Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Rainbow Six: Siege Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Rainbow Six επιστρέφει φέτος, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, με την Ubisoft να υπόσχεται ότι σε αυτό το reboot της σειράς θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάτι διαφορετικό και ανανεωμένο. Ο υπογράφων είχε την ευκαιρία να δει και να δοκιμάσει από τους πρώτους το νέο τίτλο της σειράς στο Λονδίνο, σε review event με παίκτες συγκεντρωμένους από όλην την Ευρώπη και να αποκτήσει μια πρώτη άποψη για αυτόν. Μετά την επιστροφή μας, δοκιμάσαμε λεπτομερώς, από την άνεση του καναπέ μας, ξανά, όλα τα modes και, ειδικότερα, το online μέρος του τίτλου για να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη ακόμα και στη θλιβερή πραγματικότητα των ελληνικών συνδέσεων.


Στην περίπτωση του Rainbow Six Siege η Ubisoft έχει προσθέσει αρκετά στοιχεία που ανακατεύουν όμορφα τα χαρτιά και διαφοροποιούν το αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα shooters.

Η αρχική μας επαφή με το Rainbow Six: Siege, μας οδηγεί να επιλέξουμε κάποιο εκ των τριών modes,  Situations, Terrorist Hunt και φυσικά το Multiplayer. Ξεκινώντας από τα πιο απλά, το Situations αποτελεί την εισαγωγή μας στον κόσμο του τίτλου και μας καλεί να ολοκληρώσουμε δέκα σενάρια, με το καθένα από αυτά να είναι και πιο δύσκολο από το προηγούμενο. Πρόκειται για αποστολές single player, οι οποίες αντικαθιστούν το training και έχουν σκοπό να γνωρίσετε τους νέους μηχανισμούς που έχει εισάγει η ομάδα ανάπτυξης στο gameplay, όπως επίσης και τη χρήση των πολυάριθμων gadgets που έχουμε στην κατοχή μας. Ο εκπαιδευτικός ρόλος των συγκεκριμένων αποστολών καθιστά την κριτική τους ελαφρώς ανούσια. Μπορεί οι συγκεκριμένες αποστολές να διαρκούν λίγο περισσότερο από όσο θα έπρεπε, μπορεί η AI των αντιπάλων σας να είναι απλά…ανύπαρκτη, όμως το νόημα εδώ είναι άλλο και οι περίπου τέσσερις ώρες που θα σας απασχολήσουν μπορεί να σας κουράσουν λίγο, όμως κάθε άλλο παρά χαμένες είναι.
Μπορείτε να στείλετε τη δική σας κατασκοπική κάμερα και να κάνετε έναν αναγνωριστικό έλεγχο πριν την επέλαση σας, να ανιχνεύσετε την ύπαρξη εχθρών και εκρηκτικών μηχανισμών μέσω ανιχνευτή παλμών, ή ακόμα και να γεμίσετε την περιοχή που σας ενδιαφέρει με εκρηκτικά.
Και αυτό γιατί στην περίπτωση του Rainbow Six Siege η Ubisoft έχει προσθέσει αρκετά στοιχεία που ανακατεύουν όμορφα τα χαρτιά και διαφοροποιούν το αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα shooters. Το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι, όπου χρειάζεται, σε μεγάλο βαθμό φθαρτό. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ναι μεν δεν μπορείτε να καταστρέψετε τα δέντρα που κοσμούν τον περίγυρο ενός σπιτιού που έχουν καταλάβει τρομοκράτες (ή η αντίπαλή σας ομάδα), όμως στο σπίτι καθαυτό οι επιλογές προσέγγισής σας είναι, πρακτικά, αναρίθμητες. Μπορείτε να σπάσετε πόρτες που έχουν αμπαρωθεί, να σκαρφαλώσετε στους τοίχους και να εισβάλλετε από τα παράθυρα, ακόμα και να ανοίξετε δικές σας τρύπες σε τοίχους και πατώματα με εκρηκτικά, σε όλα μάλιστα τα επίπεδα που δοκιμάσαμε. Μπορείτε ακόμα να στείλετε τη δική σας κατασκοπική κάμερα και να κάνετε έναν αναγνωριστικό έλεγχο πριν την επέλαση σας, να ανιχνεύσετε την ύπαρξη εχθρών και εκρηκτικών μηχανισμών μέσω ανιχνευτή παλμών, ή ακόμα και να γεμίσετε την περιοχή που σας ενδιαφέρει με εκρηκτικά. Οι  παραπάνω μηχανισμοί προσφέρουν στους παίκτες τη δυνατότητα να πειραματιστούν με διαφορετικές τακτικές εισόδου σε κάθε περίπτωση, κάτι που μπορεί στο single player να μην έχει και ιδιαίτερο νόημα, όμως χαρίζει πολλούς πόντους στα επόμενα modes.



