Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

RIDE Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • RIDE
    • 3+ pegi 3+
      • 4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://ridevideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Milestone, μια ομάδα ανάπτυξης που ζει και αναπνέει για το μηχανοκίνητο αθλητισμό και που έχει αναλωθεί όλα τα χρόνια της ύπαρξής της σε ανάπτυξη τίτλων που στηρίζονται σε franchise του χώρου, είτε αυτοί λέγονται MotoGP είτε SBK ή ακόμη με το πέρασμά της από το χώρο του αυτοκινήτου με το WRC. Με το Ride βγαίνει από τη «ζώνη ασφάλειάς» της και επιχειρεί να ζήσει εκτός franchise αλλά και να δώσει κάτι πιο ελεύθερο για το χρήστη της μοτοσικλέτας, κάτι σαν Gran Turismo και Forza για μηχανές. Δίνει στον παίκτη την ευκαιρία να νιώσει πιο χαλαρός δοκιμάζοντας και άλλα πράγματα εκτός από τα τυπικά circuit races, δίνοντάς του ταυτόχρονα πάνω από 100 μηχανές κάθε είδους και γούστου.


Οι πτώσεις είναι στην ημερήσια διάταξη.

Το καλό με την Milestone είναι ότι γνωρίζει άριστα τις μηχανές, τη συμπεριφορά τους, καθώς και την σχεδόν άριστη απόδοσή τους σε videogame. Το κακό είναι ότι όλο αυτό έχει γυρίσει σε εμμονή με αποτέλεσμα, εκτός από το μοντέλο της οδήγησης και τη συμπεριφορά της μηχανής, να μην πετυχαίνει σχεδόν τίποτα άλλο στους τίτλους της και δυστυχώς αυτήν τη φορά η αποτυχία αυτή εκτείνεται σε πολύ περισσότερους τομείς. Η μεγαλύτερη πληγή του τίτλου, που δυστυχώς εύλογα γίνεται αντιληπτή από την αρχή, είναι τα τεράστια, απίστευτα και πρωτόγνωρα για το συγκεκριμένο είδος, loading times. Από τη στιγμή που θα ξεκινήσετε το παιχνίδι από το μενού του PS4 έως τελικά να καταφέρετε να ξεκινήσετε οποιουδήποτε είδους αγώνα, χωρίς να μετράμε χρόνο παραμονής στα μενού, θα περάσουν τουλάχιστον δυόμισι λεπτά όπου το μόνο που θα βλέπετε θα είναι το loading screen του Ride. Το αυτό συμβαίνει και όταν τελειώσετε την κούρσα και πρέπει να επανέλθετε στο μενού για να ξεκινήσετε την επόμενη κούρσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ υπάρχουν φορές που το ίδιο το event διαρκεί λιγότερο από το χρόνο που απαιτήθηκε για να φορτώσει ή να γίνει το πέρασμα στο επόμενο. Τα περίεργα της υπόθεσης δεν σταματούν εδώ όμως: το Ride δεν είναι ο τίτλος που μπορεί -σε καμία περίπτωση- να κουράσει το PS4, ιδιαίτερα από τη στιγμή που με την εξαίρεση της καταπληκτικής απόδοσης μηχανής και αναβατή, όλα τα υπόλοιπα γραφικά του τίτλου χαρακτηρίζονται τουλάχιστον απλοϊκά. Με την εξαίρεση των μηχανών η όλη απόδοση πίστας, θεατών και κερκίδας περισσότερο θυμίζει αρχές PS3 και Xbox 360 παρά νέα γενιά. Τα λειτουργικά και αρκετά μινιμαλιστικά μενού αντλούν την έμπνευση τους από τα GT και Forza χωρίς όμως να τραβούν ιδιαίτερα την προσοχή σε αρνητικό ή θετικό επίπεδο.



