Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Costume Quest 2

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Double Fine Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Majesco Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Costume Quest 2 Wii U
    • 12+ pegi 12+
      • 4.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (6)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.costumequest2.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
*
Στο άκουσμα της λέξης οδοντίατρος πολλά παιδιά, αλλά ακόμα και άνθρωποι μεγάλοι σε ηλικία, τρέμουν από το φόβο τους, κρύβονται κάτω από το κρεβάτι τους, αρχίζουν να φωνάζουν «δεν πάω, δεν θέλω» και πολλά άλλα. Η αλήθεια είναι πως ο ήχος και η θέα του τροχού δεν είναι πράγματα ευχάριστα, πόσο μάλλον όταν ένα τέτοιο εργαλείο βρίσκεται στα χέρια του μανιακού Dr. Orel White. Ο συγκεκριμένος, έχοντας μάλλον κατάλοιπα από την παιδική του ηλικία, μισεί απίστευτα μια από τις αγαπημένες γιορτές των κατοίκων της αμερικανική ηπείρου, το Halloween. Οι μάσκες, οι φανταχτερές ενδυμασίες και οι φωτισμένες μουτσούνες φτιαγμένες από κολοκύθες, του γυρίζουν το μυαλό ανάποδα και ανήμερα της γιορτής αποφασίζει να εγκαθιδρύσει τη δικτατορία του, με τη βοήθεια των Time Wizards. Σκοπός του να εξαλείψει από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον οτιδήποτε έχει σχέση με το Halloween.


Κλασικοί μηχανισμοί ενός turn based συστήματος μάχης

Κάπου εκεί, αρχικά ανέμελοι εντελώς, εμφανίζονται οι δύο κεντρικοί ήρωες του παιχνιδιού, ο Reynold και η Wren. Σαν να είναι βγαλμένοι από όνειρα της παιδικής φαντασίας, οι δυο τους θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν τα σατανικά σχέδια του μανιακού οδοντιάτρου και να επαναφέρουν την τάξη σε όλο το μήκος και πλάτος, εάν αυτό μπορεί να ειπωθεί, του χρόνου. Δεν κρατάνε πραγματικά όπλα, δεν γνωρίζουν τι σημαίνει πιστόλι, ούτε καν πως μοιάζει η σφεντόνα. Αυτό που διαθέτουν είναι οι στολές τους, κάθε μια από τις οποίες έχει ξεχωριστές δυνάμεις και φορώντας τις υποδύονται στις μάχες τους αντίστοιχους ήρωες, που πέρα από πλεονεκτήματα έχουν τις δικές τους αδυναμίες αλλά και διαφορετικούς τρόπους επίθεσης και άμυνας. Ξεκινούν έχοντας ο καθένας στη διάθεσή του από μία στολή και όσο προχωράει το gameplay αποκαλύπτουν καινούριες, μέσω των οποίων θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την περιπέτειά τους. Το σύστημα μάχης του παιχνιδιού ακολουθεί το turn based μοντέλο με τον κάθε ήρωα να επιτίθεται και να αμύνεται με τη χρήση ενός και μοναδικού πλήκτρου, το οποίο θα πρέπει να πατηθεί την κατάλληλη στιγμή. Ύστερα από τις αρχικές μάχες, οι περισσότεροι θα ξεκινήσουν τα παράπονα μιας και θα βαρεθούν να κάνουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια, ενώ διάφορές ιδέες όπως τα creepy cards, δηλαδή power ups τα οποία είναι δυνατό να αγοραστούν από εμπόρους που κυκλοφορούν σε κάθε πίστα, δεν βοηθάνε στη βελτίωση της κατάστασης. Η επίτευξη του άριστου στην άμυνα, δηλαδή το κάποιος από τους ήρωες να μη χάσει καθόλου health points είναι κάτι που φαντάζει όνειρο θερινής νυκτός, ακόμα και στην αρχή του παιχνιδιού όπου τα πράγματα υποτίθεται ότι είναι εύκολα και απλά. Το tutorial που υπάρχει στην αρχή του παιχνιδιού δεν βοηθάει ιδιαίτερα και με την ολοκλήρωσή του, το μόνο που οι παίκτες έχουν αφομοιώσει είναι ότι η άμυνα και η επίθεση πραγματοποιούνται με ένα κοινό πλήκτρο.