Το Terrorist Hunt, αποτελεί cooperative mode στο οποίο ομάδες των τεσσάρων παικτών καλούνται να αντιμετωπίσουν ομάδες τρομοκρατών που ελέγχονται από την AI, αφοπλίζοντας βόμβες, ή σώζοντας ομήρους. Η διαφορά του με τα Situations που περιγράψαμε παραπάνω είναι εμφανής, καθώς η πρόκληση σε αυτήν την περίπτωση ανεβαίνει κατακόρυφα, όμως όχι με τη λογική που ίσως περιμένατε. Οι εχθροί δεν είναι σε καμία περίπτωση εξυπνότεροι, είναι όμως περισσότεροι, ενώ κάθε επίπεδο είναι γεμάτο παγίδες σχεδόν σε κάθε σημείο εισόδου. Αυτό σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση σε τακτική, αξιοποίηση των gadgets αλλά και συνεχή επικοινωνία για να φέρετε εις πέρας τις αποστολές του Terrorist Hunt. Και εδώ μένει να σταθούμε σε ένα ακόμα σημείο όπου το Rainbow Six Siege διαφέρει σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς. Η επικοινωνία και, προπάντων, η σωστή συνεργασία μεταξύ των παικτών-μελών της ομάδας σας είναι επιτακτική, για να απολαύσετε όλα αυτά που προσφέρει ο τίτλος. Το Terrorist Hunt αποτελεί και τον προτιμότερο τρόπο να εκπαιδευτείτε για την πρόκληση που ακολουθεί στο multiplayer mode.



Στο τελευταίο κατά σειρά mode, αλλά και τον κυριότερο λόγο ύπαρξης του Rainbow Six Siege, ομάδες των πέντε παικτών έρχονται αντιμέτωπες στα έντεκα επίπεδα που προσφέρει για αρχή η Ubisoft Montreal. Εδώ αξίζει να σταθούμε στο σχεδιασμό των χαρτών, ο οποίος ποικίλλει τόσο στο εικαστικό του καθενός, όσο και στην ουσία, δηλαδή στο gameplay. Για παράδειγμα, ένα σπίτι στις γαλλικές Άλπεις με ξύλινα πατώματα και τοίχους, προσφέρει πολλές περισσότερες εναλλακτικές εισόδου από ότι το αντίστοιχο επίπεδο της τράπεζας, στο οποίο όμως υπάρχει ολόκληρο τούνελ που οδηγεί απευθείας στο υπόγειό της. Πρόκειται για πολύ προσεγμένο σχεδιασμό, σχεδόν σε κάθε επίπεδο, που συνδυάζεται με τον πολύ καλό τεχνικό τομέα και προσφέρει την ποικιλία που απαιτούνται σε τέτοιου είδους περιπτώσεις. Περιμένουμε ακόμα περισσότερα σε αυτό το θέμα από την ομάδα ανάπτυξης, από τη μία στα επί πληρωμή DLCs που αναπτύσσονται (η ξεχωριστή υπόσταση του Season Pass μαρτυρά την κυκλοφορία τους κάποια στιγμή) και από την άλλη στις δωρεάν προσθήκες που αναμένεται να κάνει η Ubisoft, κάτι που μας τόνισαν και κατά την παρουσίαση του παιχνιδιού οι υπεύθυνοι της γαλλικής εταιρείας στο Λονδίνο.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • mariodm22
    • Μιας και το review ειναι βασισμενο στο Pc να προσθεσω 2 -3 λογια συγκεκριμενα για το Ps4 αλλα και γενικης αποψης ... Επισης στα θετικα / αρνητικα δεν πιστευω πως το training mode εχει μεγαλη διαρκεια ( ο χρονος ολοκληρωσης του ποικιλει ) αλλα για οσους δεν εχουν παιξει την beta εινια καλο να ολοκληρωσουν τα sιtuations ωστε να εχουν μια ιδεα τι κανει ο καθε operator πριν τον αγορασουν και πανω απ ολα πως να τον χειριστουν σωστα .

      1. Τα προβληματα με τους servers συνεχιζονται αλλα οχι στον ιδιο βαθμο με τις beta . Θα φας καθε μερα 2 με 3 errors , 2 με 3 disconnected from server κλπ .

