Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gensou Skydrift Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    illuCalab

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Unties

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Αξίζει το Gensou Skydrift; Η απάντηση στο review του Παναγιώτη Πετρόπουλου.

Οι χαρακτήρες του Touhou Project, της μεγάλης σειράς από vertical-scroller shooting games, μπαίνουν στην αρένα ενός tag-team racer. Έρχεται από την illuCalab με τη συμβολή πρώην developer της Nintendo που έχει δουλέψει στο battle mode του Mario Kart 8. Το Touhou franchise μετράει μέχρι στιγμής 18 τίτλους στο είδος των danmaku shoot ‘em ups, αλλά και ορισμένα fighting games. Το Gensou Skydrift μπορεί να είναι το πρώτο racing game που βασίζεται στο IP, όμως δεν αποτελεί έκπληξη αφού η πρώτη δοκιμαστική του έκδοση έγινε διαθέσιμη λίγο πριν από το τέλος του 2014. Απευθύνεται φυσικά στους fans των Mario Kart, Team Sonic Racing και - αν και λιγότερο – Crash Team Racing.




Το παιχνίδι μας μεταφέρει στον κόσμο του Gensokyo της Ιαπωνίας όπου παρατηρείται μείωση του spirit energy ορισμένων κοριτσιών τη στιγμή που εμφανίζονται από το πουθενά μερικές πίστες αγώνων. Έτσι αρχίζουν αγώνες ταχύτητας στην πορεία του να ανακαλύψουμε τι πραγματικά ευθύνεται για τις ξαφνικές αλλαγές στον κόσμο. Οι αγώνες πραγματοποιούνται με τα 22 κορίτσια του Touhou Project να συμμετέχουν σε δυάδες, η μια καβαλώντας την άλλη που πετάει, θυμίζοντας εποχές Mario Kart: Double Dash. Κατά τη διάρκεια των αγώνων είναι εφικτή η εναλλαγή μεταξύ των δύο κοριτσιών έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε τις ξεχωριστές ικανότητες ταχύτητας και drifting της κάθε μιας βάση του τι απαιτεί η πίστα στην οποία παίζουμε. Παράλληλα θα πρέπει να περνάμε μέσα από δαχτυλίδια (σαν portals) που μας δίνουν ένα μικρό boost και ταυτόχρονα γεμίζουν τη σχετική μπάρα που μας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε κάποιο spell. Τα spells λειτουργούν ως τα παραδοσιακά αντικείμενα που έχουμε για να επιτεθούμε στους αντιπάλους μας ή για να βοηθηθούμε σε περίπτωση που έχουμε μείνει πολύ πίσω.



Υπάρχουν διαθέσιμες 20 πίστες που, δυστυχώς, αποδεικνύονται λίγες πολύ γρήγορα. Ο τρόπος με τον οποίο έχουν σχεδιαστεί οι περισσότερες μπερδεύουν καθώς το οπτικό πεδίο του παίκτη εμποδίζεται από συνεχής κοφτές στροφές με textures που ζαλίζουν. Διάφορα σημεία στα οποία φαίνεται ολοκάθαρα ότι υπάρχει έδαφος είναι… άυλα (όχι επίτηδες) και ο παίκτης θα βρεθεί στο κενό δίχως να έχει κάνει κάτι λάθος. Ορισμένοι γκρεμοί όμως μπορούν να δώσουν έδαφος – έκπληξη μιας και ο παίκτης θα επαναφερθεί στην πίστα πολύ πιο μπροστά από τους υπόλοιπους που δεν έπεσαν (και πάλι όχι επίτηδες). Παρασπονδίες τέτοιου μεγέθους βρίσκουμε και στην εκτέλεση πολλών spells, τα οποία μπορεί να οδηγηθούν σε λάθος σημείο, όχι όμως από λάθος του παίκτη ή από έξυπνη αποφυγή ενός αντιπάλου. Άλλες φορές μάλιστα θα βρουν το στόχο τους, αλλά η δράση τους θα είναι ανεξήγητα μηδενική. Το racing κομμάτι του παιχνιδιού - το βασικότερο χαρακτηριστικό του δηλαδή – δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως κάτι το ολοκληρωτικά μη διασκεδαστικό, όμως σχεδόν καμία από τις παίκτριες δεν πληροί τις προϋποθέσεις να πάρει την κάθε στροφή αψεγάδιαστα (ανάλογα πάντα και με τις δυνατότητες του παίκτη), αυτόματα αφαιρώντας οποιοδήποτε κίνητρο να τελειοποιήσει κανείς τα racing skills του στο συγκεκριμένο τίτλο.



