Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Killer Instinct: Season 3 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Double Helix Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το σύγχρονο Killer Instinct είναι όντως παράξενη περίπτωση, για αυτό και τώρα, στην τρίτη σεζόν, καταλήγετε να βλέπετε σχετικό review στο Enternity. Ακόμη κι έτσι όμως, δεδομένων των περιστάσεων, δεν είναι ώρα για βαθμό. Και ετοιμαστείτε για βουτιά στην εξήγηση. Το Killer Instinct του Xbox One (από τη Season 3 διατίθεται κανονικά και για Windows) παρουσιάζεται αρχικά ως τίτλος free to play, με κάθε εβδομάδα να φέρνει πρόσβαση σε διαφορετικό χαρακτήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά μέχρι να έρθει η ώρα να πάρει τη θέση του κάποιο άλλο μέρος του roster. Το βασικό λοιπόν που εξασφαλίζει κανείς αγοράζοντας “ολοκληρωμένη” έκδοση, είναι όλοι οι χαρακτήρες μαζί. Το περιεχόμενο, τα modes και οτιδήποτε σχετικό διατίθενται έτσι κι αλλιώς. Οπότε δεν υπάρχουν  περιορισμοί στις ίδιες τις δραστηριότητες. Μπορεί κανείς να αγοράσει το περιεχόμενο κάθε σεζόν ξεχωριστά, να πάρει δυο σεζόν μαζί ή και τις τρεις μαζί αν ξεκινά τώρα και θέλει πληρότητα. Και όταν έρθει η ώρα για την τέταρτη σεζόν, θα μπορεί να αγοράσει κανονικά το περιεχόμενό της.


Η εξιστόρηση της ισορροπίας των χαρακτήρων μπορεί να χαρακτηριστεί και εργασία πανεπιστημιακού επιπέδου, αφού κάθε νέα σεζόν φέρνει νέους χαρακτήρες, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές παντού ώστε να εξασφαλίζεται ικανή ισορροπία στο σύνολο του ανανεωμένου roster.

Τόσο οι χαρακτήρες, όσο και τα διαθέσιμα modes, προστίθενται κατά κύματα. Συνεπώς όποια σεζόν και να εξετάσει κανείς όταν είναι στην αρχή της, πέρα από νέους χαρακτήρες δεν θα βρει κάποιο mode που δεν γνώριζε χτες. Ωστόσο, σε κάθε σεζόν προστίθενται modes και λειτουργίες σε βάθος χρόνου, και αυτό ακριβώς είναι που καθιστά δύσκολη υπόθεση την απόδοση βαθμού. Το Killer Instinct είναι τίτλος που αξιολογείται ολοκληρωμένα λίγο πριν έρθει η ώρα μιας νέας ακόμη σεζόν. Και τώρα είμαστε στην αρχή της τρίτης οπότε…καταλαβαίνετε. Σε τεχνικό επίπεδο κάθε αλλαγή περνά σε όλες τις εκδόσεις και σε όλους τους παίκτες, είτε αγοράζουν περιεχόμενο είτε όχι. Και η αλήθεια είναι ότι η προσπάθεια που γίνεται από την εκάστοτε ομάδα ανάπτυξης από σεζόν σε σεζόν δεν είναι αμελητέα. Στην πρώτη η Double Helix ξεκίνησε με ανάλυση 720p και 60fps. Στη δεύτερη, που ανέλαβε τον τίτλο η Iron Galaxy, η ανάλυση ανέβηκε σε 900p, το ορατό frame rate έμεινε στα 60fps, αλλά η μηχανή τρέχει στα 90fps πριν πέσει στα 60 που μπορεί να διαχειριστεί μια τηλεόραση ή ένα monitor. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι το σύστημα “σκανάρει” πιο συχνά για εντολές από την πλευρά του παίκτη, πιο πολλές φορές το δευτερόλεπτο σε σχέση με κάθε τίτλο που τρέχει και προβάλλεται στα 60fps. Έτσι μειώνεται το input lag, η καθυστέρηση δηλαδή στη μετάβαση της εντολής από το χειριστήριο μέχρι την εκτέλεσή της επί της οθόνης. Το αποτέλεσμα είναι να συναντούμε το μικρότερο input lag σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο fighting game στο Killer Instinct. Και κάτι τέτοια ηχούν ως μουσική στα αυτιά των φανατικών του είδους. Ειδικά δε από τη στιγμή που έτσι εξασφαλίζεται η ομαλότητα και στο online versus.



