Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Hitman 3 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    IO Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ο Agent 47 επιστρέφει με μια ακόμα σειρά συγκλονιστικών αποστολών που ολοκληρώνουν την τριλογία World of Assassination. Όλες οι λεπτομέρειες στο review του Νικήτα Καβουκλή για το Hitman 3.

Ένα όνομα, μια ιστορία. Αυτό συμβαίνει με τη σειρά Hitman της ΙΟ Interactive που φέτος κλείνει 21 χρόνια ζωής. Το έτος 2021, ο Agent 47 όχι μόνο κάνει το άλμα στη νέα γενιά κονσολών, αλλά επιπλέον φλερτάρει με την εικονική πραγματικότητα και τα σύννεφα. Το τελευταίο δεν είναι παρά αναφορά στην έκδοση για Nintendo Switch που είναι διαθέσιμη μέσω τεχνολογίας cloud. Δυστυχώς, δεν κατέστη δυνατό να λάβουμε το αντίστοιχο review code, όχι απλά για προσθέσουμε έναν ακόμα τίτλο στη συλλογή μας για την κονσόλα της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά για να μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε ολοκληρωμένη άποψη. Από τα λίγα που μπορέσαμε να δούμε μέσω του ολιγόλεπτου trial που προσφέρεται μέσω του eShop της υβριδικής κονσόλας, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσετε να παίξετε αν δεν έχετε σύνδεση μέσω καλωδίου LAN. Εκτός αν έχετε επενδύσει σε κάποιο modem ανώτερο ποιοτικά σε σχέση με εκείνα που προσφέρουν οι πάροχοι. Με βάση τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα, δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη σε ταχύτητα, όσο σε ποιότητα και σταθερότητα σήματος. Εννοείται βεβαίως πως, επειδή μια τέτοια έκδοση απαιτεί συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο και προφανώς καταναλώνει όχι μικρό όγκο δεδομένων, η περίπτωση να παίξετε on the go δεν υφίσταται.



Όπως αναφέρει συνεχώς η εταιρεία ανάπτυξης, το Hitman 3  ολοκληρώνει με δραματικό τρόπο την τριλογία World of Assassination, που ξεκίνησε το 2016. Τα cut scenes για την αφήγηση της ιστορίας επιστρέφουν και συνεχίζοντας τα γεγονότα του Hitman 2, o Agent 47 μαζί με τον φίλο του Lucas Grey έχουν βάλει στο στόχαστρο τους ηγέτες της Providence, της ομάδα που ελέγχει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων. Το πως θα τους διαχειριστούν είναι κάτι που δεν θα διαβάσετε εδώ, προς αποφυγή spoilers, αλλά θα ανακαλύψετε εφόσον αποφασίσετε να ασχοληθείτε με το παιχνίδι. Αυτή τη φορά, οι βασικές αποστολές είναι έξι, συν δύο εκπαιδευτικές. Ιδιαίτερα αν είναι η πρώτη σας επαφή με τίτλο της σειράς, καλό θα είναι να μην προσπεράσετε τις τελευταίες. Κατά τη διάρκειά τους θα έχετε την ευκαιρία να εξοικειωθείτε με τους βασικούς μηχανισμούς του gameplay και με την "αποφοίτησή" σας, θα έχετε φτάσει σε επίπεδο να πράκτορα ικανού να τα βγάλει εις πέρας στο πεδίο, εκεί που οι καταστάσεις σοβαρεύουν. Κάθε αποστολή είναι διαφορετική σε σχέση με τις υπόλοιπες, σε καμία περίπτωση δεν θα δείτε την ιστορία να επαναλαμβάνεται. Άλλοτε υπάρχουν τα λεγόμενα (προαιρετικά) mission stories, που ουσιαστικά καθοδηγούν τον πρωταγωνιστή στα επόμενα βήματά του και άλλοτε πρέπει να καταστρώσει μόνος τις επόμενες κινήσεις του, χρησιμοποιώντας το ένστικτό και την οξυμένη ακοή του για να συλλέξει πολύτιμές πληροφορίες. Η προσέγγιση και ο τρόπος επίτευξης των στόχων είναι κάτι που αφήνεται στην απόλυτη ευχέρεια των παικτών. Είτε αθόρυβα, είτε δημιουργώντας τον απόλυτο πανικό. O Agent 47 είναι εξοπλισμένος με όλα τα απαραίτητα. Κι αν λείπει κάτι θα το βρει εξερευνώντας προσεκτικά την εκάστοτε περιοχή. Αυτό που θα πρέπει να μην ξεχνάτε σε καμία περίπτωση είναι πως δίχως υπομονή δεν θα κατορθώσετε τίποτα. Η παρατήρηση της διαδρομής που ακολουθούν οι NPCs, η αναμονή για την κατάλληλη στιγμή προκειμένου ο Agent 47 να κάνει την επόμενη κίνησή του, είναι σημαντικοί παράγοντες για την ολοκλήρωση των αποστολών, δίχως την ανάγκη να ακολουθήσει κανείς χρονοβόρες διαδικασίες trial and error, με συνεχείς φορτώσεις πριν το σημείο που υποπέσατε σε μοιραίο σφάλμα και με κίνδυνο να παρατήσετε την προσπάθεια στη μέση λόγω εκνευρισμού.



Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να περνάει ο πρωταγωνιστής απαρατήρητος, καταφέρνοντας να διεισδύσει όπου το καθήκον τον καλεί. Το πλέον βασικό είναι η αλλαγή ενδυμασίας, παίρνοντας τη θέση κάποιου NPC που κατόρθωσε να αφήσει αναίσθητο. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως άνθρωπος χαμαιλέοντας, μιας και μπορεί να μεταμφιεστεί σε φρουρό, μάγειρα, μπάτλερ, σερβιτόρο, υπεύθυνο ασφαλείας και πάρα πολλά άλλα. Ακόμα και τον...αστυνόμο Μπέκα θα χρειαστεί να παραστήσει, σε έναν ρόλο που θα αναδείξει τις ανακριτικές του ικανότητες. Στα παραπάνω προστίθενται οι ικανότητες να κρύβεται σε ψηλή βλάστηση και να σκαρφαλώνει σε κτίρια χρησιμοποιώντας περβάζια, μπαλκόνια και υδρορροές. Διαθέτει όμως και ένα νέο gadget. Είναι μια τελευταίας τεχνολογίας camera, που πέρα από την προφανή λειτουργία, δηλαδή να τραβάει φωτογραφίες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για hacking αλλά και για τη σάρωση ανθρώπινων σωμάτων. Ευπρόσδεκτος και αρκετά χρήσιμος είναι ένας νέος μηχανισμός, αυτός των μόνιμων shortcuts που γλιτώνουν όχι μόνο από πολύτιμο χρόνο, αλλά και από τη βαρετή επανάληψη των ίδιων διαδρομών. Η σειρά Hitman διακρίνεται ιδιαίτερα για δύο πράγματα. Το σχεδιασμό των επιπέδων και το υψηλό replayability. Όσες φορές και να ολοκληρώσετε μια αποστολή, υπάρχουν πολλές ανοιχτές προκλήσεις για να την επαναλάβετε, όπως η εύρεση αντικειμένων, πληροφοριών και κυρίως διαφορετικοί τρόποι επίτευξης κάθε στόχου. Δεν παίζει μόνο ρόλο η προσέγγιση, αλλά και το σημείο που επιλέξετε κάθε φορά να κάνετε την κίνηση ματ. Όμως, όπου υπάρχει πλούτος, υπάρχει πολυπλοκότητα και δεν αποκλείεται να δημιουργηθούν καταστάσεις που οδηγούν σε αδιέξοδο. Σε μια αποστολή δεν ήταν δυνατό να συνεχίσουμε ένα από τα mission stories επειδή χρειαζόταν συγκεκριμένη αμφίεση, με την οποία όμως είχαμε προηγουμένως γίνει αντιληπτοί από φρουρούς. Η μόνη λύση ήταν να αναζητήσουμε προηγούμενο save και αναγκαστήκαμε να επαναλάβουμε ένα σημαντικό κομμάτι της αποστολής. Παράξενη είναι ώρες ώρες και η συμπεριφορά των NPCs. Από τη μία, ακόμα και στο casual επίπεδο δυσκολίας κάποιοι εντοπίζουν με ιδιαίτερη ευκολία τον Agent 47, από την άλλη μπορεί να βλέπουν τον άνθρωπο που φρουρούν να δηλητηριάζεται μπροστά στα μάτια τους και να σωριάζεται στο έδαφος, ενώ αυτοί παραμένουν απαθείς λες και δεν έχει συμβεί το παραμικρό, αφήνοντας στον πρωταγωνιστή όλη την ευχέρεια να διαφύγει ανενόχλητος. Επίσης, ελάχιστοι ευτυχώς, είναι τόσο αγαθοί και απονήρευτοι, που θα σας ακολουθήσουν ακόμα και σε μέρη που μπορεί να είναι προφανείς παγίδες.



