Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Pokémon Sword & Shield: Isle of Armor Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Game Freak

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
To Pokémon Sword & Shield: Isle of Armor, το πρώτο DLC του τίτλου είναι εδώ, αλλά το αποτέλεσμα είναι σχεδόν απογοητευτικό.

Το πρώτο DLC για τίτλο Pokémon είναι γεγονός και βρίσκεται πλέον στα χέρια μας. Σε μια κίνηση που μάλλον αντικαθιστά την κυκλοφορία μιας τρίτης έκδοσης που θα συμπλήρωνε τα Sword και Shield, ή μιας… deluxe έκδοσής τους, The Pokémon Company αποφάσισε να προσθέσει υλικό στις ήδη υπάρχουσες, σε δύο κομμάτια. Το πρώτο, το Isle of Armor, βλέπει την επιστροφή διαφόρων Pokémon (περισσότερα από 100) από τις προηγούμενες γενιές σε μια ολοκαίνουρια περιοχή με νέους χαρακτήρες. Μαζί έχουμε και μερικά νέα Pokémon, αλλά και ορισμένους καινούριους τρόπους παιχνιδιού που θα μπορούσαν να υποδείξουν το δρόμο στα επόμενα παιχνίδια της σειράς.




Στο νέο νησί του παιχνιδιού ταξιδεύουμε χάρη στο Armor Pass, το οποίο αποκτάμε αυτόματα μαζί με το DLC. Κατά την άφιξή μας μας υποδέχεται η Klara ή η Avery (ανάλογα με το ποια έκδοση παίζουμε, Sword ή Shield αντίστοιχα), η οποία είναι ο βασικότερος ανταγωνιστής μας στο καινούριο περιεχόμενο. Ιδιαίτερα κακογραμμένος χαρακτήρας που πείθει περισσότερο για κακομαθημένο κορίτσι με τεράστια ιδέα για τον εαυτό του αφού δεν καταφέρνει καμία φορά (από τις ελάχιστες που ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον οποιονδήποτε τρόπο) να αποτελέσει απειλή. Η Klara/Avery, λοιπόν, αντιλαμβάνεται πως υπάρχει το ενδεχόμενο να αποτελέσουμε το νέο αντικείμενο συζήτησης του νησιού και μας προτείνει να μη σπαταλήσουμε το χρόνο μας στο dojo. Εμείς παρόλα αυτά το κάνουμε και, φτάνοντας στο dojo, γινόμαστε μέλος μιας ομάδας που εκπαιδεύεται από τον Mustard, τον dojo master, ο οποίος μας ζητά να ολοκληρώσουμε quest τα οποία θα αποδείξουν πόσο ικανοί είμαστε.



Τα δύο quest που μας αναθέτει ο Mustard μάς βγάζουν έξω, στον ανοιχτό κόσμο του Isle of Armor, το οποίο είναι μια περιοχή σαν το Wild Area. Ο παίκτης περιηγείται ελεύθερα, μπορώντας να χειριστεί την κάμερα. Πολλά Pokémon περιφέρονται στο νησί, όλα τους level 60, γεγονός που κάνει τα πράγματα υπερβολικά εύκολα για όποιον έχει ολοκληρώσει την ιστορία του βασικού παιχνιδιού και άρα είναι ο πρωταθλητής (κάτι που για κάποιον λόγο δεν αναφέρεται καν στο DLC). Από την άλλη, εφόσον το παιχνίδι επιτρέπει στον παίκτη να επισκεφτεί το νησί από τη στιγμή που έχει πάει έστω μια φορά στο Wild Area, τα πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ δύσκολα, σε σημείο να μην έχει νόημα να το κάνει έστω και για δοκιμή. Στο πρώτο ενδεχόμενο όμως πρόκειται για μια καλή ευκαιρία για πολύ γρήγορο levelling οποιουδήποτε Pokémon χαμηλού level θέλει ο παίκτης να δυναμώσει. Αυτό, αλλά και το προφανές, την επέκταση δηλαδή της συλλογής του με τα Pokémon που επέστρεψαν στο παιχνίδι από τα παλιά. Ύστερα από την ολοκλήρωση των quest έπεται η μάχη μεταξύ των δύο φιναλίστ και, στο τέλος της πολύ σύντομης ιστορίας, αποκτάμε το καινούριο legendary Pokémon, Kubfu, το οποίο εξελίσσεται σε Urshifu. Ύστερα μένουμε ελεύθεροι να πιάσουμε ή να πολεμήσουμε Pokémon, να βρούμε τα 151 Diglett που έχασε ένας εκπαιδευτής (κάνοντάς το, μας επιβραβεύει με διάφορα Alolan Pokémon), αλλά και πολλά (μα πάρα πολλά) κρυμμένα αντικείμενα που -στην πλειοψηφία τους- θα φανούν χρήσιμα και, εντέλει, να μπούμε σε έναν από τους δύο πύργους του νησιού (Tower of Darkness, Tower of Waters) όπου ερχόμαστε αντιμέτωποι με 5 διαφορετικούς εκπαιδευτές δίχως να έχουμε την ικανότητα να φύγουμε. Έτσι μόνο θα εξελιχθεί και το Kubfu.