Από την άλλη, χωρίς κανένα λόγο και ενώ ο παίκτης έχει επιλέξει μηχανή και περιμένει να περάσει ο χρόνος για να τρέξει, ο τίτλος κάνει μια ενδιάμεση στάση για να «χώσει» σε αυτό το σημείο ένα photo mode όπου μπορεί κανείς να θαυμάσει τη μηχανή του. Δηλαδή αντί να είναι σε κάποιο σημείο του μενού χωριστά, ώστε όποιος το επιθυμεί να επιδίδεται σε οφθαλμόλουτρα, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τον ήδη τεντωμένο στα άκρα χρόνο φόρτωσης. Φυσικά θα είμαστε απόλυτα άδικοι να μην αναφέρουμε σε όλους τους δυνατούς τόνους ότι το Ride διαθέτει το καλύτερο μοντέλο οδήγησης μηχανής που θα βρείτε οπουδήποτε στη βιομηχανία.
Το καλό με την Milestone είναι ότι γνωρίζει άριστα τις μηχανές, τη συμπεριφορά τους, καθώς και την σχεδόν άριστη απόδοσή τους σε videogame.
Αυτό δε συμβαίνει σε όλα τα δυνατά επίπεδα, φυσικής, animation, αίσθηση βάρους και ταχύτητας της μηχανής, τα πάντα είναι άψογα μελετημένα και υλοποιημένα. Η δε ομάδα ανάπτυξης, κατά τις αγαπημένες της συνήθειες, έχει δώσει στον παίκτη σχεδόν ατελείωτα εργαλεία customization για οτιδήποτε αφορά τη μηχανή, από sliders για να φέρει ακριβώς στα μέτρα του όποιος το επιθυμεί όλες τις πιθανές εκφάνσεις της στάσης του σώματος του αναβάτη κατά την οδήγηση, όσο και πολυάριθμες επιλογές tuning για το χρήστη. Αυτό που θα πρέπει επίσης να προσμετρήσουμε στα θετικά του τίτλου είναι κάτι που η Milestone πετυχαίνει ουσιαστικά πρώτη φορά σε τίτλο της: την καμπύλη δυσκολίας στο career mode. Όλα ξεκινούν από πιο βαριές και ήρεμες, αργοκίνητες σχετικά μηχανές, για να καταλήξουν στα γρήγορα θηρία του τέλους αφού κάνουν ένα πέρασμα από σχεδόν όλες τις κατηγορίες που μπορεί να επιθυμεί ο λάτρης των μηχανών.



Βέβαια αυτό που δεν είναι ισορροπημένο, είναι η συμπεριφορά του ΑΙ και γενικότερα η απόδοση της έννοιας του ανταγωνισμού στον τίτλο. Εκεί που πιστεύετε ότι οι αντίπαλοι οδηγοί είναι άκρως συντηρητικοί και αργοί -ειδικά στις στροφές- εμφανίζονται από το πουθενά στις ευθείες για να σας ξεπεράσουν σαν να μην υπάρχετε. Από την άλλη στη μεγάλη πλειοψηφία των αγώνων υπάρχει τεράστια διαφορά στο -μηχανικό- επίπεδο των μηχανών που συμμετέχουν με αποτέλεσμα τεράστιες διαφορές μεταξύ των αντιπάλων. Φυσικά η όλη εμπειρία κάθε άλλο παρά εύκολη είναι, ακόμα και εάν έχετε ενεργοποιημένα όλα τα assists. Η οδήγηση της μηχανής είναι μια άλλη εμπειρία και η Milestone μας το υπενθυμίζει πολλές φορές με αρκετό πόνο, μιας και ο μη εκπαιδευμένος παίκτης αρχικά θα σκουπίσει πολλές φορές τις πίστες. Στη δυσκολία του τίτλου θα πρέπει να προστεθεί και ο απόλυτα αποτυχημένος τρόπος υλοποίησης του rewind. Συγκεκριμένα σε κάθε αγώνα υπάρχουν διαθέσιμα 10 μόνο rewinds, χωρίς όμως αυτό να είναι το βασικό πρόβλημα. Ο τίτλος για κάποιο λόγο απαγορεύει χρήση rewind δύο φορές στο ίδιο σημείο, με αποτέλεσμα η λειτουργία του να σταματά στα όρια της δεύτερης ευκαιρίας. Εάν η ομάδα ανάπτυξης έκρινε ότι επηρεάζει το ρεαλισμό που θέλει να δώσει μπορούσε να απαλείψει πλήρως το χαρακτηριστικό. Τα ημίμετρα δεν τα αγάπησε κανείς.