Στην τρίτη σεζόν το άλμα δεν είναι ανάλογα εντυπωσιακό, εφαρμόζεται όμως διαφορετικό σύστημα φωτισμού που αλλάζει σημαντικά, όντως, την εικόνα και αίσθηση των διαθέσιμων επιπέδων και, λιγότερο, των χαρακτήρων. Και τελειώνουν εδώ τα τεχνικά άλματα. Η εξιστόρηση της ισορροπίας των χαρακτήρων μπορεί να χαρακτηριστεί και εργασία πανεπιστημιακού επιπέδου, αφού κάθε νέα σεζόν φέρνει νέους χαρακτήρες, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές παντού ώστε να εξασφαλίζεται ικανή ισορροπία στο σύνολο του ανανεωμένου roster. Εδώ θα βρείτε την πλήρη λίστα με τις αλλαγές που έγιναν για χάρη της Season 3 και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Με τα πολλά λοιπόν το Killer Instinct σίγουρα έχει πάρει αξιοσημείωτη μορφή και υποστηρίζει όντως την ιδέα ότι μπορεί να πάρει τον άπειρο από το χέρι αλλά και να ζορίσει τον βετεράνο των fighting. Ως προς το πρώτο σκέλος, η παρουσία του καλύτερου και εκτενέστερου tutorial που μπορούμε να θυμηθούμε βοηθά. Δεν υπάρχει απλά για την ιστορία. Επιχειρεί όντως να βοηθήσει τον παίκτη να κατανοήσει τα συστήματά του. Το βοηθά βέβαια και το απλό γεγονός ότι οι συνδυασμοί πλήκτρων παραμένουν από τον ένα χαρακτήρα στον άλλον ουσιαστικά, οπότε ο καθένας μπορεί να εστιάσει στα ίδια τα συστήματα χωρίς να ανησυχεί πως ό,τι μάθει μπορεί να πάει στράφι όταν έρθει η ώρα να αλλάξει χαρακτήρα. Σαφώς και διαφορές υπάρχουν στο αποτέλεσμα, αλλά τα χέρια ξέρουν πού να πάνε όταν φτάσουν στο τέλος τους τα tutorials. Και είναι κανονικά διαθέσιμα και στη δωρεάν έκδοση του παιχνιδιού, άρα είναι ιδανικός τρόπος να σχηματίσει κάποιος άποψη για τους μηχανισμούς πριν χρειαστεί να πληρώσει για οτιδήποτε.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • madapostolis
    • Τι να λεμε τωρα. Το καλυτερο παιχνιδι για ξυλο. Βαζει ανετα κατω το SF5 και το MK10.

    • AnimaPura
    • Σίγουρα το πιο βελτιωμένο fighting game των τριών μεγάλων τα τελευταία χρόνια.

    • joehok
    • μπραβοοοοοοοοοο που το κανατε review ..ενα απο τα πιο αξιολογα fighting και σιγουρα απο τα πιο αδικημενα παιχνιδια της τελευταιας γενιας....ακομα αδυνατω να πιστεψω την γιουχα που ειχε φαει.....

    • MrDododi
    • To καλύτερο next-gen fighting game. Soundtrack, γραφικά, χαρακτήρες, gameplay! ΤΕΛΕΙΟ!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!