Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hyrule Warriors: Age of Calamity Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Omega Force

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Hyrule Warriors: Age of Calamity
    • 12+ pegi 12+
      • 9.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.zelda.com/hyrule-warriors/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

    9.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το Hyrule Warriors: Age of Calamity θα σας προσφέρει μία μοναδική εμπειρία με πρωταγωνιστές δημοφιλείς ήρωες της Nintendo. Περισσότερα στο αναλυτικό μας review.

Για μια ακόμα φορά το τελευταίο διάστημα, πότε ανακοίνωσε μια νέα κυκλοφορία η Nintendo, πότε τη φέρνει στις οθόνες του Nintendo Switch κανείς δεν κατάλαβε. Τουλάχιστο είναι ξανά μικρό το χρονικό διάστημα της προσμονής, κάτι που προφανώς λειτουργεί υπέρ των fans. Εκεί λοιπόν που ο ανταγωνισμός έχει ανάψει στο φουλ τις μηχανές με το λανσάρισμα των νέων κονσόλών, η ιαπωνική εταιρία ρίχνει στο τραπέζι ένα ακόμα δυνατό της χαρτί. Μία περιπέτεια στον μαγικό κόσμο της Hyrule. Εννοείται ότι σε αυτή πρωταγωνιστούν γνωστές προσωπικότητες όπως ο Link, η Zelda, η Impa και πολλοί άλλοι. Αυτή τη φορά δεν πρόκειται απλά για ένα συνδυασμό των σειρών The Legend of Zelda και Warriors, όπως συνέβη με το παιχνίδι που κυκλοφόρησε για Wii U και Nintendo Switch στη συνέχεια. Αφού "εντοπίστηκαν" τα κενά που υπήρχαν στο σενάριο του Breath of the Wild, αποφασίστηκε η ανάπτυξη ενός prequel, όπου θα εξηγεί το τι ακριβώς συνέβη 100 χρόνια πριν και την κατάληξη των γεγονότων του πολέμου ανάμεσα στις δυνάμεις της Hyrule και εκείνες του Calamity Ganon. Παράλληλα με τα δραματικά γεγονότα, μαθαίνουμε νέες πληροφορίες για το παρελθόν των πρωταγωνιστών και τις μεταξύ τους σχέσεις. Επιπλέον, στη μάχη ρίχνονται και τα Divine Beasts, ο έλεγχος των οποίων ανεβάζει το gameplay σε άλλα επίπεδα.




Ένα πράγμα θα σας εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο από την αρχή ως το τέλος και πρόκειται για το κομμάτι του οπτικού τομέα. Ειδικά όταν έρχεται η ώρα των cutsenes, δημιουργείται η εντύπωση πως πρόκειται για ταινία anime. Είναι μοναδική η ποιότητα των γραφικών και της σκηνοθεσίας. Μέσα από τους λιτούς αλλά περιεκτικούς διαλόγους, εντός λίγων δευτερολέπτων, τα συναισθήματα διαδέχονται το ένα το άλλο. Ακόμα και την, όχι μεγάλη, αναμονή πριν ξεκινήσει το επόμενο μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού έχει φροντίσει να απαλύνει η ομάδα ανάπτυξης, προσφέροντας στα σημεία αυτά τμήματα της αφήγησης. Τα γραφικά δεν υστερούν ούτε όταν περνάμε στο κυρίως gameplay. Δεν είναι μόνο η λεπτομέρειες που υπάρχουν σε κάθε τοπίο και κτίριο αλλά και τα οπτικά εφέ, που συνδυαστικά δημιουργούν μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Δεν αποκλείεται να υπάρξουν στιγμές που το μυαλό σας θα ξεφύγει και βλέποντας τη βροχή, το νερό, τους κεραυνούς, τη βλάστηση που γέρνει καθοδηγούμενη από τον άνεμο, τα δέντρα που σωριάζονται στη γη να αναρωτηθείτε, παίζω στο Nintendo Switch ή έβγαλε νέα κονσόλα η Ninendo; Παραφωνία στο μεγαλείο η camera μιας και θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα ψάχνετε τη θέση σας στην οθόνη, κυρίως όταν βρίσκεστε κοντά σε μεγαλόσωμους αντιπάλους. Επίσης είναι φανερό πως για χάρη της οπτικής ποιότητας έχει θυσιαστεί σε αρκετά σημεία το draw distance. Όσο για frame drops, δεν απουσιάζουν, παρόλα αυτά διαψεύδονται οι φόβοι όσων είχαν παίξει το demo και το παιχνίδι δεν είναι γεμάτο από αυτά. Όπου εμφανίζονται πάντως δεν είναι ικανά να εμποδίσουν την συνέχιση της ξέφρενης δράσης με τρόπο ομαλό. Όλα τα παραπάνω έρχεται να υποστηρίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο ηχητικός τομέας. Η μουσική υπόκρουση δίνει κάθε φορά τον παλμό της κατάστασης, τα ηχητικά εφέ μεταφέρουν την προσπάθεια των πρωταγωνιστών και την ένταση της μάχης και τέλος οι voice actors αντικατοπτρίζουν απόλυτα την ηλικία του κάθε ήρωα.