Το online του Ride κάθε άλλο παρά εύχρηστο είναι, μιας και, αφενός, υπάρχουν κάποια εγγενή προβλήματα στο match making και ειδικά στην επιλογή quick match και αφετέρου δεν βρίσκονται και πάρα πολλοί παίκτες, φαινόμενα που στερούν την όποια γοητεία του mode. Για μια ακόμη φορά η Milestone αποδίδει εξαιρετικά στον πυρήνα της οδήγησης, ξεχνώντας όμως και πάλι στην πορεία πολλούς παράγοντες που θα μπορούσαν να κάνουν τον τίτλο της ακόμα πιο διασκεδαστικό. Μπορεί ο λάτρης της μηχανής να βρει στο Ride αυτό που επιθυμεί, θα πρέπει όμως να αντέξει τα -τουλάχιστον- εκνευριστικά loading times και τις υπόλοιπες παιδικές ασθένειες του τίτλου.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικό μοντέλο οδήγησης
  • Απίστευτη λεπτομέρεια σε κάθε έκφανση της μηχανής
  • Σχετικά καλή καμπύλη εκμάθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απίστευτα μακρόσυρτα loading times
  • Γενικά καθόλου φιλικό προς το χρήστη
  • Θυμίζει περισσότερο προηγούμενη γενιά
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • john-data
    • Έπαιξα το demo και όντως είχε μεγάλα loading και πίστευα στην τελική έκδοση θα είχε μειωθεί ο χρόνος...
      Πάντως εμένα μου άρεσε αρκετά αν τρέχω με την ασφάλεια του χειριστηρίου!
      Ελπίζω να κάνει όσο το δυνατόν καλές πωλήσεις να βγούν κ άλλα...

      Ελπίζω σε remaster έκδοση στο ps5!

    • BENTOYZA
    • Μάλλον φίλε blackstorm δεν είσαι λάτρης των μηχανών..Καταλαβαίνω πως έχει τα θεματάκια του το παιχνίδι, αλλά είναι με διαφορά το καλύτερο παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει ποτέ με μηχανές...Η οδήγηση και ο σχεδιασμός των οχημάτων είναι πολύ μπροστά,δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο και το ηχητικό κομμάτι και όπως και εσύ ανέφερες για τα loading times..Αλλά ρε συ να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο σε τέτοιες προσπάθειες..Φιλικά πάντα..ωραία δουλειά με το review btw!

    • Viper71
    • Αφου η Milestone ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ τη σειρα WRC, αφου "εφαγε" και τη σειρα MOTO GP ειπε να προσπαθησει να χαντακωσει και το αντιστοιχο του GT με μηχανες (εάν υπηρχε) στις 2 τελευταιες "γενιες" κονσολων, το παιχνιδι, (επαιξα το ντεμο, αλλα δε νομιζω οτι στο "κανονικο" εχουν αλλαξει και τιποτα), με ΜΟΝΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ τα μοιντελα των μηχανών πασχει σε ολα υπολοιπα και από πανω ζηταει και 60Ε...

      Εεε όχι ΜΑΥΡΟ στο μαυρογιαλουρο των racing games, παροτι το χερι με "ετρωγε" να τα δωσω τελικα υπερισχυσε το "μεσα" μου που ελεγε ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ξαναστηριξω άλλη κοροιδια από μια εταιρεια που εχει βαλθει να μας πεισει ότι φτιαχνει παιχνίδια και ότι σπαταλαει για αυτά χρονο, κοπο και προγραμματιστικη φαια ουσια ΚΑΙ να ζηταει μετα και 60Ε για ενα προιον που ουτε 20 δεν θα επρεπε να τα πουλαει.....