      2. Δεν σου εμφανιζει ποιοι απο τους φιλους σου ειναι συνδεδεμενοι στο παιχνιδι . Τι σημαινει αυτο ? Εγω που εχω 150 φιλους πρεπει να ψαχνω μεσα απο το τεραστιο friend list ποιοι παιζουν rainbow six . Δεν εχει απευθειας join με καποιον φιλο αλλα μονο με invite , κατι το οποιο μετα απο καποια στιγμη κατανταει κουραστικο ειδικα οταν πεταει καποιον απο το fireteam συνεχεια .

      2. Στο Terrorist hunt τα frames ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο το multiplayer που αρκετες φορες το καθιστα δυσκολο να παιξεις .

      3. Το παιχνιδι σου δινει 3 slots στα challenges . Αν δεν εχεις season pass μονο το ενα ειναι διαθεσιμο με αποτελεσμα 1 challenge την ημερα . Θα μπρουσαν να κανουν κατι καλυτερο απο αυτο .

      4. Θα επρεπε να υπηρχε ρυθμιση για το friendly fire η να υπηρχε μονο στο ranked η καποιο αλλο πιο δυσκολο Mode. Οι λογοι δεν ειναι πολλοι αλλα απο τους βασικους ειναι το death απο τελειως ασχετους παιχτες που ¨ Απο τον ηλιο δεν εχουν μπυρα ¨ και απο τους κλασικους τρολαδες που πανε συννεφο !!!

    • platonxii
    • @mariodm22 Ακόμα και το τετράωρο στην καλύτερη που θα σου φάει το training για μένα ήταν πολύ. Έτσι και αλλιώς, εισαγωγή και στους operators είναι, τη χρήση τους τη καταλαβαίνεις καλύτερα στο multiplayer.

      1. Επαιζα πέντε μέρες απροβλημάτιστα, Τρίτη με Σάββατο και, χθες (Κυριακή) μου έκανε αυτά που περιγράφεις. Δεν έχω παίξει τις beta για να ξέρω σε τι βαθμό υπήρχαν θέματα εκεί.

      2. Στο Xbox One οπού το δοκιμάσαμε εμείς, δεν μου πήρε ιδιαίτερο χρόνο να βρω ποιοι έπαιζαν και να τους κάνω invite. Αυτό με την fireteam το αντιμετωπίσαμε και εμείς εχθές και ναι, είναι πρόβλημα που θα πρέπει να διορθώσουν στο μέλλον. Δεν το κάνει όμως συνέχεια.

      3. Στις κονσόλες τα Terrorist Hunt και Situations είναι στα 30fps, οκ, αλλά όχι ότι είναι και δύσκολο να παίξεις. Εδώ σε άλλους και άλλους τίτλους το σταθερό 30άρι είναι όνειρο απατηλό...

      4. Καταλαβαίνω γιατί σου τη σπάει το friendly fire και έχει συμβεί και σε μένα ουκ ολίγες φορές να πεθάνω έτσι. Παρόλα αυτά δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του. Είναι ένας μηχανισμός που πρέπει να μάθεις, the end.

    • mariodm22
    • @platonxii εμενα προσωπικα μου πηρε λιγοτερο απο 2 ωρες να ολοκληρωσω τα situations οποτε δεν μου φανηκε πολυ . Oπως ανεφερα ο χρονος ποικιλει . Ο περισσοτερος κοσμος δεν παρακολουθει καν το intro καθε operator .

      Επισης δεν ανεφερα πουθενα να καταργησουν το friendly fire , απλως να μπορεις να κανεις διαφορα modifications ( δεν ειναι ολοι γεννημενοι για τετοιους μηχανισμους ) . Οπως και εγραψες ειναι ενας μηχανισμος που πρεπει να μαθεις διοτι το συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι αυτο που ειναι , φτιαγμενο και ραμμενο ετσι οπως πρεπει .

      Oταν ανεφερα αρκετα πιο χαμηλα fps απο το multiplayer εννοουσα τα 30 fps σαφως και για τον hardcore gamer οπως και εμενα τα 30fps στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι απαραδεκτα . Πολυς κοσμος παραπονιεται αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα . Οταν πεφτεις ξαφνικα στα 30fps σου βγαινουν τα ματια !!! Κατι παρομοιο οταν αλλαζα game απο το call of duty σε destiny ... Ειναι αλλο ομως να βλεπεις στο ιδιο παιχνιδι τετοια διαφορα .

      Οσο για το friend list δεν ξερω τι παιζει στο XO εγω απλα αναφερω το συγκεκριμενο θεμα για το Ps4 τι παιζει .

    • platonxii
    • Χαίρομαι που δεν συμφωνείς. Θα χαιρόμουν όμως ακόμα περισσότερο να μου πεις και τους λόγους.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!