Το παιχνίδι είναι χωρισμένο σε κεφάλαια και το καθένα διαιρείται με τη σειρά του σε μικρότερα μέρη. Δυστυχώς είναι τέτοιοι οι περιορισμοί στους οποίους υπόκειται το review του τίτλου, που δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε ιδιαίτερες λεπτομέρειες και από μία άποψη αυτό είναι υπερ. των παικτών, καθώς έτσι αποφεύγονται τα οποιαδήποτε spoilers που θα μπορούσαν να χαλάσουν την εμπειρία της εξέλιξης των γεγονότων. Περνώντας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το gameplay, ευτυχώς δεν πρόκειται να επιβιώσετε αποκλειστικά με button smashing. Ένα ακόμα θετικό είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε οποιονδήποτε χαρακτήρα απο εκείνους που έχετε ξεκλειδώσει το εκάστοτε σημείο, με τον καθένα να διαθέτει το δικό του, σετ κινήσεων. Ακόμα και ο τρόπος που ο καθένας χρησιμοποιεί τα Sheikah Runes ή τα Elemental Attacks είναι τελείως διαφορετικός, κάτι που προφανώς λειτουργεί υπερ της διαφοροποίησης και αποτελεί διαρκή, ανοιχτή πρόσκληση για επανάληψη των μαχών με διαφορετικό ήρωα. Μιας και έγινε αναφορά, τα τέσσερα διαφορετικά Sheikah Runes του Breath of the Wild εχουν μεταφερθεί αυτούσια στο Hyrule Warriors: Age of Calamity και μάλιστα είναι διαθέσιμα εξ' αρχής. Τεράστιες κολώνες πάγου, μαγνητικές δυνάμεις, βόμβες και ακινητοποίηση αντιπάλων για μικρό χρονικό διάστημα, είναι μερικές από τις ικανότητες που θα σας βοηθήσουν εναντίον ισχυρών πλασμάτων. Όταν μάλιστα κατανοήσετε το πότε είναι κατάλληλη η χρήση καθεμίας, τότε θα έχετε φέρει το gameplay σε νέα διάσταση. Σημαντική βοήθεια θα σας προσφέρουν και τα λεγόμενα Elemental Attacks. Με πάγο, φωτιά και ηλεκτρισμό θα μπορέσετε να εξουδετερώσετε τις ειδικές δυνάμεις με τις οποίες είναι προικισμένες πολλά από τα αιμοσταγή τέρατα που θα κληθείτε να στείλετε στον άλλο κόσμο. Πάνω απ' όλα όμως υπάρχουν οι βασικές επιθετικές επιθετικές κινήσεις κάθε πρωταγωνιστή με τα όπλα που κουβαλάει. Άλλες γρήγορες που επιφέρουν μικρή ζημιά, άλλες επιφέρουν μεγαλύτερη ζημιά αλλά η εκτέλεσή τους απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο και άλλες είναι τόσο ισχυρές που αντλούν λίγη από την ενέργεια των μαχητών. Όπως σε όλους τους τίτλους Warriors, το συνεχόμενο πάτημα πλήκτρων οδηγεί σε πανίσχυρα combos. Οι μηχανισμοί των μαχών εμπλουτίζονται ακόμα περισσότερο με τις δύο special επιθετικές κινήσεις. Η εκτέλεση της μίας απαιτεί να έχει γεμίσει ένας ειδικός μετρητής και η άλλη έχει το ρόλο του finisher, όταν όμως έχετε σπάσει τις άμυνες ενός boss.



