Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Monster Hunter World: Iceborne Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Θεωρήσαμε το Monster Hunter World αναγέννηση για τη σειρά, όμως το Monster Hunter World: Iceborne επικυρώνει το νεότερο παιχνίδι του franchise ως ένα από τα καλύτερα του είδους του, τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια.

Το συναίσθημα που προκύπτει από την επιστροφή στον κόσμο του Monster Hunter World είναι από εκείνα τα σπάνια που κάνουν τον παίκτη να νιώθει πως γίνεται μέρος κάτι μεγαλύτερου από ένα απλό video game (κλασική περίπτωση «larger than life»). Η Capcom ανταμείφθηκε πέρυσι όσο, πιθανότατα, δεν θα μπορούσε καν να φανταστεί από τη μέχρι τώρα πορεία αυτού franchise, τη στιγμή μάλιστα που το μεγαλύτερο ποσοστό της κοινότητας που κατέχει πλέον δεν του είχε δώσει ποτέ άλλοτε σημασία. Οι servers του παιχνιδιού πήραν ξανά φωτιά λίγο πριν από την κυκλοφορία του expansion, από αδημονούντες παίκτες που επέστρεψαν για να προετοιμαστούν για ό,τι τους έφερνε το Iceborne. Και το Iceborne είναι πλέον εδώ, κάνοντάς μας να σκεφτόμαστε πως θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί κανονικό sequel και όχι ένα απλό expansion. Εντέλει είναι το καλύτερο expansion που έχει δει ποτέ αυτή η σειρά και η ανταμοιβή που έλαβε η Capcom πέρσι επιστρέφει τώρα στους παίκτες, δημιουργώντας ένα ιδανικά ολοκληρωμένο πακέτο-εμπειρία που όμοιό του θα ψάχναμε όπως τα χνάρια ενός τέρατος στο Wildspire Waste.



Το Iceborne ξεκινά ως άμεση συνέχεια της ιστορίας του Monster Hunter World, όταν και παρατηρείται παράξενη συμπεριφορά από μια ομάδα Legiana, τα οποία κατευθύνονται προς άγνωστη κατεύθυνση. Αμέσως ξεκινά αποστολή για να ανακαλύψουμε για πού το έβαλαν και έτσι ανακαλύπτουμε το Hoarfrost Reach, έναν καινούριο κόσμο με πολύ διαφορετικό κλίμα και οικοσύστημα. Πολύ χαμηλές θερμοκρασίες δηλαδή -τα πάντα είναι καλυμμένα με χιόνι ή με πάγο- καθώς και νέας μορφής χλωρίδα και πανίδα. Άγνωστα προηγουμένως φυτά, λουλούδια και δέντρα, καινούρια είδη ζώων και τεράτων, παγωμένους υδροβιότοπους. Στοιχεία που απαιτούν πράγματα και κινήσεις για αναπροσαρμογή του group των χαρακτήρων του Monster Hunter World στην ανεξερεύνητη περιοχή που οδηγήθηκαν, με τα πρώτα από αυτά να είναι το νέο armour που αποκτάμε αμέσως με την άφιξή μας, το οποίο μας προστατεύει από το πολικό ψύχος, και η χρήση των hot drinks που ευτυχώς βρίσκονται άφθονα στο περιβάλλον (ως hot peppers, διότι είμαστε του πικάντικου) και τονώνουν το stamina του χαρακτήρα μας, το πρώτο πράγμα δηλαδή στο οποίο εντοπίζουμε τις επιπτώσεις του κρύου. Φτάνοντας στον ανεξερεύνητο λοιπόν τόπο του Iceborne, χάρη στον οποίο θα ξοδέψουμε τουλάχιστον 40 ώρες για να δούμε όλην του την ιστορία (στην οποία εμπλέκονται και οι «δεύτεροι» χαρακτήρες του παιχνιδιού με περισσότερο νόημα από το βασικό παιχνίδι), ερχόμαστε άμεσα σε επαφή με το πρώτο… ντόπιο τέρας, το οποίο ακούει στο εύηχο όνομα «Beotodus». Το κυνήγι του Beotodus είναι το πρώτο quest στην κατηγορία Master Rank, η οποία μάς έβαλε σε ζόρια σε πολλές περιπτώσεις, όμως στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για γνωριμία με ένα από τα πιο νευρόσπαστα τέρατα, που μεγάλη μας χαρά θα ήταν να μην υπάρχουν, όμως μπορούμε να αντιπαρέλθουμε την αδιάφορη αυτή συνάντηση. Αμέσως μετά εγκαθιστάμεθα στη νέα μας βάση, την οποία ονομάζουμε Seliana. Βρισκόμαστε λοιπόν σε ένα χωριουδάκι που δείχνει να του λείπει μόνο το χιονοδρομικό κέντρο (σ.α.: Να το πούμε Αχάρωβα αντί για Αράχωβα;). Χωρίς υπερβολή. Σε αυτό βρίσκουμε ακόμα και θερμά λουτρά στα οποία κάνουμε συγχρονισμένες κωλοτούμπες με το Palico μας. Το μέρος είναι πανέμορφο και η τοποθέτηση των σημαντικών σημείων όπου μπορούμε να δημιουργήσουμε ή να αναβαθμίσουμε τον εξοπλισμό και τα όπλα μας -το κέντρο μελέτης, το αρχηγείο, το μεγαλύτερο από πριν Gathering Hub ή το οτιδήποτε άλλο- είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι στην Astera. Και αυτό γιατί τα περισσότερα είναι το ένα δίπλα στο άλλο.



