Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Dragon Ball Z: Kakarot - A New Power Awakens Part 1 DLC Review

*
Το review για το Dragon Ball Z: Kakarot - A New Power Awakens Part 1 DLC θα μπορούσε να είναι πολύ σύντομο. Οι developers στηρίχθηκαν σε σχεδόν απόλυτο βαθμό στο βασικό blueprint του παιχνιδιού, χωρίς να προσπαθήσουν να κάνουν πολλά πειράματα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εμφανιστεί το A New Power Awakens Part 1 με τα γνωστά δυνατά και αδύναμα σημεία του κανονικού παιχνιδιού, παρουσιάζοντας όμως και κάποιες λεπτομέρειες που αξίζουν να αναφερθούν στη συνέχεια.



Toν περασμένο Μάρτιο είδαμε κάποιες σημαντικές αλλαγές που έφερε το patch 1.06, όπως για παράδειγμα τη μηχανή του χρόνου, βάζοντας ουσιαστικά τις βάσεις για το επερχόμενο DLC. Επιλέγοντας το DLC μέσα από το κεντρικό μενού κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο χρήστης μεταφέρεται σ’ ένα μυστηριώδη πλανήτη, με τους Goku και Vegeta να συναντούν τον Whis και τον πανίσχυρο θεό του πολέμου, ονόματι Beerus, για πρώτη φορά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι το σενάριο του DLC παίρνει αρκετές ελευθερίες και αυτό ίσως ξενίσει τους παίκτες που απολαύσανε την πιστότητα της ιστορίας του βασικού παιχνιδιού. Αυτό βέβαια δεν το θεωρούμε πρόβλημα, από τη στιγμή που ταιριάζει με το ύφος και το concept του παιχνιδιού. Έτσι όπως στήθηκε σεναριακά, είτε έχετε ολοκληρώσει το παιχνίδι, είτε αποφασίσετε να δείτε την επέκταση κατά τη διάρκεια τα βασικής ιστορίας, το όλο πράγμα λειτουργεί. Τα voice overs είναι εξαιρετικά, η καλλιτεχνική διεύθυνση συνεχίζει να είναι το σημείο αναφοράς του τίτλου, αλλά, δυστυχώς για εμάς, δεν μπορέσαμε να το απολαύσουμε όσο θα θέλαμε.



Τεχνικά μπορεί να έχουν διορθωθεί αρκετά πράγμα σε ό,τι αφορά τα frame drops και κολλήματα, αλλά υπήρχε ένα μεγάλο πρόβλημα με τα cut-scenes και τα in-game video. Οι ήρωες απλά εξαφανίζονταν από την οθόνη μας με αποτέλεσμα να παρακολουθούμε ένα μεγάλο μέρος των βίντεο με κενά πλάνα του χώρου και τις φωνές των ηρώων και τους κατά τα άλλα διασκεδαστικούς διαλόγους να ακούγονται στο βάθος. Το σκηνικό ήταν τόσο περίεργο, που στην αρχή νομίζαμε ότι αυτό ήταν ηθελημένο από τους developers, ίσως για να δείξουν ότι οι ήρωες παλεύουν τόσο γρήγορα που το μάτι μας δε τους πιάνει. Μετά από ένα-δυο λεπτά καταλάβαμε ότι δεν πρόκειται τελικά για τέτοιου είδους easter egg και ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Το πρόβλημα αυτό επεκτάθηκε δυστυχώς σε αρκετά cut-scenes. Αυτό είναι ίσως και το μεγάλο κρίμα στο DLC, μιας και, κρίνοντας από το υπόλοιπο υλικό, η περισσότερη δουλειά είχε πέσει στους διαλόγους και το σχεδιασμό των βίντεο. Το υπόλοιπο περιεχόμενο είναι απλώς μία συνέχεια του βασικού τίτλου. Ο παίκτης καλείται να προπονηθεί με τον Whis, ώστε να δυναμώσει γρήγορα ανεβάζοντας τα levels του και να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον Beerus. Η πρώτη προπόνηση είναι μάλιστα σχεδιασμένη για χαρακτήρες μόλις σε level 5, κάτι που δείχνει ότι οι developers θέλουν όλους τους κατόχους, ανεξάρτητα από το πόσο έχουν προχωρήσει το παιχνίδι, να επισκεφθούν άμεσα το νέο πλανήτη με το λανσάρισμα του έξτρα περιεχομένου μέσω του season pass.