Κάπου εκεί υπάρχει και ένα μήλο, προφανώς όχι αυτό της Εδέμ. Ξεχάστε την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας με καλομαγειρεμένα φαγητά. Όσα φρούτα προστίθενται στον λογαριασμό σας αυτομάτως κατά τη διάρκεια μια μάχης, γεμίζουν μια μπάρα. Αυτή αντιστοιχεί σε συγκριμένο αριθμό μερίδων, με την καθεμιά να αναπληρώνει ένα ποσοστό της ενέργειας που σας έχουν αφαιρέσει οι δυνάμεις του εχθρού. Ο χάρτης λειτουργεί ως το σημείο όπου θα καταστρώνετε τις επόμενες κινήσεις σας. Όσο προχωράει το gameplay, τόσο περισσότερα σημεία ενδιαφέροντος θα εμφανίζονται. Στο τέλος, ο αριθμός τους θα είναι αρκετές δεκάδες. Βασικότερα όλων, τα σημεία όπου διαδραματίζονται οι κύριες αποστολές. Με ένα και μόνο κλικ βρίσκεστε εκεί, όμως προηγουμένως, καλό θα είναι να έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα. Εκτός από τις κύριες υπάρχουν και οι δευτερεύουσες αποστολές. Αυτές μπορεί να έχουν να κάνουν με την ξεχωριστή εκπαίδευση που απαιτεί κάθε χαρακτήρας που ξεκλειδώνετε, την υπεράσπιση συγκεκριμένων περιοχών, τη συνοδεία τραυματισμένων αξιωματικών και πολλά άλλα. Το γεγονός ότι αναφέρονται ως δευτερεύουσες δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως έχετε την πολυτέλεια  να τις αγνοήσετε. Η επιτυχής ολοκλήρωσή τους θα σας προσφέρει επιπλέον experience points που ανεβάζουν το επίπεδό σας, υλικά για μαγείρεμα, items, όπλα, ruppees αλλά και power ups για να έχετε πάντοτε ψηλά τα επίπεδα των Elemental Attacks. Με τα items που αποκομίζετε θα μπορείτε να φέρετε εις πέρας μια σειρά από quests. Για παράδειγμα, μπορεί ένας έμπορος ζητάει συγκεκριμένα υλικά για ανοίξει ένα κατάστημα, οι διοργανωτές μιας γιορτής μπορεί να σας ζητήσουν προμήθειες, ο λαός λόγω της κατάστασης πεινάει και εσείς θα κληθείτε να φροντίσετε για τη σίτισή του και πολλά άλλα. Όσο πιο πολλά από αυτά τα quests εκπληρώσετε, τόσο πιο υψηλό το φρόνημα του σκληρά δοκιμαζόμενου κόσμου, ενώ συχνά πυκνά η ανταπόδοση θα είναι πολύτιμα δώρα, όπως αύξηση της ενέργειας των χαρακτήρων ή νέες συνταγές. Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, ξεχάστε τα όσα μάθατε στο Breath of the Wild για τη χρήση των συνταγών. Αυτή τη φορά, πριν από κάθε μάχη, απλά επιλέγετε μία από τις συνταγές που έχετε ξεκλειδώσει και τρώγοντάς τη θα αποκτήσετε προσωρινό boost σε συγκεκριμένα στατιστικά, όπως η αύξηση του ποσοστού των experience points, η μείωση της ζημιάς που δέχεστε από τις επιθέσεις των αντιπάλων η απόκτηση περισσότερων ruppees κλπ. Γίνεται κατανοητό πως τίποτα δεν είναι τυχαίο, όλα συνδέονται μεταξύ τους και όλα εξυπηρετούν ένα ή περισσότερους σκοπούς. Τα εύσημα πάνε και πάλι στην ομάδα ανάπτυξης, που μπόρεσε να αναδείξει σε πρωτεύοντα πράγματα που σε άλλες περιπτώσεις μπορεί και να περνούσαν απαρατήρητα.