    • Blackstorm
    • @BENTOYZA φίλε μου τις έχω δώσει πολλές ευκαιρίες της Milestone. Στο ότι είναι το καλύτερο παιχνίδι με μηχανές δεν αντιλέγω. Στο ότι εν έτει 2015 πρέπει να γεράσω (κι άλλο) για να φορτώσει η πίστα, έχω πρόβλημα. Επίσης άλλο ένα που δεν χώραγε στο review. Σε κάποια φάση -ενώ έπαιζα- ήθελα να αλλάξω κάμερα και δεν θυμόμουν με ποιο πλήκτρο αλλάζει. Σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει επιλογή να δεις τον χειρισμό ενώ παίζει και τελικά ολοκλήρωσα ως είχε και χρειάστηκε να φτάσω έως το πρώτο μενού του τίτλου για να δω αυτό που ήθελα. Καλές οι μηχανές, αλλά να μην αλλάξω πίστη για να παίξω.

      @Viper71 Δεν διαφωνούμε πολύ, μόνο που είμαι λιγότερα απόλυτος. Ταλέντο έχουν στη Milestone, μυαλό τους λείπει και αυτή η μαμημένη δυνατότητα προσαρμογής και αλλαγών. Για το WRC, ναι το κατέστρεψαν, το συζήταγα και με άλλους νόμιζα ότι οδηγούσα αυτοκίνητο με συμπεριφορά μηχανής. Για το Ride αμφιταλαντεύτηκα ακόμα και για 5, αλλά το μοντέλο οδήγησης είναι πολύ καλό για να αγνοηθεί.

    • Viper71
    • Ουτε ταλεντο -τουλάχιστον οσον αφορα το WRC- θα ελεγα ότι εχουν, κουτοπονηριά ΚΑΙ καλο PR! όταν προσπαθουν να μας πεισουν ότι το WRC τους είναι O ΑΠΟΛΥΤΟΣ προσομοιωτής του σπορ και αντ'αυτου μας παρουσιαζουν μια ΑΗΔΙΑ Χ 4 καθως ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ από τις ειδικες διαδρομες (Ε.Δ) που οδηγαμε δεν αντικατοπτριζει την "πραγματικη", θυμαμαι παλιοτερα επι εποχων PS2 η "ομαδα" που ανεπτυσε το WRC τοτε, "γυρναγε" τις Ε.Δ με τα ποδια, με Ε/Π με GPS στην προσπαθεια να αναπαραστησουν ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ, την εκάστοτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Ε.Δ αργοτερα στο παιχνιδι και τοτε ΝΑΙ βιωνα την ΑΠΟΛΥΤΗ οδηγικη εμπειρια (τουλάχιστον οσον αφορα το WRC παντα και ας ηταν και arcade η αισθηση οδηγησης), τα αγωνιστικα ηταν σκαναρισμενα και "αποτυπωμένα" στο παιχνιδι μεχρι της παραμικρης λεπτομέρειας (τουλάχιστον αυτό οι της MILESTONE φαινεται ότι το κανουν), στο EVOLVED μαλιστα θυμαμαι ότι οδηγούσες και εβλεπες πανω στη διαδρομή να τρεχουν (όπως πραγματικα γινεται) οι θεατες να περασουν το δρομο, αγωνιστικα να εχουν βγει από τον δρομο και αλλα τετοια ωραια, επαναλαμβάνω πως το γεγονος ότι ηταν πιο "κοντα" στο arcade η οδηγηση δεν με χαλαγε/ει καθολου, όμως ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ η κοροιδια.

      Τωρα στο RIDE...και το 5 που του εβαλες πολύ είναι!! :)

      Tο Review σου είναι απολυτα ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ-TIMIO και ΕΥΤΥΧΩΣ εάν το διαβασει καποιος πιστευω ότι τον "σωζει" από το να πεταξει 60Ε σε ένα παιχνιδι που το μονο που προσφερει είναι "ομορφα" και "καλογυαλισμένα" μοντελα μηχανών και ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!! και ειλικρινα τωρα, να το εβγαζε στα PS3 kai 360 στα 20Ε θα ελεγα ΟΚ μωρε καλα είναι για να περασω την ωρα μου, αλλα full price και στις δυο "γενιες" ΟΧΙ το θεωρω την απολυτη ΑΠΑΤΗ!