Το δωμάτιό του χαρακτήρα μας είναι πλέον πλήρως customisable και αυτό μας ανάγκασε (στην πραγματικότητα εμείς μας αναγκάσαμε) να κάνουμε επιπλέον πράγματα (κυρίως bounties) για να ξεκλειδώσουμε αντικείμενα. Από το πάτωμα μέχρι και τους τοίχους, από τα έπιπλα μέχρι το πάπλωμα του κρεβατιού μας, ακόμα και τα φυτά που βρίσκονται στη βεράντα, που διαθέτει τα δικά της θερμά λουτρά με θέα το Hoarfrost Reach, μπορούν να αλλαχθούν με πληθώρα διαφορετικών σχεδίων και εμφανίσεων. Επιπλέον μπορούμε πραγματικά να γεμίσουμε το δωμάτιό μας με πιγκουίνους. Πλέον υπάρχει χώρος για όσα κατοικίδια θέλουμε ή όσα νομίζουμε πως χρειάζονται για να δημιουργηθεί zoo party. Η έμπνευση της ομάδας ανάπτυξης στα όσα μας διαθέτει για να νιώσουμε διακοσμητές μάς εμπνέει με τη σειρά της και εμάς να σπαταλήσουμε έως και παράλογα πολύ χρόνο στο να δοκιμάζουμε διαφορετικούς συνδυασμούς διακόσμησης. Ποιος είπε ότι οι κυνηγοί τεράτων θα έπρεπε οπωσδήποτε να είναι οι στερεοτυπικοί βάρβαροι τύποι χαρακτήρα; Ύστερα από την εγκατάστασή στο νέο μας σπίτι, ξεκινά να ανεβάζει στροφές η ιστορία. Και εδώ επιστρέφουμε στο αγαπημένο μας στοιχείο: τον εντοπισμό τεράτων, το κυνήγι τους και το απεριόριστο loot. Με τα αντικείμενα που βρίσκουμε εξερευνώντας τον κόσμο -στον οποίο περιηγούμαστε καβαλώντας φιλικά τέρατα, πράγμα που κάνει τη διαδικασία ακόμα πιο ευχάριστη- αλλά και αυτά που πέφτουν από τα τέρατα που αντιμετωπίζουμε, πειραματιζόμαστε με τη σύνθεση και την αναβάθμιση εξοπλισμού και όπλων. Όλα τα όπλα και οι πανοπλίες έχουν πλέον μεγαλύτερες αναβαθμίσεις (φτάνουν rarity 12). Κάποια από αυτά δείχνουν ελαχίστως διαφορετικά από εκείνα του βασικού παιχνιδιού, τα περισσότερα όμως δίνουν κάτι το πραγματικά καινούριο ως προς την εμφάνιση. Όλα τους όμως μας κάνουν αμέσως να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε μέχρι και πριν να ξεκινήσουμε το expansion. Ακόμα και το χειρότερο όπλο που θα βρούμε εδώ είναι κατά πολύ καλύτερο από όλα τα όπλα που είχαμε χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. Δυστυχώς, όμως, θα βρεθούμε προ δυσάρεστης εκπλήξεως ουκ ολίγες φορές, μιας και η κατασκευή ορισμένων νέων αντικειμένων απαιτεί να επιστρέψουμε σε κάποια από τις περιοχές του βασικού παιχνιδιού, κάτι που πολύ γρήγορα μας κάνει να νιώθουμε ότι κάνουμε αγγαρεία.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!