Όσο αγαπημένοι και να είναι οι υπόλοιποι χαρακτήρες, το βέβαιο είναι ότι οι περισσότεροι θα βγάλετε το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού ελέγχοντας τον Link. Τουλάχιστο, το γεγονός ότι στις περισσότερες μάχες πρωταγωνιστούν τουλάχιστο δύο ήρωες, δίνει ένα κίνητρο να χρησιμοποιήσετε ενεργά πότε τον ένα και πότε τον άλλο, έτσι για αλλαγή. Επίσης μπορείτε να διασπάσετε τις δυνάμεις, δίνοντας διαταγές για κίνηση σε οποιοδήποτε σημείο ενδιαφέροντος του χάρτη, την ώρα που εκτυλίσσεται μια μάχη. Ένα πράγμα για το οποίο δεν πρόκειται να πονοκεφαλιάσετε είναι η αντοχή των όπλων. Η διάρκειά τους είναι αιώνια, δεν θα σπάσουν ποτέ. Για τις αναβαθμίσεις τους υπάρχει ο έμπειρος σιδηρουργός της Hyrule. Δίχως να έχει ποτέ διάθεση για σκόντο, κάνει fuse τα όπλα που επιθυμείτε, ανεβάζοντας τα στατιστικά τους και σε περίπτωση που αυτά έχουν την ίδια σφραγίδα, τότε από την ένωση θα προκύψει κάτι ακόμα πιο ισχυρό από το αρχικά αναμενόμενο. Κι επειδή όσο πιο ισχυρή η ομάδα τόσο το καλύτερο, συν ότι κάθε μάχη έχει το δικό της level cap, συχνά πυκνά θα αναγκαστείτε να επισκεφτείτε το πεδίο εκπαίδευσης. Όχι για να παλέψετε εναντίον dummies ή να εκτοξεύσετε βέλη σε ξύλινους στόχους, αλλά για να ανεβάσετε το επίπεδο των χαρακτήρων έναντι του κατάλληλου αντίτιμου. Ποτέ όμως πάνω από το επίπεδο του χαρακτήρα με τα καλύτερα στατιστικά. Κι αν δεν έχετε χρήματα, ριξτε μια ματιά στο σεντούκι σας και πουλήστε.



Για σχεδόν το τέλος, αφήσαμε τη σχεδόν καλύτερη γεύση του gameplay. Στο Hyrule Warriors: Age of Calamity θα κληθείτε να δώσετε αρκετές μάχες έχοντας τον έλεγχο των Divine Beasts. Ποιος τα ελέγχει, μα ασφαλώς οι τέσσερεις Champions, Revali, Urbosa, Daruk και Mipha. Θα πρέπει να ετοιμαστείτε για σκηνικά απόλυτης καταστροφής. Τα Divine Beasts είναι κάτι παραπάνω από παντοδύναμα, κι αν ο Link μπορεί με μια κίνηση να εξολοθρεύσει μερικές δεκάδες εχθρών, αυτά μπορούν να καταστρέψουν εκατοντάδες, ακόμα και χιλιάδες αντιπάλους μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Το καθένα χρησιμοποιεί διαφορετικά Elemental Attacks, που γίνονται ακόμα πιο ισχυρά όταν βρίσκονται στο φυσικό τους χώρο.



Θα χρειαστείτε περίπου 40 ώρες για να ολοκληρώσετε όλα όσα σας ζητάει ο Hyrule Warriors: Age of Calamity. Δύσκολα θα καταλάβετε πότε θα περάσουν. Η δράση συνδυάζεται με αριστοτεχνικό τρόπο με το σενάριο και οι παίκτες θα έχουν τη διαρκή επιθυμία να βρίσκονται στο πεδίο της μάχης για να βιώσουν τον τρόπο με τον οποίο προχωράει η ιστορία. Για μια ακόμα φορά, έχοντας χαράξει ανεξάρτητο πορεία, η Nintendo προτιμάει να δώσει τη δική της μάχη με όπλο το ποιοτικό software. Για το καλό του gaming τα καταφέρνει και πάλι. Μετά από τα παραπάνω, περιττό να σας πούμε ότι η αγορά είναι must για όλους τους κατόχους Nintendo Switch. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ιδανικός συνδυασμός δράσης και σεναρίου
  • Οπτικός τομέας
  • Μουσική σύνθεση
  • Πλούσιο σύστημα μάχης
  • Πολλοί, διαφορετικοί χαρακτήρες
  • Replaybility
  • Δευτερεύουσες αποστολές και quests με ουσία
  • Η παρουσία των Divine Beasts
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τα τερτίπια της κάμερας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*