Τεχνικά, το Hitman 3 λάμπει. Ο τομέας που έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση είναι οι φωτισμοί, κάτι που θα διαπιστώσετε από την πρώτη κιόλας αποστολή, στο υψηλότερο κτίριο του κόσμου που βρίσκεται στο Dubai και είναι γεμάτο τζαμαρίες. Εκεί όμως που θα σταματήσετε πολλές φορές, θαυμάζοντας όσα έχει δημιουργήσει η IO Interactive, είναι στο Chongqing της Κίνας, μια πόλη γεμάτη επιγραφές neon που θυμίζει έντονα Cyberpunk. Η λογική λέει ότι η ποιότητα θα ανέβει κι άλλο, όταν κυκλοφορήσει το update που θα προσθέσει ray tracing. Στο Xbox Series S που δοκιμάσαμε το παιχνίδι, τα γραφικά ναι μεν 1080p, όμως ο ρυθμός ανανέωσης είναι καρφωμένος στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, γεγονός που βοηθάει το gameplay σε πολλαπλά επίπεδα. Σημαντικά αυξημένος είναι και ο αριθμός των NPCs που βρίσκονται ταυτόχρονα στην οθόνη, προσφέροντας την ευκαιρία, στην εποχή του Covid-19, για μαζικές, έστω και εικονικές συγκεντρώσεις, δίχως μάσκες. Η μουσική επένδυση, ναι μεν δεν βρίσκεται πάντοτε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, όμως συμβάλει στη δημιουργία της απαραίτητης ατμόσφαιρας και δένει απόλυτα με το ύφος κάθε αποστολής. Αν τώρα έχετε απορία για τους χρόνους φόρτωσης, σας διαβεβαιώνουμε ότι ο SSD έχει βοηθήσει τα μέγιστα στο να ελαχιστοποιηθούν τα διαλείμματα στη δράση.



Ίσως υπάρξουν παράπονα για τη διάρκεια του main campaign. Η αλήθεια είναι ότι μέσα σε 8- 10 ώρες και μάλιστα προχωρώντας με πολύ χαλαρούς ρυθμούς, θα μπορέσετε να φτάσετε στους τίτλους τέλους. Αν όμως θέλετε να δοκιμάσετε όλες τις εναλλακτικές, να βρείτε όλα τα μυστικά που κρύβει κάθε περιοχή, τότε υπολογίστε τουλάχιστον τον πενταπλάσιο χρόνο. Online modes δεν υπάρχουν (για την ώρα;) και ίσως καλύτερα μιας και οι servers του παιχνιδιού την ώρα που γράφονται αυτες οι γραμμές δεν είναι σε καλή κατάσταση, με τα μηνύματα περί αποσύνδεσης να σταματάνε τη δράση κάθε περίπου μισή ώρα. Συμπληρωματικά και εξίσου σημαντικά από άποψη ενδιαφέροντος, τα γνωστά, Contracts και Sniper Assassin Game Modes. Συν τα Escalation Contracts και οι αποστολές που έχει δημιουργήσει η κοινότητα των παικτών. Τέλος, αν έχετε στη βιβλιοθήκη σας τα Hitman ή Hitman 2, τότε το Hitman 3 λειτουργεί ως hub, προσφέροντας από ένα και μοναδικό σημείο πρόσβαση στις αποστολές κάθε τίτλου και μάλιστα με γραφικά υψηλής ποιότητας.



Το Hitman 3, όπως και οι προκάτοχοί του, αποτελεί την επιτομή της ελευθερίας στο gameplay. Μοναδικοί περιορισμοί η εφευρετικότητα και ο διαθέσιμος χρόνος των παικτών. Αν είστε διατεθιμένοι να συμφιλιωθείτε με τη φύση του, κοινώς να οπλιστείτε με τεράστιες δόσεις υπομονής, να επιδείξετε παρατηρητικότητα και κυρίως να μην το παρεξηγήστε τοποθετώντας το στην κατηγορία των action games, τότε θα έχετε βρει το παιχνίδι με το οποίο θα περάσετε δεκάδες ώρες διασκέδασης, δίχως να δυσανασχετήσετε λόγω μονοτονίας και επανάληψης.

 
EDITOR’S CHOICE

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Απόλυτη ελευθερία στο gameplay
  • Πακτωλός περιεχομένου
  • Νέοι μηχανισμοί στο gameplay
  • Υψηλός βαθμός replayability
  • Ρυθμός ανανέωσης στα 60fps
  • Ελαχιστοποίηση των χρόνων φόρτωσης
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Σε μερικές περιπτώσεις παράξενη η συμπεριφορά των NPCs
  • Πιθανό να φτάσετε σε αδιέξοδα
  • Συνεχείς αποσυνδέσεις
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!