    • alexxoux
    • συμφωνω για τα loading times και για τα γραφικα της πιστας, απο κει και περα το παιχνιδι ειναι καταπληκτικο. Οποιος εχει σχεση με τη μοτοσικλετα θα το κατα ευχαριστηθει

      στα του review
      στο ονλαιν παντα βρισκω κοσμο
      τα physics μοτοσιλετας και αναβατη πολυ καλα τα εχω semi pro
      τους AI διαλεγεις εσυ το level π.χ. το εχω στο realistic
      το rewind σωτηριο αρκει να το δουλεψεις σωστα
      και τα μηχανακια οπως ειναι στη πραγματικοτητα π.χ. αν εχει ενα μηχανακι με 160 αλογα και ο AI ενα μηχανακι με 200 στην ευθεια θα σε περασει σουβλακι...

      θεωρω οτι απευθυνεται σε πολυ συγκεκριμενο κοινο
      σαν μοτοσικλετιστης θα του εβαζα 8-9 σαν gamer 6 οποτε ενα 7 μεσο ορο

    • Blackstorm
    • Συμφωνούμε. Εγώ 6 έβαλα, γιατί δεν είναι πολλοί οι μοτοσικλετιστές gamer εκεί έξω :-).

      Οι επισημάνσεις όμως είναι θέμα γούστου, και σε κάποιες διαφωνούμε πλήρως.
      Για το online, δεν είπα ότι δεν υπάρχουν παίκτες, είπα ότι δεν υπάρχουν πολλοί. Επίσης το quick match δεν λειτουργεί πρέπει να μπεις μόνο από custom.
      Μαζί σου στα physics είναι καταπληκτικά semi έπαιζα κι εγώ.
      Το ΑΙ σε όποιο level και να το βάλεις δεν έχει ισορροπημένη συμπεριφορά. Στις στροφές είναι συντηρητικό, στις ευθείες superman. Όταν βαθμολογούμε και κριτικάρουμε έναν τίτλο κρίνουμε τη γενική ισορροπία.
      Το rewind έπρεπε να επιτρέπει στον παίκτη να το χειριστεί όπως θέλει αυτός, όχι όπως θέλουν οι προγραμματιστές. Εγώ μπορεί να ήθελα να ξοδέψω 10 rewind στην τελευταία στροφή, γιατί δεν με αφήνει; Όπως λέω και στο review εάν ήθελαν ρεαλισμό ας το έκοβαν.
      Τα μηχανάκια είναι όπως είναι στην πραγματικότητα, αλλά όταν φτιάχνεις ένα videogame πρέπει να έχεις στο μυαλό και άλλα πράγματα. Για παράδειγμα δεν έχουν καμιά δουλειά στην ίδια κούρα ένα μηχανάκι με 160 και ένα με 200 άλογα. Πιστεύω ότι έπρεπε να γίνει πιο σωστή και ισορροπημένη ομαδοποίηση.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου, πάντα στη διάθεσή σας για κουβέντα. Sorry που απάντησα αργά :-)

    • BENTOYZA
    • Συμφωνώ απόλυτα με τον "allexxoux"....Σαν να διάβασα τις σκέψεις μου ένα πράγμα...Ειδικά στον επίλογο..Χωρίς να σημαίνει πως δεν σέβομαι τους προβληματισμούς και τα σχόλια του "Blackstorm"...Mόνο ένα επιπλέον σχόλιο από εμένα.Όπως ανέφερε κ το παλικάρι παραπάνω όποιος είναι μοτοσικλετιστής το παιχνίδι είναι MUST BUY..Με τα καλά του και τα στραβά του..Είναι τόσο ευχάριστο στη οδήγηση που τα ξεχνάς τα υπόλοιπα..Εγώ αυτό παθαίνω τουλάχιστον..υ.γ. Αν κ θα γούσταρα ένα ΜΟΤΟRACER για χαβαλέ που είχε για Turbo την σούζα..:)

*