης σε περιορισμένο βαθμό και εδώ έρχεται ο medic για να βοηθήσει και να γιατρέψει τους συμπαίκτες τους.



Ταυτόχρονα, τα μέλη του squad μπορούν να κάνουν revive μόνο τους squadmates, με τον medic να είναι ο μοναδικός που μπορεί να κάνει το ίδιο για οποιοδήποτε συμπαίκτη και δη με αυξημένη ταχύτητα. Ο Assault αναλαμβάνει βρεθεί στην πρώτη γραμμή και να δημιουργήσει πρόβλημα σε αντίπαλο πεζικό και οχήματα, ενώ ο ρόλος του Recon αναβαθμίζεται, αφού πλέον είναι το μοναδικό class που μπορεί να «αναγνωρίσει» εχθρούς και να τους κάνει tag για τους συμπαίκτες του. Κοινώς, μπορούμε να ξεχάσουμε μια και καλή το spamming και τη «μαγική» ένδειξη των εχθρών στο HUD. Το κάθε class χρησιμοποιεί το δικό του τύπο οπλισμού και το αποτέλεσμα εν τέλει ευνοεί τις ομάδες που αλληλοσυμπληρώνονται, κάνοντας ακόμα πιο δύσκολη τη δουλειά για τους…μοναχικούς τύπους. Γενικότερα, πέραν του attrition system, η ταχύτητα της δράσης φαίνεται πως έχει ανεβεί μερικά κλικ και το TTK είναι μικρότερο. Με λίγα λόγια, αυτό ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο την παραπάνω διαπίστωση, ότι δηλαδή όποιος αποφασίζει να εγκαταλείψει το squad και να ακολουθήσει το δικό του δρόμο, πολύ γρήγορα θα τα βρει σκούρα. Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι ο χαρακτήρας έχει ξεχωριστό progress σε class και όπλο, με το πρώτο να ξεκλειδώνει οπλισμό και εξοπλισμό και το δεύτερο να επιτρέπει την παραμετροποίηση αυτού. Στο τελευταίο, βέβαια, υπάρχει και μια μεγάλη ένσταση, αφού, σε αντίθεση με το παρελθόν, εδώ τα όπλα μπορούν να δεχθούν «καθαρές» αναβαθμίσεις (για παράδειγμα σε recoil ή κίνηση), κάτι που δίνει ξεκάθαρο πλεονέκτημα στους βετεράνους απέναντι στους καινούριους, υπό την έννοια ότι το customization των όπλων δεν έχει το χαρακτηριστικό +/-. Και έχοντας αναφέρει customization, το «φαίνεσθαι» παίζει πλέον πολύ μεγάλο ρόλο όπως όλα…δείχνουν στο BFV, αφού έχει αφιερωθεί ένα πολύ μεγάλο κομμάτι στην εμφάνιση των στρατιωτών και των όπλων. Τώρα, πόσο προσθέτει στο immersion ένας στρατιώτης του Β’ ΠΠ με ολόχρυσο Enfield είναι ένα άλλο θέμα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • paulgouv
    • Θα περιμένω τον Μάρτιο που θα βγεί από την beta , για να πέσουν τα μπετά :p

      Υ.Γ.να περιμένουμε σύντομα και review ΗΙΤΜΑΝάρας?

      • blackmore
      • Η beta τι είναι, μέρος του παιχνιδιού ή ολόκληρο το παιχνίδι με συγκεκριμένο χρόνο που θα λειτουργεί, για δοκιμαστικούς λόγους?
        Δεν έχω κατεβάσει ποτέ, αλλά ρωτάω γιατί κάποια υπάρχουν πχ στο psn store δωρεάν, αλλά έχω δει που σε κάποια site τα πουλάνε κιόλας τους κωδικούς.

        • paulgouv
        • ξέχασα να βάλω εισαγωγικά "beta".εννοούσα οτι η EA έδωσε το BF σε δοκιμαστική φάση για να διορθωθούν τα διάφορα bugs.καλύτερα early access θα ταίριαζε να πώ:p

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!