Το campaign του Gensou Skydrift είναι πολύ μικρό. Μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 30 λεπτά. Όταν όμως επιλέξουμε να το επαναλάβουμε, περισσότερες πίστες και παίκτριες κάνουν την εμφάνισή τους. Επομένως οι παίκτες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τα πάντα στο παιχνίδι θα πρέπει να το ολοκληρώσουν  δύο φορές. Στο campaign η ιστορία προοδεύει μέσα από διαλόγους που γίνονται μεταξύ των αγώνων, δίχως να αφήνει ένα ιδιαίτερο στίγμα μέσα από την όλη εμπειρία του gameplay. Στη συνέχεια μπορούμε να δοκιμάσουμε να κάνουμε τον καλύτερο δυνατό χρόνο σε κάθε πίστα στο Free Play, ή να αντιμετωπίσουμε τους φίλους μας ή άλλους παίκτες στο multiplayer κομμάτι.



Το online τμήμα του παιχνιδιού είναι ένα μεγάλο πρόβλημα από μόνο του. Το ταίριασμα για αγώνες με άλλους παίκτες είναι από πολύ δύσκολο έως και σπάνιο. Όταν τελικά υπάρξει, το παιχνίδι ζορίζεται και υπάρχει συχνό frame drop, αν και δεν φτάνει σε σημείο να μας διακόψει τελείως τη σύνδεση με τους υπόλοιπους παίκτες. Επίσης, η πλήρης απουσία οποιουδήποτε τύπου leaderboard στερεί ένα σημαντικό κίνητρο για επένδυση χρόνου στο παιχνίδι με άλλους παίκτες πέρα από τους φίλους μας. Δεν είναι δυνατή ούτε η επισκόπηση των επιδόσεών μας στους online αγώνες, άρα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία η ίδια τους η έκβαση, ειδικά με το δεδομένο ότι δεν υφίσταται κάποιου είδους leveling up system.



Οι fans των anime θα εκτιμήσουν το ύφος, αλλά και το ταιριαστό soundtrack του παιχνιδιού με ένα μικρό παράπονο για το υπερβολικά φτωχό voice-acting. Οι μικρότερης ηλικίας παίκτες θα περάσουν διασκεδαστικά το χρόνο τους, δεδομένου ότι δεν έχουν την επιλογή να παίξουν Mario Kart. Οι υπόλοιποι θα γελάσουν με τους φίλους τους παίζοντας local multiplayer. Όμως το Gensou Skydrift δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο από αυτό, ειδικά στους fans ενός είδους που διαθέτει ιδανικότερες επιλογές, διαθέτοντας μικρό καστ χαρακτήρων, περιορισμένο ρόστερ πιστών και αρκετά ασταθές frame-rate. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Θα υπάρξουν παίκτες που θα βρουν το αφιλόξενο level design προκλητικό με την επιθυμητή έννοια του όρου
  • Το local multiplayer
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Περιορισμένο περιεχόμενο ως προς τους παίκτες και τις πίστες
  • Τεχνικά προβλήματα με συχνό frame-drop
  • Δυσκολία σύνδεσης με άλλους παίκτες online και πλήρης απουσία leaderboards
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*