Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Monster Hunter Stories Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Στη σχεδόν μιάμιση δεκαετία της σειράς της Capcom, δύσκολα εμφανίζεται τίτλος που να απογοητεύει. Το Monster Hunter Stories λειτουργεί ως ένα πανέμορφο και γλυκό, αλλά και απόλυτα διασκεδαστικό, spin-off που φέρνει αρκετά καινούρια πράγματα να προσθέσει στην φαρέτρα του franchise, κυρίως στο gameplay, όμως και στη ζωή μέσα στον πλούσιο κόσμο του. Εδώ οι riders, αντί των hunters, σχηματίζουν ένα ιδιαίτερο φιλικό δέσιμο με τα τέρατα (monsties) του γνώριμου, μα συνάμα καινούργιου περιβάλλοντος, και η ιστορία του παιχνιδιού, αν και δεν καθηλώνει, καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον για δεκάδες ώρες παιχνιδιού με εξυπνάδα, χιούμορ και, ενίοτε, συγκινήσεις.



Είναι προφανές ότι η απόδοση του τίτλου είναι ιδιαίτερα κατώτερη στα αρχικά μοντέλα των 3DS και 2DS. Τα animations κολλάνε εδώ και εκεί, οι χρόνοι φόρτωσης είναι, έστω και ελάχιστα, μεγαλύτερης διάρκειας, και η κάμερα είναι αρκετά πιο δύσχρηστη αφού τα πλήκτρα L και R είναι τα πιο άμεσα διαθέσιμα για περιστροφή στα αριστερά και στα δεξιά, με το σταυρό κατεύθυνσης να δίνει τον απόλυτο έλεγχο, όταν όμως το circle pad δεν χρησιμοποιείται. Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι ο τίτλος δεν είναι αποκλειστικότητα των New 3DS/2DS είναι όπως και να ‘χει ευτυχές. Ο κόσμος του, άλλωστε, απεικονίζεται σε κάθε περίπτωση άριστα και το στιλ του θυμίζει anime, κάτι που συμβαδίζει κιόλας με μίνι σειρά anime που βασίζεται στο παιχνίδι και κυκλοφόρησε στα τέλη του 2016 -ο τίτλος κυκλοφόρησε φυσικά στην Ιαπωνία σχεδόν έναν χρόνο νωρίτερα-. Η αρχή γίνεται με τη γρήγορη εισαγωγή των Cheval και Lilia που βρίσκουν ένα monsties egg, το οποίο ο playable χαρακτήρας φροντίζει να εκκολαφθεί. Η ιστορία ξεκινάει ένα χρόνο πριν οι τρεις πρωταγωνιστές φτάσουν στην ηλικία να γίνουν κανονικοί riders κι αυτό δείχνει από την αρχή πως ο χαρακτήρας που αναλαμβάνει ο παίκτης έχει ένα ιδιαίτερο ταλέντο. Οι πρώτες δύο ώρες του παιχνιδιού αφιερώνονται στη διαδικασία εκμάθησης του ρόλου του rider, με γρήγορα και καθόλου βαρετά tips για το gameplay του παιχνιδιού, σε ένα από τις πιο άμεσες εισαγωγές, χωρίς περιττές φανφάρες. Το μόνο ίσως περιττό είναι ο «τρελός» του χωριού, ο chief Omna που τυγχάνει να είναι και ο…παντογνώστης «υπεύθυνος» του Hakum Village -σπίτι των πρωταγωνιστών- ο οποίος μιλάει πάντα με ομοιοκαταληξίες παράγοντας απεριόριστες απαράδεκτες ρίμες που ακόμα και χαρακτήρες από το ίδιο το παιχνίδι δεν αντέχουν.