Πολύχρωμα, όμορφα σχεδιασμένα γραφικά

Όταν οι εχθροί είναι περισσότεροι του ενός αυτός ο οποίος κάθε φορά στοχοποιείται πρώτος είναι αυτός που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη. Εξοντώνοντάς τον παίρνει σειρά αυτός ο οποίος στέκεται αριστερά του κοκ. Η νίκη συνοδεύεται από Experience Points, ναι το Costume Quest μπορεί να μην έχει πολλά άλλα, όμως το leveling system δηλώνει παρόν. Επιπλέον οι νικητές επιβραβεύονται με έναν αριθμό από γλυκά, τα οποία είναι και το νόμισμα του παιχνιδιού. Ακόμα, επειδή κάθε σφοδρή μάχη επιφέρει πληγές, αυτές είναι δυνατό να επουλωθούν πίνοντας νερό από τις «μαγικές» πηγές που υπάρχουν στην αρχή κάθε πίστας. Πέρα από τη βασική αποστολή σε κάθε πίστα υπάρχουν και side quests, όπου άλλοτε οι ήρωες θα κληθούν να αποκαλύψουν για χάρη ενός NPC τα παιδιά που ψάχνει στο κρυφτό, άλλοτε να συγκεντρώσουν τα κομμάτια μιας ενδυμασίας κλπ.
Το σύστημα μάχης του παιχνιδιού ακολουθεί το turn based μοντέλο με τον κάθε ήρωα να επιτίθεται και να αμύνεται με τη χρήση ενός και μοναδικού πλήκτρου, το οποίο θα πρέπει να πατηθεί την κατάλληλη στιγμή.
Στο τέλος είτε θα επιβραβευτούν σε είδος, είτε οι συγκεκριμένοι NPCs θα γίνουν μέλη της ομάδας τους, οπότε θα αυξηθεί η δύναμη πυρός τους στις μάχες. Το log book θα χρησιμεύσει ιδιαίτερα για να θυμάται κάποιος τι πρέπει να κάνει για να φέρει εις πέρας τα side quests μιας και οι οδηγίες που δίνονται από τους NPCs είναι τις πιο πολλές φορές ανεπαρκείς και παράλληλα στο συγκεκριμένο σημείο κάποιος μπορεί να βρει πληροφορίες για την κατάσταση των παικτών και την πρόοδο του gameplay. Ο τεχνικός τομέας σε άλλες περιπτώσεις γοητεύει και σε άλλες απογοητεύει σε μεγάλο βαθμό. Από τη μία τα γραφικά είναι πολύ όμορφα και παρόλη την ανυπαρξία voice overs από την αρχή έως το τέλος του τίτλου διατηρείται ένα πολύ όμορφο cartoon style περιβάλλον. Η μουσική, όπου υπάρχει, παραπέμπει σε ένα φανταστικό ταξίδι στο χρόνο, ενώ τα διάφορα εφέ, αν και επαναλαμβανόμενα, ταιριάζουν απόλυτα στο στυλ του παιχνιδιού. Η μεγάλη απογοήτευση έρχεται από το γεγονός ότι αν και η οθόνη δεν είναι ποτέ γεμάτη από χαρακτήρες και τα γραφικά δεν θα χαρακτηρίζονταν ως «βαριά», το frame rate είναι σε αρκετές περιπτώσεις τόσο χαμηλό που δεν αποκλείεται οι παίκτες να ζαλιστούν από το πολύ «σπάσιμο» της οθόνης. Ακόμα δεν έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου η οθόνη του Wii U GamePad, ούτε καν για remote play, γεγονός που αν μη τι άλλο δείχνει ότι η Double Fine στόχευε σε μια απλή μεταφορά του παιχνιδιού στην οικιακή κονσόλα της Nintendo και τίποτα άλλο.