Οι προσθήκες των Pokémon που έλειπαν είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό του Isle of Armor DLC. Όλα τους δείχνουν να ταιριάζουν άψογα στο στιλ του παιχνιδιού, τόσο εμφανισιακά σε HD όσο και στα animation που χρησιμοποιούν με τις επιθέσεις τους. Η ιστορία όμως του νέου περιεχομένου είναι αδιάφορη, υπερβολικά μικρή και μόνο αρνητική εντύπωση μπορεί να αφήσει καθώς δεν μιλάμε για ένα δεύτερης σημασίας side quest που θα βρίσκαμε εντός του βασικού παιχνιδιού, αλλά για ένα νέο κομμάτι πλοκής που έρχεται με τμήμα του παιχνιδιού που αγοράζεται ξεχωριστά. Ένα επιχείρημα που θα μπορούσε να το δικαιολογήσει είναι το γεγονός ότι το Isle of Armor αγοράζεται μόνο ως μέρος του πακέτου δύο DLC. Το δεύτερο είναι το Crown Tundra που θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μεταξύ αρχών φθινοπώρου και τέλος 2020 και θα περιέχει ακόμα μια καινούργια περιοχή και ιστορία. Θα μπορούσε, αν δεν έδειχνε να αποτελεί ένα απλό δείγμα για κάτι το οποίο έρχεται αργότερα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αγοράζεται, όπως είπαμε, σαν πακέτο δύο DLC.



Ως εμπειρία το Isle of Armor DLC είναι ελλιπής και δείχνει να… «χάνει» από παντού. Ένας από τους καινούριους τρόπους παιχνιδιού που αναφέραμε στην αρχή είναι η εξερεύνηση ενός αποκλειστικά ανοιχτού κόσμου με την ικανότητα να ελέγχουμε εμείς πού κοιτάζει η κάμερα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην επόμενη εξέλιξη της σειράς. Είναι ατυχές το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει σε ένα το λιγότερο χλιαρό… επεισόδιο, το οποίο θα μπορούσε να γεμίσει με πολύ περισσότερο υλικό πολύ εύκολα από τον developer, όπως αρκετά περισσότερα quest, κάποιο side quest με πιθανότατα κάποιον παράξενο χαρακτήρα που να προσθέτει λίγο από το κλασικό μυστήριο στο οποίο μας έχει συνηθίσει η σειρά ή περισσότερους δυνατούς εκπαιδευτές για να αντιμετωπίσουμε. Πλέον όλες οι ελπίδες εναποτίθενται στο Crown Tundra. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ο ανοιχτός κόσμος του νησιού και τα Pokémon που επιστρέφουν
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Αδιάφορη, μικροσκοπική πλοκή με κακογραμμένους χαρακτήρες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*