Τα πρώτα στάδια είναι μικρές προκλήσεις φτιάχνουν έναν αληθινό rider και δίνουν συνάμα στον παίκτη τα κατάλληλα εφόδια για να πορευτεί με το δικό του στιλ στην συνέχεια. Αυτό φυσικά δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει ως πρώτο και κύριο τις turn-based μάχες, στις οποίες συμμετέχει ο πρωταγωνιστής, ένα από τα monsties του και ένας έως και τρεις εχθροί ή bosses. Το σύστημα μάχηες είναι απλό και απαιτεί εκτίμηση του είδους της επίθεσης που έρχεται από τον αντίπαλο, ώστε να επιλέγεται η κατάλληλη αντεπίθεση. Όταν αυτό συμβεί πολλές φορές στη μάχη, γεμίζει το Kinship Gauge που επιτρέπει στον πρωταγωνιστή να καβαλήσει το monstie του, κάτι που ανοίγει το δρόμο για περισσότερα abilities και κάνει την κατάσταση ιδιαίτερα πιο εύκολη και εντυπωσιακή.
Αν λάβει κανείς υπόψη special skills και combos, και αφιερώσει χρόνο στη διαμόρφωση των monsties, οι μάχες παίρνουν πραγματικά εντελώς διαφορετική τροπή και το αποτέλεσμα γίνεται ελκυστικότερο ανάλογα με τα γούστα του κάθε παίκτη. Η χρήση αντικειμένων είναι πιο εύκολη από ποτέ, αφού μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως και δέκα προεπιλεγμένα αντικείμενα από το battle pouch, ενώ η ταχύτητα των animations μπορεί να πολλαπλασιαστεί με το πάτημα ενός πλήκτρου και να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο. Το σύστημα ίναι απλό και εύκολο στην χρήση του και οι μάχες απολαυστικές καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, όπου υπάρχει χώρος για την ανακάλυψη περισσότερων από 100 διαφορετικών monsties.



Αντικείμενα που βρίσκονται διασκορπισμένα στο χάρτη του Monster Hunter Stories -ο οποίος εξερευνάται με riding των monsties πραγματικά οπουδήποτε επί εδάφους, αέρα, νερού- ή ύστερα από μάχες, δίνουν μυριάδα επιλογών στο crafting system του παιχνιδιού που είναι σχεδόν εξίσου αξιοπρόσεχτο, όσο και οι μάχες του. Οι φωλιές των τεράτων (monster dens), οι οποίες εμφανίζονται κάθε φορά σε διαφορετικά, τυχαία μέρη, κρύβουν σπάνια αντικείμενα και monsties, καθώς και αυγά στο πιο βαθύ σημείο τους, τα οποία οδηγούν και στην απόκτηση νέων φίλων του παίκτη που πρέπει να τα μεταφέρει στο Hakum Village για να εκκολαφθούν και ύστερα να επιλέξει ποια θα έχει στην ομάδα του. Αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της ομάδας είναι ο Navirou, ο οποίος ακολουθεί παντού και είναι έτοιμος να δώσει tips για οποιαδήποτε κατάσταση. Ένα αρνητικό είναι το γεγονός πως με μια σχετικά καλή ομάδα και προσεγμένα forged weapons και armor, το παιχνίδι δεν παρουσιάζει σχεδόν ποτέ αρκετά μεγάλη πρόκληση, κάνοντας τουλάχιστον τις μισές μάχες τυπική διαδικασία farming. Βέβαια, υπάρχει το online PvP, και μια και η εξατομίκευση των monsties, του χαρακτήρα του παίκτη και του εξοπλισμού του είναι πλούσια, τα πράγματα αλλάζουν.



Η Capcom θα μπορούσε να το παίξει εκ του ασφαλούς με το καινούριο spin-off του Monster Hunter, όμως το Stories είναι μια εντελώς διαφορετική και νέα οπτική σε μια σειρά που πορεύεται χρόνια τώρα με μεγάλη επιτυχία, ενώ με το ευκολότερο σύστημα μάχης του γίνεται προσιτό ακόμα και σε όσους προτίμησαν να αποστασιοποιηθούν από τη σειρά για τη δυσκολία και την περιπλοκότητά της. Είναι απόλυτα εθιστικό από την αρχή μέχρι και το τέλος του —και ύστερα, φυσικά— αφού ο χάρτης του είναι ευρύς και ιδανικός για εξερεύνηση και ανακάλυψη εφοδίων και monsties, καθώς υπάρχουν και πάρα πολλά side quests που αποφεύγουν να καταστούν κουραστικά ή υπερβολικά επαναλαμβανόμενα. Σίγουρα μια εξαιρετική προσθήκη στη συλλογή κάθε κατόχου Nintendo 3DS ή 2DS. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πανέμορφο και εθιστικό
  • Εξαιρετικό, ολοκαίνουριο σύστημα μάχης
  • Πληθώρα αντικειμένων, monsties
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ιδιαίτερα κατώτερες επιδόσεις στα original 3DS/2DS
  • Μικρή δυσκολία
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*