Κλείνοντας, το Costume Quest 2 υπόσχεται να χαρίσει λίγες ώρες διασκέδασης στους μικρούς φίλους αλλά και σε μεγαλύτερους οι οποίοι δεν βαριούνται να κάνουν συνεχώς τα ίδια πράγματα. Η Double Fine δεν θέλησε να δώσει κάτι περισσότερο στους κατόχους Wii U εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες του GamePad, το οποίο χρησιμοποιείται απλά και μόνο ως χειριστήριο. Κι εφόσον επέλεξε τη συγκεκριμένη οδό καλό θα ήταν να μην απεικονίζεται τίποτα στην οθόνη έτσι ώστε να μην υπάρχει άσκοπη κατανάλωση ρεύματος.


 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Όμορφα σχεδιασμένα γραφικά
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Επαναλαμβανόμενο gameplay
  • Tutorial με ελάχιστη χρησιμότητα
  • Άκρως προβληματικό frame rate και animation
  • Απαρχαιωμένος μηχανισμός μάχης
  • Καμία υποστήριξη των δυνατοτήτων του GamePad
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kimi Raikkonen
    • Ίδιο σε αρκετά σημεία με τον προκάτοχό του ειδικά στις επαναλαμβανόμενες μάχες αλλά παραδοσιακά παραμένει στο στοιχείο του Halloween. Ίσως αγοραστεί πολύ αργότερα..

    • iankysyrath
    • δεν το χω τελειωσει αλλα το 2ωρο που χα παιξει μου χε φανει πολυ διασκεδαστικο···βεβαια εγω λατρευω τα turn based αλλα και το χιουμoρ των τιτλων της double fine!θα το τελειωσω και θα χω πιο ολοκληρωμενη αποψη, αλλα βρε νικητα κατω απο τη βαση βαζεις σε κατι που σχεδον ειναι unplayable...απλα δε βλεπω αυτη τη φορα συμπνοια κειμενου και βαθμολογιας..περισσοτερο μου δινεις την εντυπωση οτι σπαστηκες αγριως με το θεμα wiiu gamepad και βρεθηκες 3 μοναδες κατω απο το overall metascore και δικαιωμα σου εννοειται!καλη χρονια!

    • nkav64
    • Δεν σπάστηκα καθόλου και προφανώς το Metascore είναι κάτι που δε λαβαίνω υπόψη όταν βαθμολογώ ένα παιχνίδι.

      Τους λόγους για τους οποίους το παιχνίδι πήρε 4 τους γράφω στα αρνητικά. Αν ήταν unplayable θα έπαιρνε μικρότερο βαθμό. Από το 4 έως το 0 υπάρχει αρκετό περιθώριο.

      Απαράδεκτο το frame rate να είναι περισσότερο προβληματικό από τη μεταφορά του Jak and Daxter Trilogy στο PS Vita. Είχα την εντύπωση ότι τέτοια θέματα είχαν λυθεί προγραμματιστικά από την εποχή του C=64 με το απολύτως ομαλό parallax scrolling 8 επιπέδων, όμως ορισμένοι εξακολουθούν σε αυτόν τον τομέα να δείχνουν την προχειρότητά τους.

      Δεν είναι δυνατό το 2014 να παίζεις παιχνίδι και το frame rate να σου προκαλεί ζαλάδες.

    • iankysyrath
    • δε ξερω μεχρι εκει που εφτασα δε με ενοχλησε κατι στο framerate..μπορει αργοτερα να χει θεμα αλλα δε δινω και τοση σημασια στο frame rate σε turned based εκτος κι αν δημιουργουσε θεμα στο gameplay π·χ delay την ωρα πατηματος κουμπιου!

*