Υπάρχουν και μικρά side quest, το καθένα διαφορετικό για τα εκάστοτε path των Goku και Vegeta, αλλά κινούνται σε επιφανειακά επίπεδα. Η ολοκλήρωσή τους αποφέρει στο χαρακτήρα διάφορα αντικείμενα, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση των μαχών με τον Whis, όπου ο βασικός στόχος είναι η  συλλογή αρκετού Sacred Water. Με αυτά τα αντικείμενα ο παίκτης μπορεί να ανεβάσει τα level των Goku και Vegeta αρκετά πιο γρήγορα, ώστε να μη μπλέξει σε ατελείωτο grind. To ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τα συγκεκριμένα αντικείμενα μπορεί να τα πάρει μαζί του ο παίκτης στον πλανήτη Γη και να τα χρησιμοποιήσει για τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Ειδικά για εκείνους που δεν επένδυσαν αμέτρητες ώρες ανιαρού grinding ώστε να δουν τον Piccolo ή τον Trunks σε υψηλά level, αυτή η προσθήκη θα τους έρθει κουτί. Είναι όμως το A New Power Awakens Part 1 κάτι παραπάνω από ένα grind festival; Ναι και όχι, αν και τείνουμε λίγο παραπάνω προς το «όχι». Όσοι κουράστηκαν από την προσέγγιση του βασικού παιχνιδιού δεν θα βρουν τίποτα το διαφορετικό σε αυτό το DLC που θα τους αλλάξει την άποψη. Πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο μέρος μιας ιστορίας όπου οι παίκτες καλούνται να εξασκηθούν μέσω μιας συμπαθητικής μάχης με τον Whis, ξανά και ξανά, ώστε να αντιμετωπίσουν τον Beerus σ’ ένα από τα καλύτερα σχεδιασμένα boss fights του τίτλου. Μέσα από αυτή τη προπόνηση ο παίκτης θα δει τα δύο νέα super moves των χαρακτήρων, ενώ η μετάλλαξη σε Super Saiyan God έχει απολαυστικά animation. Όσοι απήλαυσαν το Dragon Ball Z: Kakarot ως παιχνίδι, θα περάσουν καλά και σε αυτές τις 1 με 3 ώρες. Ο χρόνος ολοκλήρωσης εξαρτάται άμεσα από τα levels των βασικών χαρακτήρων.



Aκόμα και εκείνοι όμως θα αναρωτηθούν μετά την 15η σερί μάχη με τον Whis, ποιο θα είναι άραγε το επόμενο βήμα των developers μετά από αυτό το DLC. Με μοντέλο που στηρίζεται στο ότι επαναλαμβάνεται συνεχώς η ίδια μάχη με σκοπό να φτάσουμε το level 250 δεν γίνεται δουλειά. Κάτι που θα ισχύει ακόμη περισσότερο άμα τα επόμενα DLC έχουν μεγαλύτερη διάρκεια από αυτές τις 2 ώρες. Αυτό που μας έλειψε ήταν κάποια νέα side quests, ίσως και δυο-τρεις φρέσκες ιδέες, οι οποίες θα ανέβαζαν πραγματικά το ενδιαφέρον γύρω από τον τίτλο. Προσέγγιση με δημιουργικές λειτουργίες όπως έγινε με τη περίπτωση του Beerus αποτελεί σωστή κατεύθυνση. Στην τωρινή του φάση, το A New Power Awakens Part 1 λειτουργεί ως mini εισαγωγή στον κόσμο του Battle of the Gods/Dragon Ball Super. Αποτελεί  χαριτωμένη επέκταση των πραγμάτων που ξέραμε εδώ και καιρό. Γνωρίζαμε ότι οι υπεύθυνοι κατέχουν το κομμάτι της μάχης και του animation, αλλά τα βρίσκουν σκούρα στο να εμπλουτίσουν τους υπόλοιπους τομείς. Αυτό το πράγμα ισχύει και στο πρώτο DLC, κουβαλώντας όμως και σημαντικό πρόβλημα που χαλάει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά των developers: το καθαρά οπτικοακουστικό υλικό. 
ΘΕΤΙΚΑ
  • Καταπληκτικό art-style
  • Απολαυστικό gameplay
  • Το εντυπωσιακό boss fight με τον Beerus
  • Διασκεδαστικοί διάλογοι
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Διάλογοι που δεν μπορέσαμε να απολαύσουμε λόγω των τεράστιων προβλημάτων με τα βίντεο (Xbox One X)
  • Προπόνηση με τον Whis και Sacred Water, ξανά και ξανά (και ξανά)
  • Περιμέναμε μία πιο πλούσια εμπειρία για ένα “Battle of Gods”
  • Μικρή διάρκεια, για τους βετεράνους ακόμη μικρότερη
  • Δυο - τρία challenge conditions ολοκληρώνονται με διαφορετικό τρόπο από εκείνον που αναφέρεται στη περιγραφή. Mάλλον πρόκειται για κάποιο είδος bug ή υπήρξε θέμα στη μετάφραση
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!